Den værste?

Har vært mye snakk om de beste platene... Det er ett vanskelig valg. For å snu ting litt på hodet, lurer jeg på hva den eller de værste platene dere fremdeles har og ikke selger/bytter bort fordi dere synes det er litt bra allikevel?

Noen som tør å begynne?

<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Bør ikke du bekjenne dine sy

Bør ikke du bekjenne dine synder først? Jeg er jo helt åpen om at jeg eier TO eksemplarer av Lill Lindfors' debutalbum.


<em>MrBone</em> sitt bilete

Flaue greier

Jeg er faktisk eieren av MIND BLOWIN med Vanilla Ice.
Ohhhh..... Flaaaauuuut.....
Jeg har ikke hørt på den siden jeg kjøpte den men det var mye morro på den. Som i morsom, haha, ikke morro som i bra.
Det var andrealbumet til Mr. Ice, og han prøvde hardt å være "ekte". Røyka weed og prøvde å leke tøff med dreads :)

Her er omtalen fra hjemmesiden hans :
"Mind Blowin is Ice's last album released by SBK Records, and remains the rarest of all albums besides Hooked . The songs are a musical variety with samples all compacted into one album. Songs such as "Roll Em Up" and "Now and Forever" gave fans a familiar Ice with a new twist. Many songs off of Mind Blowin are also performed at Ice's current concerts. The album sold close to 45,000 copies before being discontinued when SBK went bankrupt during the production of the record. This record is a Kick Ass Party Album!"

/edit\ fant ut at det ikke var andrealbumet, men album nummer 2 million i en lang rekke av synder fra Hr. Ice


<em>RKN</em> sitt bilete

betty boo

ja, henne som prøver å rappe + se tegneseriecool ut (på tross av 90talls-farger) og synger 'I can't dance to that music your playing'. Litt Eurodisco selv om hun er fra GB og ganske cheezy. Men jeg elsker plata!
Hypnoskull til folket!


<em>monoton</em> sitt bilete

Betty Boo

Jeg har singelen av Betty Boo der Vince Clarke har gjort en remix...Meget bra!


<em>RKN</em> sitt bilete

betty boo - igjen

Hva heter den ?

Hypnoskull til folket!


<em>monoton</em> sitt bilete

Den heter...

I'm on my way.

Hilsen meg.


<em>deadswan</em> sitt bilete

Draculas datter

Oj Oj Oj... her må det bli en delt plass mellom «Draculas Datter» og «Du Er Jeg» begge signert Gry Jannicke Jarlum.
Høydepunkt på «Draculas Datter» er «Intetkjønn»
Høydepunkt på «Du Er Jeg» må være låten som starter med «Hvorfor kan ikke alle disse mote-menneskene tenke litt mer på de stakkars grisene, kyllingene og alle de andre som dør av sult og underernæring...»

Ord blir fattige!


<em>RKN</em> sitt bilete

dracula og dårlige skiver ...

... får meg til å tenke på 'Puttin' on the ritz' med tyske Taco !!! Anyone else ??? come clean :)

Hypnoskull til folket!


<em>Tollef</em> sitt bilete

Puttin' on the Ritz

Er da overhodet ikke dårlig. Jeg har singelen selv og er stolt av den. Jeg har mye annet folk vil rynke nesa over, men det får jeg heller komme tilbake til.


<em>Lunifil</em> sitt bilete

Å gud, jeg elsker Jannicke!!

Å gud, jeg elsker Jannicke!!! Mmmm - Draculas Datter, for et strålende album.


Jannicke

Var på konsert med Jannicke på 80-tallet. Etter at de var ferdig gikk alle. Da stakk et av medlemmene i bandet hodet frem på scena, og sa at dersom vi ventet så skulle vi få ekstranummer.
Er vel den verste konserten jeg noensinne har hørt.


<em>elektronika</em> sitt bilete

ille

Tror faktisk det verste jeg har er filmusikken til filmen "Rush", som jeg aldri har sett, som jeg kjøpte bare fordi den inneholdt "Tears in Heaven" av Eric Clapton. DET er flaut det. Men den passer kanskje ikke helt inn i kategorien her, for jeg kan ikke huske sist jeg hørte på den eller faktisk like Eric Clapton. Men jeg har jo heller ikke kvittet meg meg plata etter alle disse årene. Skummelt.

