Depeche Mode-øl ønskes kjøpt!

Hvis noen som snart har tenkt seg til Danmark leser dette, så hadde jeg vært meget takknemlig om du/dere kan kjippe med en flaske av "DM-ølet" som er lansert i Danmark nå. Det er et porterøl, brygget av Baggaardsbryggeriet, og heter "Black Celebration".

http://www.baggaardsbryggeriet.dk/index.htm

Depeche mode ølet er utsolgt

I likhet med konsertene er også Depeche Mode-ølet utsolgt.

Ifølge Aftenpostens papirutgave i dag uttaler Bryggeriets salgssjef at de lager rundt 1500 flasker i uken, men ikke klarer å holde tritt med etterspørslen for tida. Det er ikke fler flasker på lager og salgssjefen sier til dansk TV2 at det er hele 14 dager til nytt øl er ferdig brygget...


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

DOH!

DOH! (Sitat; Homer Simpson)

Må forøvrig berømme markedssjefen i bryggeriet. Så jævlig genialt å kalle det opp etter ei DM-skive. Heh! Garantert å selge som faen - selv om det skulle smake "død og grønne erter".


<em>Dr. Hassel</em> sitt bilete

"død og grønne erter"

Øl som smaker død og grønne erter ? Det høres ut som Exciter-øl!
Hansa har en øl som heter Ultra, men den frister ikke så mye den heller. Black celebration er nok mye,mye bedre...

Be happy or not!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

DM er jo et stort band med

DM er jo et stort band med mildest talt fanatiske fans, men det finnes jo større band som dermed kanskje burde kunne generere enda større salg?

Hva med et øl som heter "Their Satanic Majesties Request", for eksempel? Eller "Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Beer?"

Rart jeg ikke har blitt headhuntet til markedssjefjobben i Ringnes enda...

--------------
Jeg skal bli onkel!


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Dikadoren hangover

Dikadoren hangover pilsner

Why do birds suddenly appear ?


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Dirty Diana

Diana Ross-fan du også, eller? Hadde med discoskiva hennes for å prøve lyden da jeg kjøpte anlegg i forigårs.

--------------
Jeg skal bli onkel!


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Går lite i Diana Ross her i

Går lite i Diana Ross her i gården gitt

Why do birds suddenly appear ?


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Morsomme band-ølnavn?

Hva med "Fatboy Slim". Han må jo bare få sitt eget ølmerke. Eller M. Mansons "This is the new shit". Namenam! Dead or Alive med sitt "You Spin Me Around"-øl? Oh yes! Eller det slemme slemme ølet til Outhere Brothers; "I Wanna Fuck You In The Ass!", en fremtidig klassiker fra Aass Bryggeri. :O

For ikke å glemme rusbrusen "Schnappi"... :P


<em>nieninqui</em> sitt bilete

:D Hva med

wumpscuts Totmacher?

We're fools weather we dance or not, so we might as well dance.


<em>RKN</em> sitt bilete

Black Celebraion

Black Celebraion-øllet smaker dødsgodt!!!!
Ikke noe med død & grønne erter her ! *streng nå* Det er en mørk type, men usedvanlig mild og rund i forhold til mange andre. Bryggeriet heter Baggårdsbryggeriet og har laget noen andre typer også. BC-øllen er den beste (og finest etikett: "I'll drink to that" står det, selvsagt :)

Huhei de har den på lokalbaren like rundt hjørnet.

- - -
Hypnoskull til folket!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Nå ble jeg misunnelig..

Veldig misunnelig, faktisk. :( Eneste den lokale puben her har, er sosialklienter.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.