Bertine Zetlitz

... er ute med et best-of album.. Og har i den anledning laget en ny låt, Ashamed, som er lagt ut på MySpace.
De som ikke liker BZ bør styre unna, de som derimot liker Sweet Injections, bør sjekke ut denne låten. Veeeldig synthete! Synes det forrige albumet hennes var litt dølt, men denne låten er kul :)

www.myspace.com/bertineofficial

..men, ja, dere har vel egentlig alle hørt den på radioen allerede.. (jeg hører aldri på radio).

<em>NeonX</em> sitt bilete

Synes hun er en tøff dame,

Synes hun er en tøff dame, med mange gode sanger. Denne er intet unntak :)

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Yeah!

I mine ører har Zetlitz vært særdeles ujevn, men noen av låtene er utrolig fete, denne også! Takk for tipset.

--------------------------------------------------------------
www.myspace.com/bariuz
www.myspace.com/cyberdyneclub
www.myspace.com/blackcomedymetal
www.myspace.com/hypnodrift
--------------------------------------------------------------


<em>DarkShark</em> sitt bilete

Hører lite på radio

... men denne har jeg faktisk fått med meg. Fantastisk kommers synthpop, og på norsk radio er det ikke ofte man hører så mye slikt. Go Bertine!!


Hvem av dere på synth.no

Hvem av dere på synth.no har laget denne miksen, for det er vel en av dere? Husker nemlig vi kritiserte BZ for å ha rippet Kraftwerk da hun laget Fake Your Beauty...

Bertine Zetlitz & Kraftwerk - Fake Your Robots:
http://www.youtube.com/watch?v=EbRd3Xpf_GA


og her er enda en! Annie vs

og her er enda en! Annie vs Human League!
Yay!

http://www.youtube.com/watch?v=jzg8tfksfc0


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Pwned!

Fett! Bertine er bare såååå pwned! :)

Jeg var garantert en av de som snakket nedlatende om BZ i den tråden. Ikke fordi hun var så tydelig insipirert av Kraftwerk, men fordi hun benektet å ha hørt på Kraftwerk, i det hele tatt. Den låta hennes var jo som å høre We are The Robots, men hun benektet enhver sammenheng mellom de to.

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>komputergirl</em> sitt bilete

åh. nå fikk jeg mange

åh. nå fikk jeg mange flashback til konserten deres i Bergen i 2006. frysninger. men nå skal det jo sies at Bertine har en rekke bakmenn som produserer verkene hennes. tror eventuelt ikke hun skal få alle heder og ære, eller ris for den saks skyld, for at musikken hennes er Kraftwerk-ish. musikk/kunstmiljøet er klart mindre i Norge enn i det store utland og Bertine er innovativ og har mye innsikt i hvilket kultur-utrykk hun ønsker å fronte, men for at dette skal la seg gjennomføre har hun et større apparat av fagfolk som trekker i tråder og skrur på spakene for at lydbildet skal være Bertines visjon, men også up to date.

den nye låten til Britney Spears "a piece of me" har sinnsykt mange synthelementer, til og med synthsolo og vochorder. tviler sterkt på at det er Britney Spears selv som kan gis cred for slik sterk musikkproduksjon. hadde det ikke vært for at Britney har blitt prinsessen av whitetrash hadde jeg jammen vurdert å spille denne engang.

http://www.youtube.com/watch?v=89oS4SN4mNg

one world. one sky.
we live. we die.


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Beste Britney

plata hittils !

Selv om savner litt av Max Martin sine produksjonstriks før de ble oppbrukt. Raaap.

TV-Noise 1992-2007 15 år - www.myspace.com/tvnoise


<em>NeonX</em> sitt bilete

Du skal jammen ikke mobbe

Du skal jammen ikke mobbe meg for Rollergirl, når du selv hører på Britney ;P FNIS!

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


<em>henrik</em> sitt bilete

Rollergirl

Mobbe deg for Rollergirl? Det er det verste jeg har hørt. Skal vi samle en gjeng og vise k-girl i hvilket skap david kjøpte ølet?
--
«You might be a King or a little street sweeper, but sooner or later you dance with the Reaper!»


<em>NeonX</em> sitt bilete

OOOH! Rollergirl-party! Hun

OOOH! Rollergirl-party! Hun burde inviteres til neste Elektrostat! Et lite comeback for de norske fans :D

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


<em>Pink Addiction</em> sitt bilete

Rollergirl!!!<3<3

Rollergirl!!!<3<3


<em>komputergirl</em> sitt bilete

"k-girl". ha ha. good

"k-girl". ha ha. good one.

one world. one sky.
we live. we die.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.