Ellers er jo "Relaxing Guitars" som jeg fikk av min mor en klassiker.

"you & me - eternity"


<em>devilboy</em> sitt bilete

Tralla la la la...

* MC Hammer - Adams Family EP (Hva skal jeg si...)
* Carola - Don't Tell Me What To Do 7" (Dette er en Japansk utgivelse, hvor hun vistnok synger på svensk, engelsk OG Japansk i en og samme låt)

Det var det for nå tror jeg ja, jeg ønsker meg sterkt Mona - I Mitt Liv, så om det er noen her som skulle ha denne i samlinga si, kjøper jeg den kanskje av deg til og med!

Tjohei!


<em>helterskelter</em> sitt bilete

?

Det finns ingen dålig musik.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Wow - forsøker du å sette v

Wow - forsøker du å sette verdensrekord i postmodernisme?

Hvis det ikke finnes dårlig musikk, finnes det heller ikke bra musikk. Så kan man heller krangle om hva som er kriteriene for god/dårlig musikk. Noe som er ekstra morsomt innen populærmusikk, der mange av klassikerne er laget av folk som nærmest er tonedøve.


<em>helterskelter</em> sitt bilete

Musik=bra

All musik är bra. En del musik är bättre. En del av en del musik är bäst.

PS. Jag går på Prozac.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

techno cop

Jeg har en skive av de tyske wannabe technofolkene techno cop som bærer den unaturlige tittelen the best and more. Flere av dere huske garantert techno versjonen av axel f fra det albumet. Jeg får bare unnskylde meg med at jeg var 13 år da det kom ut. Dog er det ingen unnskyldning for de gangene jeg tar på meg headset når ingen er hjemme og setter det på for å være nostalgisk... Det er igrunnen ganske flaue greier.

§01 - Sitron er bedre enn vannmelon!
§02 - Plommekake er bedre enn ostekake!


To the extreme

Med Vanilla Ice. LP faktisk :jawdrop:


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Jeg har

en cd med Midi, Maxi og Efti.
Produsert og skrevet av Alexander Bard (Army Of Lovers).
Helt JÆVLIG, men jeg selger den aldri! Slår alltid an på fæst!
Kjempelåter som: Ragga Steady, Poppadink Tribe og Bad Bad Boy slår aldri feil.


<em>lynch</em> sitt bilete

Vanilla Ice

.... To the Extreme synes jeg nesten er litt kul. I allefall noen av låtene.

En skikkelig harry plate som jeg ikke skal selge er Funny Farm - Potential Hazard. Po-po-po-potential hazard! ;) Tidlig norsk rap metal på sitt mest jævlig. De har også en udødelig cover an 2unlimited - no limits.

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Hm. jeg har virkelig ingen pl

Hm. jeg har virkelig ingen plater som er dårlige. Jeg hadde "never mind the bollox" med Sex pistols....og Sex pistols er jo ikke_bra_ punk, selv om jeg liker de lissom....men ellers...nada.


<em>lynch</em> sitt bilete

The Shaggs

The Shaggs - Philosophy of the world!!!

Dette er en plate som er helt forferdelig, men allikevel utrolig bra. Kan like godt være i en topp fem som i en liste over crap. Frank Zappa mente de var bedre enn the Beatles. ;)

www.theshaggsonline.com

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>premieklovn</em> sitt bilete

the shaggs ER bedre enn The B

the shaggs ER bedre enn The Beatles

"my name is foot foot" :D

det værste som befinner seg i platesamlinga mi må være Mínus - Halldor Laxness forferdelig harry-hardcore "wanna-be" RHCP fra island. Totalt skuffende i forhold til hva de har utgitt før.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

liar liar head on fire

Tror ikke på deg et sekund. Alle har minst en dårlig skive i samlingen. Jeg har flere. Bertine Zetlits singel, Aram Khatshaturjan LP, 2 unlimited 7", Europe LP, første til Ministry er noen av de verste skivene jeg har. For ikke å nevne "new age moods" cd'en jeg kjøpte for en tier, eller Lizard King sin CD med krappy synthrunk fra 93/94. Fireman sin første CD har jeg også, og den er noe av det verste Paul McCartney noensinne har laget, og det sier en hel del. Du må ha noe dårlig eller så har du veldig liten samling.

