Air - TalkieWalkie

Denne plata er den perfekte januar-gaven til folk som elsker bølgeskvulp, tverrfløyte og svevende synth. Fy fillern, så bra. Den har gått på repeat hos meg i hele dag og sikkert noen dager til.

Air spiller forøvrig på Rockefeller 24/2.

<em>iamkYm</em> sitt bilete

Synth å le

En annen bra gave kan kankje være en konsert hjemme i stua? Synth å le skreddersyr kvelden til nettopp ditt spesielle arrangement.
http://www.synthaale.no/

-
J A G . Ä R . S Å . J Ä V L A . S U B K U L T U R .


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Har de med hvallyder på skiv

Har de med hvallyder på skiva også?


<em>elektronika</em> sitt bilete

Air?

Nei, dessverre. eller heldigvis var det vel. Men Air mestrer faktisk dette med tverrfløyte, bølgeskvulp og svevende synth. Dette er en bra plate på ordentlig, ingen ironi.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Hah! En bra plate har hvallyd

Hah! En bra plate har hvallyder, eller så går det i det minste an å danse hvaldans til den. Spør Eira om detaljer.


<em>elektronika</em> sitt bilete

ok eira...

jeg vil gjerne ha detaljer om hvaldansen

- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Hvaldansen

Er du sikker på at du har den indre styrken som skal til for å innføres i hvaldansens intrikate mystikk? Er chakraet ditt nypusset? Er auraen din lysende?


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Hvis Ida skulle stikke nedom

Hvis Ida skulle stikke nedom Kjeller'n i kveld, er det jo mulig at hun får en demonstrasjon av ækt' kvaldainns! Hu står jo på gjestelista, mener jeg å huske!

Vet ikke helt om dette er et løfte eller en trussel...


<em>elektronika</em> sitt bilete

fillern

og jeg som skulle være fornuftig og holde meg hjemme idag. jaja, sees da!

- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Du får nok rått det, ja, so

Du får nok rått det, ja, som de sier i Sandefjord. Tror det blir moro i kveld faktisk. To kjekke østfoldinger og en kristen sivilingeniør. Kan det bli mer trendriktig?


<em>RKN</em> sitt bilete

Enig

Den er 100% bra! Og kult med dvden med konsertopptak som fulgte med på limited edition. hmmm de spiller visst her i byen også ... *tenke på om man har råd*


<em>krazycat</em> sitt bilete

nydelig, rett og slett

jeg fikk endelig hørt skiva i går, og jeg falt pladask. Syns det er den beste jeg har hørt av dem så langt, og det sier ikke lite i grunn.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.