Nye videoen til Prodigy.....

Den nye videoen til Prodigy "Baby`s got a temper"....inneholder litt av hvert :, meget yppige lettkledde damer som melker kuer på en litt eh, spesiell måte og en fet dame som står bak med pisken...og av slikt blir det jo en del griseri.

Hva tycks?

Kul, innovativ eller bare ekkel og frastøtende?

(Personlig likte jeg ikke videoen så godt. Foretrekker heller Smack my bitch up, men det er jo meg)

<em>optimusprime</em> sitt bilete

Ny? Den er vel hvertfall en

Ny? Den er vel hvertfall en to-tre år gammel.... Eller har de lagd ny av den og?

I am Lucy Liu! Give me your spines!

<em>Synthig</em> sitt bilete

hups

er den det? sikker ?

<em>elektronika</em> sitt bilete

jepp, den er

jepp, den er gammel

---

Fantasy night delivery service by Santa

og---

Lucy liu du lixom.er du hu, så er jeg Cousin Kevin i tommy

<em>Electro</em> sitt bilete

Tenker vi sier nærmere 4 år :-)

Den kom ut i 2002 (Standard og Unrated Version)!!

"Baby's Got A Temper" er hele enkelt-single fiasko-årsaken til at Liam Howlett ikke brukte 5-6-7 år (som vanlig) på å gi ut en ny Prodigy-skive, og dermed prompet ut "Always Outnumbered Never Outgunned" i håp om å ikke miste ALLE sine gamle tilhengere :-)

::Electro::

<em>TV Noise</em> sitt bilete

Den forklaringa der er vel

Den forklaringa der er vel littttttttttttt vel enkel ??

De hadde en plate så og si ferdig når denne låta ble sluppet, men han var så misfornøyd at han skrota nesten hele plate og begynte på nytt.
Man kan selvsagt spørre om det hjalp for den siste plata er vel den dårligste ever fra den fronten.

Why do birds suddenly appear ?

Jo, jo, men det var jo ikke

Jo, jo, men det var jo ikke en kjeft som hadde hørt annet enn "Baby's Got A Temper", og det var først og fremst den elendige responsen på dèn låta som fikk Liam til å revurdere hele dritten :-)

<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Hvis fansen deres...

Hvis fansen deres er like oppdaterte som Synthig, så har de jo ikke fått med seg den skiva engang. Og da er det vel mindre fare for at de har mista fans! Eller?

Sorry Synthig... jeg måtte bare. Er ikke så snill serru.

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *

Nei, utrolig nok...

...selv om det allerede er kommet foreløpig 3 singler + alle sammen nok en gang på singles-samlingen og DVD (i tillegg til selve skiva) :-D

Sånn apropos begrepet "overkill", liksom...

hehe, i admit. Not updated:)

hehe, i admit. Not updated:)

<em>optimusprime</em> sitt bilete

Se futurama, så skjønner

Se futurama, så skjønner du:o)

I am Lucy Liu! Give me your spines!

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.