§01 - Sitron er bedre enn vannmelon!
§02 - Plommekake er bedre enn ostekake!


<em>batcheeba</em> sitt bilete

JOHO!

Det er faktisk helt sant. Jeg har en Breeders-skive om det kan telle....Hora Kim Deal sitt band, hun som stakk fra Pixies . Smart move cunt....


<em>RKN</em> sitt bilete

For ikke å snakke om alle It

For ikke å snakke om alle Italiodisco-platene du sikkert har stående :)

Hypnoskull til folket!


<em>krazycat</em> sitt bilete

Åh, det er så mange..

Jeg har skikkelig mange dårlige plater og jeg får meg ikke til å kvitte meg med dem. Noen av dem hører jeg på iblant.

Utvalgte høydepunkter:
Doopy - Game, set, match
Take that - take that & party
PJ & Duncan - Psyche

Men jeg har mest dårlige singler.
Reel2Reel - I like to move it, feks.
Masse greier fra nittitallet jeg er litt flau over.


<em>Lunifil</em> sitt bilete

Dette er jo ingenting å skam

Dette er jo ingenting å skamme seg over. Jeg derimot har MeatLoaf, The Very Best Of (inkludert en 16-siders booklet med biografi og fotos). Jeg kunne godt ha solgt den selv om jeg tviler på eksistensen av mulige kjøpere, men velger å ha den - godt synlig i platesamlinga - jeg kan jo ikke fortrenge det faktum at jeg har bodd i Hamar og grått for en fyr til låten "Two Out of Three Aint Bad" heller da. Eller?


<em>lynch</em> sitt bilete

Italo er det ikke noe galt med!

Italo er fett!

Jeg kjøper gjerne "I like to move it" hvis den er på 12". Eller bytter mot noe. Herlig låt! :)

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>krazycat</em> sitt bilete

den er på cd singel, og jeg

den er på cd singel, og jeg vil ha'n sjøl *knise*

men hva med et par capella remix-singler?


<em>VAngst</em> sitt bilete

La det svinge.

Jeg synes å huske at jeg banga heftig til Move it-låta på Kraften for ikke så alt for lenge.Du var nok skyldig i den ,tror jeg.Årntli fett.Jeg tenker på samlingen min,og har prøvd å se denne plata med godvilje,men det går ikke.Acapella med Acapella.Den er bare platt.Likte den ikke spes da,og ikke nå heller. Har også en rævva Ace of Bace plate.Om man kunne viske bort sin ungdoms vår(les: vås)...

There is a LOL in Lolita.


<em>VAngst</em> sitt bilete

Faluere kapittel

er at jeg også er i besittelse av Destinys child`s Survivour.Den er selvanskaffet,og tør jeg gjøre oppmerksom på at den ikke er særlig gammel..Og for å følge opp så handlet jeg faktisk Brintey Spears, Slave for you-singel samme dag.Den er jeg derimot svært glad for at jeg har.
Høster man forståels for det.....?

There is a LOL in Lolita.


<em>krazycat</em> sitt bilete

Jeg har skiva til Justin Timb

Jeg har skiva til Justin Timberlake, en singel med N*sync (hjertesmertesorg, snufs), to plater av sugababes, tatu sin første singel, britney sin første singel og jeg ELSKER jaa9&onklp.

So goth it hurts :)


<em>lynch</em> sitt bilete

Blackbox!

