Jarre - Teo and Tea

Jøsses!

Jeg var i mine yngre dager stor Jarre-fan, og hører titt og stadig på de eldre albumene. Men jeg synes han mistet "touchen" et eller annet sted på veien, sånn ca. rundt Revolutions.

Men nå ha jeg Teo and Tea en sjanse, albumet hans fra i år. Og det er faktisk ganske kult. En helt ny driv, og faktisk endel høydepunkter på skiva. Tror noen gjennomhøringer vil gjøre en bra skive ut av dette altså.

Ikke verst, Jarre, nesten 40 år etter at du debuterte som plateartist. :)

http://www.youtube.com/watch?v=4eTa6U7pP6w

Oxygene 7-13?

er jo fra '97 og er laaaangt på vei en genial skive. imho :)

Har ikke hørt den nye der, men ved en feil fikk jeg med meg en video av noe elendig techno-skvip av nyere dato han må ha lagd fordi han kjedet seg og plateselskapet maste på ham eller noe. Aner heldigvis ikke hva det var for noe :)

_________________
Dra meg i barten!


<em>Bariuz</em> sitt bilete

hoho

Den låta er ganske så fengende og fet, ja! Hadde han bare kutta ut den tåpelige pratinga så hadde jeg vært veldig fornøyd :-)

Tviler sterkt på at Jarre lager dette fordi han kjeder seg eller blir mast på av et plateselskap! Han kan gjøre hva han vil, han er jo en levende legende...

Han får vel tyn bare fordi trance har et ganske frynsete rykte, og at "bedrevitende" mener at han bør holde seg unna denslags. Selv ser jeg stor kvalitet i denne låta og anser det ikke som et salgstriks eller noe uærlig i det hele tatt.

--------------------------------------------------------------
www.myspace.com/bariuz
www.myspace.com/cyberdyneclub
www.myspace.com/blackcomedymetal
www.myspace.com/hypnodrift
--------------------------------------------------------------


:O

Da skjønner jeg ingenting av JMJ i det hele tatt. Mannen er jo i en særstilling som komponist.

_________________
Dra meg i barten!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Joa, enig i Oxygene 7-13

Jeg glemte den i farten. Den er fet den. :)

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>NeonX</em> sitt bilete

Jeg ble så distrahert av

Jeg ble så distrahert av den animerte puppedamen som løper med håret LANGT nedi øya. Kan umulig være lett å unngå kræsj med sånt hår...

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.