Apple mobber Windows

Heh. Har nå installert OSX Leopard på Macene min, og i oversikten over servere i hjemmenettverket observerer jeg en finurlig ting. PC-serveren jeg har stående får et ikon representert ved en gammel CRT-skjerm med den velkjente Bluescreen. :) Apple, dette er mobbing! :D

Mobbing

<em>NeonX</em> sitt bilete

Hahahahahahaha! Er det rart

Hahahahahahaha! Er det rart man elsker Apple?! :D


<em>henrik</em> sitt bilete

4:3

Legg også merke at PC-ene i nettverket vises med gamle 4:3 CRT-skjermer som buler litt, mens macene er flatskjermer på 16:9 med rette fine kanter.


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Blæ

Min musikk PC er en oldis P4 2.8 Ghz med 2 GB ram og har optimalisert XP etter noen jævla bra tips jeg fant på nettet og den rævkjører den nest råeste Dell XPS M-1710 den dag i dag.

Kun misbruk fra min side som krasjer den med Cubase, Reason og div jalla plugins og Yamaha 01x med software koblet til. Har sett verstingene til Apple krasje mer enn den.

TV-Noise 1992-2007 15 år - www.myspace.com/tvnoise


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Haha, jeg digger hvordan

Haha, jeg digger hvordan Apple er som jocks i 80talls highschoolfilmer. Om du syns denne typen greie er funny, good job, you're rooting for the jocks! High five+ass grabbery for everyone!


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

Revenge of the njørds

Under lydsjekken på elektrostat laurdag var det eit par av riggerane som uttrykte stor overraskelse over at vi ikkje brukte mac. Trur vi var dei einaste.

No ass grabbery for us.

~ikkje selg skinnet før bjørnen er spist~


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Jeg syns mac er wanktastic.

Jeg syns mac er wanktastic. Kan ikke noe for det. Men så er jeg dos-attack in the flesh da.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.