Hva er "galt" med synth.no?

Hver eneste gang jeg er innom her så stanser hele internet opp for min del. Alle IE vinduer stanser helt opp, og bare står og "loader" i en evighet, samt at bildegrafikk på internett sider jeg er inne på ikke åpner seg.

Dette skjer bare dersom jeg er inne på synth.no sin side. Og bare da. Jeg synes det virker litt rart (er vel neppe noe logisk forklaring på dette...).

Irriterende er det i hvertfall...

Etter å ha konversert med et annet medlem av forumet, så gjelder det såvidt jeg vet bare meg, så kan godt mulig at problemet ligger på min PC.

<em>culthero</em> sitt bilete

Ikke bruk IE!

Bruk heller f.eks. firefox: http://www.mozilla.org/products/firefox/
Fantastisk nettleser som fungerer bra med de fleste sider...

Some Danish ones:
- Syntes du IE sucks, brug Firefox
- Hvis din browser går i koks, så brug Firefox
http://gemal.dk/blog/2004/11/23/if_you_think_ie_sucks_use_firefox/


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

*kose på Opera*

*kose på Opera*


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Staves det ikke

Staves det ikke "kooooooze?"

--------------
Jeg skal bli onkel!


<em>elektronika</em> sitt bilete

men..

Greit nok at opera og firefox er bedre enn IE(bruker Firefox hjemme), men problemet er jo at mange ikke har anledning til å bytte nettleser på jobb/skole osv. Jeg kan ihvertfall ikke det. Nå funker synth.no bra på jobben min allikevel, men hvis synth.no generelt har problem med å vises i IE bør vel problemet fikses for tilgjengelighetens skyld? Synes tross alt det er viktigere at så mange som mulig har tilgang på synth.no, enn at alle bruker Opera eller Firefox eller andre alternative nettlesere.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>henrik</em> sitt bilete

Feil?

"Etter å ha konversert med et annet medlem av forumet, så gjelder det såvidt jeg vet bare meg, så kan godt mulig at problemet ligger på min PC."

Bingo.

Det hadde uansett vært greit å komme til bunns i dette. Hvis noen klarer å gjenskape problemet, gi meg IE-versjon (jeg har f.eks versjon 6.0.2900.2180.xpsp_xp2_gdr.050301-1519, fantastisk!), windowsversjon (jeg har f.eks Windows XP SP2) og annen kjekk informasjon. Skjer det hver gang? Skjer det bare hvis du har brukt maskina en stund? Skjer det bare når du er innlogget (eller ikke)? Har du mange programmer kjørende? Har du installert noen IE-plugins? Er det lenge siden du har fjernet adware?

På de IE-ene jeg har testet med har jeg ikke klart å gjenskape problemet. Websidene er forresten ikke laget for noen spesielle browsere. Sidene følger de standardene som er, og bruker ingen fancy features som skulle kunne brekke noen browsere.


<em>nieninqui</em> sitt bilete

Jeg har forsåvidt

det samme problemet..
*skifte til opera ved første og beste anledning*


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.