Fy faen! Kikka gjennom 7" hylla og til min forferdelse var det to stk. Blackbox - Ride on time og en til.... Hva har jeg gjort!? Jeg likte jo ikke hu derre brølende dama når jeg var liten en gang. Må ha vært ett loppemarkedkjøp eller noe. :(

Stank ass ho pt.2 er dritfet! :)

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>VAngst</em> sitt bilete

Ikke et vondt ord!

ikke et vondt ord om Blackbox! I love.Mener det er en piano-tune som heter Ghostbox på den plata.Den var fin,synes jeg å huske.Jeg har til og med C&C Musicfactory-Gonna make you sweat,og jeg elsker den.Justin Timberlake-Cry me a river....mm..sikle. Rævva plater som bare en mor kan elske.

Eg er ho mor.

There is a LOL in Lolita.


<em>Lunifil</em> sitt bilete

Aww - er med deg på Blackbox

Aww - er med deg på Blackbox - det andre kan du ha for deg sjæl ;)


<em>helterskelter</em> sitt bilete

Usch..

Skäms.. ni borde skämmas, alla. Italo - ok, det går ju att dansa till, men rap.. norsk rap.. skäms..

Never give a girl a guitar.

Min Prozac är slut.


<em>Lunifil</em> sitt bilete

Trodde du for et par poster s

Trodde du for et par poster siden sa det ikke eksisterte dårlig musikk :P


<em>VAngst</em> sitt bilete

Ikke pirke.

Leve inkonsekvens.
Ytres ofte i fylla.

There is a LOL in Lolita.


<em>helterskelter</em> sitt bilete

Oy!

Ja ja det stämmer jag vill gärna prata med dig har du en Prozac?


Har god samvittighet for det meste

Et par stygge ting samler støv:

* Erasure "Wonderland"
* M.A.R.R.S "Pump Up The Volume"

Ellers har jeg pælma ALT som ikke egner seg på trykk for en god del år siden.


<em>Larsebass</em> sitt bilete

HALLO!!!

Erasure - Wonderland er og blir en klassiker!!!
Loveboat, som jeg har et ex av, derimot: Tja...

Hip Hop, don't stop!


<em>lynch</em> sitt bilete

Pump!

Pump up the volume er og blir en klassiker. Har tre ex av den selv...

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


Gjesp :)

Selv om du og en drøss med andre folk regner den skiva som en klassiker, forbeholder jeg meg retten til å kalle den for et platt makkverk hvis jeg vil. Nå har jeg ikke kalt den det, men jeg liker den plata ekstreeeeemt lite. Nemmeligen :P

-=Ikke mobb barten min!=-


<em>Oberkorn</em> sitt bilete

Pøh!

Jeg har faktisk "The Moment Of Truth" med The Real Milli Vanilli!

Det var 'bakfolka' (les: Frank Farian) som syntes det var en god idé å fortsette å gi ut plater selv etter at "Milli Vanilli-skandalen" var et begrep.

Forøvrig mener jeg at gutta ble utsatt for tidenes musikalske justismord. "Sang ikke på platene selv"? Bagateller!


<em>helterskelter</em> sitt bilete

Fantastiskt!

Den tog priset - måste vara den dummaste plattan nånsin. Bara titeln.. Ser omslaget framför mig - en bunt hopplösa popstjärnor med en min som säger: det var faktiskt vi som gjorde det.. och vi är jävligt sura!
Whatever possessed you? Santa?


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Jeg hadde faktisk

en av platene til Celine Dione (kjøpt den helt selv, samtidig med en Diamanda Galas, en Tom Waits og en Leif Ove Andsnes (som faktisk var en gave), ekspeditøren på gode gamle Akers Mic så bestyrtet på meg, og spurte om noe av det skulle pakkes inn. NIX! ELSKER å gjøre sånt!) men den BLEI STJÆLT!!!! på en fest jeg hadde i Vogtsgate....


ser ut til

ser ut til at The Real Milli vanilli stikker av med seieren, det prosjektet kan da ikke ha hatt noen hensikt noensinne...

Selv har jeg mye dritt, men da gjerne fordi en eller annen fra et bra band har vært med på ei dårlig plate. Hadde en periode jeg skulle ha ALT med alle band jeg samlet på, trist hvis du først har fått de to bra platene til Tangerine Dream...

Ellers må Honorable Mention gå til Strange Cruise, som var et temmelig desperat prosjekt fra Steve Strange i Visage... De kom med en LP i '86... Der er det langt mellom slagerne.

