Air - TalkieWalkie
Skrive av elektronika tys, 27/01/2004 - 13:46
Denne plata er den perfekte januar-gaven til folk som elsker bølgeskvulp, tverrfløyte og svevende synth. Fy fillern, så bra. Den har gått på repeat hos meg i hele dag og sikkert noen dager til.
Air spiller forøvrig på Rockefeller 24/2.
Synth å le
En annen bra gave kan kankje være en konsert hjemme i stua? Synth å le skreddersyr kvelden til nettopp ditt spesielle arrangement.
http://www.synthaale.no/
-
J A G . Ä R . S Å . J Ä V L A . S U B K U L T U R .
Har de med hvallyder på skiv
Har de med hvallyder på skiva også?
Air?
Nei, dessverre. eller heldigvis var det vel. Men Air mestrer faktisk dette med tverrfløyte, bølgeskvulp og svevende synth. Dette er en bra plate på ordentlig, ingen ironi.
Hah! En bra plate har hvallyd
Hah! En bra plate har hvallyder, eller så går det i det minste an å danse hvaldans til den. Spør Eira om detaljer.
ok eira...
jeg vil gjerne ha detaljer om hvaldansen
- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)
Hvaldansen
Er du sikker på at du har den indre styrken som skal til for å innføres i hvaldansens intrikate mystikk? Er chakraet ditt nypusset? Er auraen din lysende?
Hvis Ida skulle stikke nedom
Hvis Ida skulle stikke nedom Kjeller'n i kveld, er det jo mulig at hun får en demonstrasjon av ækt' kvaldainns! Hu står jo på gjestelista, mener jeg å huske!
Vet ikke helt om dette er et løfte eller en trussel...
fillern
og jeg som skulle være fornuftig og holde meg hjemme idag. jaja, sees da!
- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)
Du får nok rått det, ja, so
Du får nok rått det, ja, som de sier i Sandefjord. Tror det blir moro i kveld faktisk. To kjekke østfoldinger og en kristen sivilingeniør. Kan det bli mer trendriktig?
Enig
Den er 100% bra! Og kult med dvden med konsertopptak som fulgte med på limited edition. hmmm de spiller visst her i byen også ... *tenke på om man har råd*
nydelig, rett og slett
jeg fikk endelig hørt skiva i går, og jeg falt pladask. Syns det er den beste jeg har hørt av dem så langt, og det sier ikke lite i grunn.