so synth

Hva skjer med so synth greiene som har vært i påsken nå som so what er borte?

<em>elektronika</em> sitt bilete

Kan man kke bare flytte det t

Kan man kke bare flytte det til Kraftverk? evt fortsette på Garage? Kanskje de liker å arrangere litt småsære ting innimellom.


<em>henrik</em> sitt bilete

So Synth! er på vei ...

I følge ryktene bedriver Tollef og Tom booking av So Synth! as we speak.


<em>inferno</em> sitt bilete

flytting

Bare forsette i samme lokale med nytt navn ville jo vært en god ide. Flytte dato vil være kjipt for min del siden jeg stort sett bare er i byen når jeg har ferie.


<em>Tollef</em> sitt bilete

Klart det blir påskesynth i år også!

Tom og jeg klarer ikke helt å gi oss, så det blir påskesynth i år også. Vi tar det på Kraftwerk, og det blir trolig Skjærtorsdag istedet for påskedag. Er ikke helt sikker på om navnet So Synth! har noen mening lenger etter at So What! la inn årene. Forslag til nytt navn mottaes med takk. Pride and Fall har alt sagt ja til å komme, men ingen kontrakter er underskrevet. Bortsett fra det har vi ikke kommet så langt i planleggingen, men visst faen skal det bli fett.
Tollef


<em>Itto</em> sitt bilete

påskesynth!

Synes det var et bra navn jeg!
Gleder meg allerede! :D


<em>Gird_09</em> sitt bilete

navn

Personlig synes jeg navnet bør beholdes. Som en tribute til gode gamle so what!..

-Gird_09-


<em>myotis</em> sitt bilete

nytt namn?

eller kalla det för kraftsynth.... hehe


<em>Mastyr</em> sitt bilete

Aii..

Jeg vil ikke gå glipp av "So Synth", men blir det på Skjærtorsdag krasjer det med Infernofestivalen....

---
Gauls! We have nothing to fear; except perhaps that the sky may fall
on our heads tomorrow. But as we all know, tomorrow never comes!!
-- Adventures of Asterix.


<em>inferno</em> sitt bilete

infernofestivalen

Har vært på inferno de to foregående årene men er litt usikker på om jeg drar i år. Begynner å bli lei av maset om å finne en soveplass og nattbusser som ikke går på helligdager. Men hvis det dukker opp en headliner jeg liker på denne torsdagen blir so synth sannsynligvis nedprioritert.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

inferno vs so synth

Inferno er for skaphomser med homofobi.
So synth er for skapheteroer som later som de er homser. Hva skal man velge tro?

-Gird_09-


<em>inferno</em> sitt bilete

lineup vs lineup

Alt annet er irrelevant


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Infjerno vs sosynth

Nei dere kan ikke legge det til torsdag, skal ha "stand" på Infjerno og vet ikke hvor lett det er å komme seg vekk fra det.
Preide and fall, hm tror Sideline hadde en bar anmeldelse: "Høres ut som et glorifisert cover band som lager egnelåter." Eller noe i den duren


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.