Og så har jeg alt av Tongtvainn. Respækt.


<em>RKN</em> sitt bilete

Ministry

Ministry har da også bidratt heftig til å øke mengden av verdens dårlige musikk med det første albummet 'Work for love'! Utsagnet 'all synthpop er bra' er herved motbevist (noe jeg ellers trodde på av hele mitt hjerte).

Hypnoskull til folket!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Ministry?

RKN har ellers superb musikksmak, men her er jeg uenig.

Jeg må innrømme at etter at jeg fikk hele den der "heavyrock med trommemaskiner"-greia i halsen er det første Ministry-albumet (min utgave heter "With Sympathy") det eneste Ministry-albumet jeg noensinne setter på. Dessuten var albumet en fryd å eie da alle grungerne (husker noen grungen - det foreløpige lavmålet i femti år med populærkultur?) oppdaget Ministry. Jeg kunne sette skiva på på fest og se de skjeggete og langhårede desperat prøve seg på teorier av typen "det må være et annet band med samme navn".

Skal man ha noe virkelig jævlig, synes jeg heller Ministeriets siste skiver er noe å satse på.


<em>RKN</em> sitt bilete

Work for love

Hmm, så tar jeg sikkert feil med hensyn til hva som er Ministrys første album. Bøyer meg i støvet for dem med mere diskografi-innsikt enn meg selv! Men det som heter 'Work for love' stinker ihvertfall :sick: - her tror jeg selv le Did vil være enig :)

Hypnoskull til folket!


<em>rhizome</em> sitt bilete

Jeg tror

at dere snakker om en og samme skive her :)


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Wørk får låff

Helt riktig! En og samme skive, ja, men med forskjellig tittel. Ministrys debutalbum. Komplett med kjærlighetsduett, saksofonsolo og DAF-plagiatlåt. Og ja, jeg liker'n fremdeles. Men så har jeg ganske tvilsom smak, da.


<em>RKN</em> sitt bilete

hmmm

så hadde vi alle rett : ) men larsebass hadde rettest, som vanlig!

Det undrer meg at d'herrer faktisk liker skiva - kanskje jeg skulle høre på den igjen ...

Hypnoskull til folket!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

MinistryBertine

Tja, denne herren er jo ikke akkurat kjent for sin stødige smak. Særlig ikke hvis musikken fremføres av divaer - av begge kjønn.

With Sympathy/Work for Love er kanskje ikke noe mesterverk, og er vel bare et godt eksempel på tidsånden da den kom ut. Ta med i beregninga at den er en debutskive også. Men jeg tror den kommer til å stå seg langt bedre enn f.eks. Bertine Zettlitz-greiene, som jeg ser diskuteres annetsteds på disse sidene.

Jeg tilhører den minoriteten som foretrekker Jourgensens arbeid med Revolting Cocks fremfor Ministry. Det heavyrockøyeblikket hans jeg minnes best er "Jesus Built My Hotrod", og det øyeblikket er det jo Gibby Haines fra Butthole Surfers som står for.

Skjønt plutselig fikk jeg jævlig lyst til å høre på Land of Rape and Honey...

Who's got what it takes to party with Nixon?


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Første

album heter With Sympathy, og en single derfra heter Work For Love. Litt etter hvilken versjon du har av albumet er det spor 1, eller 4 på side A.

og skal man spille Ministry, så er det litt moro å høre på Twitch. Her prøver de å leke Front 242, men får det ikke helt til... men moro er det lell.

Hilsen en Nerd...


<em>Larsebass</em> sitt bilete

og der

kom jeg på at albumet kom ut med begge navn...

sorry!!

ja... særlig!!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Nerd med stor forbokstav og g

Nerd med stor forbokstav og greier, ja.

Men hvorfor finnes CD-utgaven med to forskjellige titler? Er den nye tittelen Work For Love et forsøk på å lure nyfrelste Ministry-fans som har blitt advart mot With Sympathy av Jourgenson sjøl?


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Shaggy!

