Til salgs: Alesis Micron

Vurderer å selge min splitter nye Alesis Mircon. Den har kun vært prøvespilt 3-4 ganger, så den er helt som ny uten ei ripe. Jeg kjøpte den fordi jeg hadde lyst til å begynne å spille litt synth, men jeg får ikke tid til å øve når jeg i tillegg spiller mye gitar, så jeg vil av den grunn prøve å selge den.

Men synthen i seg selv er et fantastisk instrument! Har får du alt du kan kreve av en god analog synth pluss mye mer! Lydene er av svært god kvalitet og her kan du jo også skru og lage så mye lyder du vil selv.

Jeg har sett den andre steder brukt til kr 4200. Siden jeg selger med en orginal Alesis Micron gigbag som er svært grei å ha hvis den skal fraktes litt rundt, setter jeg prisen til kr 4500. I USA mener jeg gigbagen koster rundt 600 og den er nok ganske mye dyrere i Norge. Du får også med orginal embalasje.

Hvis du er interessert så ta kontakt så kan vi jo selvsagt også diskutere prisen.

Mail meg på: vetlek@gmail.com

mvh.
Vetle Leksbø

<em>TV Noise</em> sitt bilete

Vet ikke om det er kampanje

på denne fortsatt, men ble i siste Luthman katalogen er denne på tilbud til kr. 4690,-

Why do birds suddenly appear ?


Sier du det? Men det er nok u

Sier du det? Men det er nok uten gigbagen. Men som sagt, er noen interressert kan vi alltids diskutere prisen! =)


Billigere...

Hei igjen!

Tror bare jeg vil bli kvitt synthen nå, så høystbydene over 4000 får den inkl bag + frakt (den kan forressten fraktes gratis inn til oslo innen ei ukes tid...)

Så er du interressert så ta kontakt! Mail meg hvis du lurer på noe.

mvh.
Vetle
vetlek@gmail.com


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.