Covenant-utgivelser

Endelig har jeg fått komplettert Covenant-samlinga mi, og har nå en CD-rekke som er mer omfattende enn alle discograhpies jeg finner om Covenan på nett... Men sikker kan man aldri være. Om noen vet om andre utgivelser enn disse, please let me know. :)

Bullet (EP)
Call The Ships to Port (EP)
Dead Stars (EP)
Der Leiermann (EP)
Dreams of a Cryotank (CD)
Europa (CD)
Final Man (EP)
It's Alright (EP)
Northern Lights (CD)
Sequencer Beta (CD)
Synergy Live in Europe (CD)
Tour de Force (EP)
United States of Mind (CD)
United States of Mind, Limited Edition (Double CD)

<em>RKN</em> sitt bilete

Sequencer

fins forsåvidt i to versjoner: 'Sequencer beta' og den som bare heter 'Sequencer'.
Sistnevnte inneholder alle låtene fra 'Sequencer beta' bortsett fra Luminal, men har til gjengjeld bonus tracks fra 'Stalker EP' (usikker på om denne er utgitt separat) med følgende tracks: Stalker club version, Stalker all shapes rmx, Liquid, Sky, Babel.

Det står jammen en 'Figurehead'-EP i samlinga mi også. De har vel gitt ut en del EPer fra de første albummene, tror jeg. Anyone ?

R :)


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Aha!

Lurte litt på Sequencer kontra Sequencer Beta skjønner du. Så DET er forklaringen ja? Digg. Må skaffes. :) Og Figurehead EP... et must.

Fant info om at det er gott ut Theremin EP, og Euro EP(?) også.


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Stalker

... og en Stalker EP, naturligvis.

Så var ikke samlinga komplett allikevel.


<em>RKN</em> sitt bilete

lykke til!

Selv kjøpte jeg sequencer beta selv om jeg hadde den andre versjonen - kun for låta Luminal. Det var verdt alle pengene :)


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Men har du hørt...

CD 2 som kom med United States of Mind, Limited Edition?

Travelogue, heter den.... og det er 3 låter der:
Fuzzy Logic
Humility V2
Alva Myrdal


<em>RKN</em> sitt bilete

Dessværre!

Jeg var ikke så kjapp i avtrekkeren at jeg fikk fatt i limited edition den gang ... Er låtene bra ?


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

United S. of M. - cd 2

Jauda... de er bra ja. Men Alva Myrdal må nesten bare høres. hehe.... Sånn har du garantert aldri hørt Covenant før. Noise!!!!


<em>RKN</em> sitt bilete

Noise

er jo superfett! Skal få lånt CDen i morgen, faktisk. Takk for påminnelsen :)


<em>Tollef</em> sitt bilete

Luminal

Luminal finnes i en urimelig fet versjon på samleskiva Sceptic, om jeg ikke husker feil. (platesamlinga mi er pakket ned for tiden, kjipolainen)


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.