Er VIRKELIG ille... Mistah Bombastic! Wasn't me! *grøss*

Oh well... Snow - Informer. *bjælk puke*

Usj... der gikk det gode humøret. :(


<em>Tollef</em> sitt bilete

Roger Whittaker

Jeg har The very best of Roger Whitaker, og mener seriøst at den inneholder noen helt fantastiske låter. Synes fortsatt det er trist at jeg gikk glipp av mannen live i Grieghallen i 92. Det er ellers få ting som provoserer folk like mye på nachspielsom en skikkelig sviske med Roger. Og så dukker det neten alltid opp en ny skapelsker.


<em>Oberkorn</em> sitt bilete

Good Morning Starshine

Går det an å ikke bli i godt humør av den da?


<em>Tollef</em> sitt bilete

Slice me nice

med Fancy, er ellers en av de sleskeste og mest homofile synthlåtene som kom ut av 80-tallet. ikke akkurat noen kredibel artist, men fantastisk morsom låt.


<em>Tollef</em> sitt bilete

Robbie Williams

Har forresten nettop sluppet en single som mange her ville likt forferdelig godt hvis den hadde blitt gitt ut av et eller annet obskurt band. Skikkelig fin åttitalls synthlåt. Singelen går for 29 spenn på platekompaniet, så det sneik seg et eks inn i platesamlinga mi her forleden. Hadde noen fortalt meg det for et par måneder siden hadde jeg bedt dem ta seg en pære.


<em>Dr. Hassel</em> sitt bilete

Alexander O`Neils

Klassiske album "Hearsay" er ikke den jeg spiller oftest, men når man er lei av alle gangsta-rappernes gnål om "pimps & ho`s" er det kjekt å slippe til en ekte hallik!


<em>RKN</em> sitt bilete

Fake

Yes! Selv har jeg singelen 'Fake' ! Og nå begynner jeg å lure på hvor i alle verden jeg har den fra ... antagelig kjøpt den gang den kom ut, men hvorfor ????!

Hypnoskull til folket!


<em>lynch</em> sitt bilete

Streisand og Gibb

Etter mange år med iherdig saumfaring av brukt vinyl i europa, er det en plate det alltid er to/tre ex. av i billighylla: Barbara Streisand og Barry Gibb (eller Maurice?). Husker ikke hva den heter, men den er hvit og helt forferdelig! Kjøpte den for 1kr for å sjekke den ut siden den hadde opptatt plass i alle bruktsjappene jeg noensinne hadde vært i! Fysh! Det er noe av det værste jeg har hørt!

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>gryken</em> sitt bilete

øøøh...

Jeg har mange skjeletter i skapet, og kan ta frem to eksempler antageligvis anskaffet i en periode jeg var under særdeles dårlig innflytelse. Kan også skyldes et medlemsskap i en såkalt musikklubb som sendte ut cd'er en gang i mnd (SNC?)...
Kan nevne:
Enrique Iglesias - vet ikke hva cd'n heter :sick:
Zucchero - cd fra slutten av 80-tallet. :-O
De er ikke akkurat utslitt.

...har vel et par andre eksempler jeg ikke er spesielt stolt over, men som ikke nevnes her. Nok er nok!


<em>Itto</em> sitt bilete

Guru Josh

Guru josh - Infinity er vel en vinylsingel som jeg kanskje burde være flau over, men synes fortsatt den er litt toff ehe

+ MODO - ein zwei polizei (noen år senere)
:P


<em>Oberkorn</em> sitt bilete

1990

1990's time for the guru! Heldigvis er det 2004 nå...


Hah

Nå mister jeg vel de få bekjentskapene jeg har, men *kremt*... jeg har Ace of Base i cd-samlingen..

Jepp..

INGEN kan slå meg..


B*Witched

>INGEN kan slå meg.

Bare tull. Jeg har ei B*Witched plate som støver ned, og ei TLC-plate jeg ikke er videre stolt av.


Diggy Tal

Har en relativt ussel svensk pop-synth LP med Diggy Tal & The Numbers. Er temmelig stolt over at vår alles kjære Bettan alias Elisabeth Andreasson korer på flere låter!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.