muxtape!

Fant denne morsomme websiten idag...


muxtape.com

Her kan man laste opp opptil 12 stk mp3'er - med en max filstørrelse på 10 megabyte per fil.

mp3'en som lastes opp vil ikke bli rekomprimert, så med andre ord så blir det ikke tap av lydkvalitet på det du laster opp :-)
Musikken spilles av automatisk i den rekkefølgen man har satt opp spillelisten.

Streamingen er visstnok levert av amazon, så de satser vel på å skylde på brukerene sine m.h.t. opphavrett (slik som Youtube gjør). Underlig konsept. Men jeg liker det :) På denne måten kan man jo enkelt vise andre hva man lytter til selv - uten å måtte kjempe seg gjennom kranglete last.fm radioavspillere.

Her er mine muxtapes:
unknown14725.muxtape.com (power noise)
barcode.muxtape.com (electro/industrial)

Sleng dere gjerne på denne posten med deres egne muxtapes... Blir gøy å få høre hva dere andre lytter til ;-)

<em>NeonX</em> sitt bilete

Min!

http://kodepus.muxtape.com/

-------------------------------
Bæsj er tidløst


<em>irios</em> sitt bilete

Veldig bra :) Her var det

Veldig bra :) Her var det faktisk noen nye artister for meg.... Også er det vel på tide å sjekke ut Interlace, tror jeg :D


<em>Illsynth</em> sitt bilete

tejp

var mye kult på tapene deres, artig å se andre ha de samme favorittene som seg selv. feks interlace låta er enormt bra, det bor mye i låta samtidig som de holder igjen tempoet med eleganse. Den esc låta var kul, men hvor får jeg tak i den?


<em>NeonX</em> sitt bilete

Dude...

Samme sted som man finner all musikk, før man kjøper den på ærlig vis om det er verdt pengene ;)

-------------------------------
Bæsj er tidløst


<em>irios</em> sitt bilete

ESC - Matte

Eden Synthetic Corps - "Matte"
http://www.discogs.com/release/869514

Dette albumet er virkelig verdt å sjekke ut. Skikkelig tight lydbilde med mye detaljer - og en meget vel gjennomført uhyggelig atmosfære av angst og horror

... pluss en litt artig cover-versjon av Kraftwerk's 'The Robots'


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.