for et fabelaktig kvinnemenneske. "...Her er det mye jeg må sette meg inn i skjønner jeg..." :D Betyr dette at man må begynne å stemme Demokratene :O :O :O
Jeg er livredd!:O Vi har en haug med politikere som aldri har hatt en skikkelig jobb, et par galninger fra Finnmark og andre steder med en sterkt forrykket virkelighetssans og nå skal G.J. Jarlum inn på Tinget også?
Det heter et eller annet sted i Grunnloven, tror jeg: "Enig og tro til Dovre faller". Se nå å få sprengt den jævla røysa! REVOLUSJON!!! NÅ!!!
---
memento mor di
jepp, og sammen med Ole Kleme
jepp, og sammen med Ole Klemetsen. Sammen er de dynamitt!
- you & me = eternity
Gud
for et fabelaktig kvinnemenneske. "...Her er det mye jeg må sette meg inn i skjønner jeg..." :D Betyr dette at man må begynne å stemme Demokratene :O :O :O
Redd...
Jeg er livredd!:O Vi har en haug med politikere som aldri har hatt en skikkelig jobb, et par galninger fra Finnmark og andre steder med en sterkt forrykket virkelighetssans og nå skal G.J. Jarlum inn på Tinget også?
Det heter et eller annet sted i Grunnloven, tror jeg: "Enig og tro til Dovre faller". Se nå å få sprengt den jævla røysa! REVOLUSJON!!! NÅ!!!
---
memento mor di
Ja, og nå skal de...
... jammen meg bygge i kollen også :)
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article1006717.ece
:D
april?
trodde det var aprilspøk? men kanskje ikke :)
samme tenkte jeg
Det var liksom litt for dumt.
Sa jeg at du kunne snakke?
joda
dere er veldig observante :)
Vel...
Dette dukket da opp i media før 1. april. Og det er derfor jeg er redd. Hadde det dukket opp i dag, hadde jeg bare ledd rått.
---
memento mor di
jeg vil ut i verdensrommet og
jeg vil ut i verdensrommet og she is my ticket outta here :D
WIELD IT WISELY, AND WIELD IT RUTHLESSLY
aftenposten
skriver i dag at det er en aprilsnarr.