Sort fløyelskåpe fra Mitt Skattkammer selges!

Nå har du sjansen, om du som meg, gikk og siklet på en slik i flere år. Svinedyre, er de, nemlig! 4200,- ny...
Og så har jeg gått hen og blitt for feit! *hulk*
(egentlig burde det ha vært grunn nok til å vinne de Laibach-bilettene)
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?ListNr=5073007&AuctionNrInList=0

<em>Divabolica</em> sitt bilete

og her er en link som funker!!!

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19699284

DET var bedre, tenker jeg.

Reality TV is killing me

<em>batcheeba</em> sitt bilete

Selges den med spy

Selges den med spy på?

WIELD IT WISELY, AND WIELD IT RUTHLESSLY

<em>Nikko</em> sitt bilete

What the fuck?!?

Skjønner jeg ingenting eller? Hva mener du? :-?
---
Nae king! Nae quin! Nae laird! Nae master! We willnae be fooled again! (The Nac Mac Feegle)

*knis* En liten pike

*knis*
En liten pike fortalte meg om episoder som involverte fløyel og spy;)
Og paljetter?....

Paljetter...

...ringer en bjelle... Paljettkjole med silkehansker var antrekket mitt da Anax spilte på første OSF i 1999. Ellers var et par blodampuller involvert da jeg hadde en (drita full) gjesteopptreden med Atropine samme kveld. En _noe_ frustrert Divabolica måtte vaske kjolen flere ganger for å få vekk de røde flekkene.
Noe av det beste med kvelden var å stå i Torggata, og synge "Satanist, jeg veit det går bra til sist" (til melodi av Jahn Teigens "Optimist") etter tre blackmetal-gutter som så ut til å være lettere sjokkerte av at en UTROLIG stygg dragqueen med blod rundt kjeften brølte etter dem.
Ellers involverer vel de fleste historienemed Divabolica og meg fra rundt årtusenskiftet fløyel og spy. For ikke å snakke om platåsko og fjærboaer. *fnise*
---
Nae king! Nae quin! Nae laird! Nae master! We willnae be fooled again! (The Nac Mac Feegle)

Hehe....there ya go ;) WIELD

Hehe....there ya go ;)

heh

nei, det var vel den militærfrakken Nikko fikk av meg for en del år tilbake. knegg.

Reality TV is killing me

*knise*

Den var fin! Og tung!
Men overlevde ikke et halvt år i en fuktig kjellerbod. *snufs* Requiescat In Pacem
---

uæææh

Kanse like greit *urk*

Reality TV is killing me

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.