Vaiping

Har dere hørt om dette eminente elektronikabandet fra Stavanger?
De ga ut ganske nylig sitt debutalbum "The Great Polar Expedition" som er meget bra, ifølge meg selv i hvert fall.

Det faller sikkert i smak hos de som liker Biosphere, og de som fortrekker "White Out Conditions"-albumet fremfor de andre albumene til Bel Canto.
Det er iskald, artisk elektronika, man hører bølgeskvulp og snøstorm etc etc.Jeg så dem tilfeldigvis på Verftet heromdagen, og de ga en fantastisk konsert.

Deres MySpace profil:
www.myspace.com/vaiping

<em>henrik</em> sitt bilete

Takk for tips

Dette var artig! *laste ned*


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Heh!

Kul stil. Musikken var slett ikke verst heller, men trenger noen gjennomhøringer for min del. :)

Definitivt noe jeg kunne tenke meg å se på Mono 22.02.08. :)

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>NeonX</em> sitt bilete

De var ihvertfall helt

De var ihvertfall helt sinnsykt bra live! Så det har du all grunn til å gjøre...

-------------------------------
Gray would be the color, if I had a heart...


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Valping

Man vet man er for avhengig av dailypuppy.com når man leser bandnavnet som "valping".

Ellers vil vel det alternative bandnavnet Hval-ping passe bra til det maritime og submarine temaet.


sant sant

sant sant


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Jammen *se* på

Jammen *se* på valpehimmelen da:

http://dailypuppy.com/


Hval-ping

Er godt og solid begrep.

_________________
Dra meg i barten!


<em>Tollef</em> sitt bilete

Ping

Jeg vet ikke om hval.ping, men Ping er et band som anbefales.


Da får vi kanskje kalle det

Da får vi kanskje kalle det nye prosjektet for "tracert". Hva er Ping forresten? xD

_________________
Dra meg i barten!


<em>Tollef</em> sitt bilete

Syk, syk, norsk progrock. I

Syk, syk, norsk progrock. I mangel av bedre ord. Antakelig noe av det morsomste du kan se på en scene her i landet.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendI...
Som de fleste gode band mangler alle de beste låtene dere, men det er mye å høre på likevel.


Vaiping i Oslo

Oppfordrer alle som ikke har annet å gjøre den 21. eller 22.i Oslo, til å ta turen og se dette bandet!

21. - Soria Moria
22. - Mono, By:larm


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.