Overnatting til Elektrostat

Noen som har en plass jeg kan overnatte i forbindelse med elektrostat? Vil ha noe som er så nærme Fabrikken, som overhodet mulig, siden jeg skal være der fra det åpner til det lukker, og fotografere. Og jeg vil helst slippe å dra med meg alt utstyret gjennom byen.

I det minste ønsker jeg overnatting fra fredag til søndag, men gjerne også, men om det passer er torsdag til mandag aller best. Dog jeg skal klare å ordne meg annet sted å bo de nettene, men det blir så langt unna at det passer dårlig med festivallivet.

Jeg er ikke så kravstor. En sofa å sove på, mulighet til å stjele litt strøm til laptop og mobil, og en dusj jeg kan låne om morgenen, så er jeg superhappy, og kan til gjengjelde stille opp med å hjelpe til med oppvasken, eller ta noen fine bilder du kan sende til mor til jul.

<em>Nikko</em> sitt bilete

Du kan jo gjerne sove her,

Du kan jo gjerne sove her, men det er jo alt for langt unna. Ville bare si at døren alltid er åpen for deg. :-)
Om du ikke får noe sted torsdag til fredag og søndag til mandag, er du hjertelig velkommen til å henge med oss. ;-)
---
OMFGWTFLOL


<em>greger</em> sitt bilete

Det setter jeg selvfølgelig

Det setter jeg selvfølgelig stor pris på. Akkurat under elektrostat tror jeg det blir noe kronglete, i forhold til å komme seg tilbake på natten, men kanskje de andre dagene. :-)

You will be kept in the loop.

--
I'm gonna be famous. Tell everyone you know!


<em>bonk</em> sitt bilete

Skal telle over antall

Skal telle over antall beboere her, enten blir det 2 overnattende eller så blir det 5. Blir det to har jeg plass til deg og, blir det 5 er det nok litt fullt.

--------

Schnooglipoof


<em>greger</em> sitt bilete

Haha, enten 2 eller 5. Bra

Haha, enten 2 eller 5. Bra styring. Men setter stor pris på det. <3 <3 <3 koz og nuzz

--
I'm gonna be famous. Tell everyone you know!


<em>bonk</em> sitt bilete

Jepp, føler jeg har

Jepp, føler jeg har kjempekontroll :P
Venter på bekreftelse på om to kompiser + en kompis av dem kommer i det heletatt nemlig.

--------

Schnooglipoof


<em>NeonX</em> sitt bilete

Jeg trenger også soveplass.

Jeg trenger også soveplass. Heller ikke særlig kravstor :)
-------------------------------
Skam deg, du har synthet.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.