Grendel + soman

Da kan det hende at Grendel og soman dukker opp på Maiden onsdag 5 desember vis alt går etter planen.
datoen er ikke booket enda,men det er 99% sjangser for at det går.

<em>henrik</em> sitt bilete

Grendel!

Det hadde vært stas, ja! Du er virkelig i bookingsiget for tida :)


<em>southofheaven</em> sitt bilete

mmm....

Grendel..... uhuu....

Flinke Hunter!!

Jeg kan si det selv om jeg kanskje er litt inhabil....

Internet er kommet for å bli!


<em>HYPeRKiNeTiC</em> sitt bilete

Seriøst? :O

Hvis Grendel spiller på Maiden 5. desember driter jeg i om jeg har eksamen to dager etterpå! Jeg SKAL dit!


Komputer

Og er julenissen snill mot oss kan vi kanskje også se fram til KOmputer i løpet av desember.
Komputer er fra uk og spiller synteziser musikk ala Kraftwerk.


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Juhu!!!

"Tingene er ikke, hvad man tror de er - det tror man jo for resten ikke."
Piet Hein


<em>RKN</em> sitt bilete

åpen praksis

Har lagt merke til at det er en del skriving her på synth.no om band som kanskje kommer (dvs. man har kontakt, men ikke avtalt 100% ennå). Dette er tydeligvis ny praksis fra noen arrangørers side ? Kjempefint for publikum som kan høre litt om hva som (kanskje) skjer, men blir ikke noen av banda sure ? Særlig hvis det ikke blir noe av allikevel ? Spør bare fordi jeg i alle de åra jeg var med i klubb hadde vi policy om å aldri si noe til noen før det var bekrefta skriftlig (kontrakt). Det pleide managere og band å ha som krav den gang ihvertfall ....
Men kult hvis banda/managerne i scenen er mere avslappa nå enn de pleide å være ! Det trengtes :)


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Mhm

Har tenkt på det samme gitt.

-One must still have chaos in oneself to be able to give birth to a dancing star.


<em>southofheaven</em> sitt bilete

Vi informerer... IGJEN!

Regner med at det er oss dere sikter til. Maiden går selvfølgelig ikke ut med band uten managementet tillatelse.
Hvis vi skulle gått ut med alle band vi har på blokka nå, vil jeg tro at flere av dere ville blitt SVÆRT overrasket!

PS: SITD er forøvreig 100% bekreftet både fra venue og management!

Internet er kommet for å bli!


<em>RKN</em> sitt bilete

Jeg siktet sånn sett ikke

Jeg siktet sånn sett ikke til noen spesielt (har ikke bodd i by'n på mange år og kjenner ikke til hvem som booker steder eller noenting), det var bare en generell kommentar. Har sett at noen noen ganger f.eks. forteller at de har kontakt til et band og så spør folk om de ville være interessert i å komme hvis det ble noe av.
Håper ikke dette tas som kritikk - sånn var det ikke ment ! Er bare nysgjerrig, jeg :)


<em>HYPeRKiNeTiC</em> sitt bilete

Oktober eller desember?

På forsida her står det 5. oktober, men her står det desember. Hvilken dato er rett?

Edit: Ifølge programmet på Maiden sine sider ser det ut til å være desember. Rette opp forsiden her noen?


<em>henrik</em> sitt bilete

desember

forsida er oppdatert nå med desember


<em>Lex</em> sitt bilete

Dagen innan Das Boot? oj

Dagen innan Das Boot? oj oj...


<em>bonk</em> sitt bilete

Det kan bli litt stressende

Det kan bli litt stressende for alle oss som skal dit. Men om jeg må velge så må jeg nok velge Das Boot, fordi jeg SKAL se covenant, død eller levande.

--------

Herregud, jeg er sjarmerende.


<em>jonis</em> sitt bilete

Vi kan sikkert ordne litt

Vi kan sikkert ordne litt død covenant for deg, men jeg tror ikke svenske døde menn spiller noe særlig god synth :P


<em>Lex</em> sitt bilete

Det går ett tåg till

Det går ett tåg till stockholm kl 07.27 från oslo som är framme 13.35, så det är inte omöjligt att hinna med allt.


<em>bonk</em> sitt bilete

Tror det blir litt slitsomt

Tror det blir litt slitsomt :P

--------

Herregud, jeg er sjarmerende.


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Fett!

Dette må jeg se/høre/nyte, selv om jeg nok blir litt slakk de første timene på Das Boot etter det. :)

---------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>Hocico</em> sitt bilete

Det blir så bra det :) Har

Det blir så bra det :) Har lengtet etter Grendel l8ive en stund nå ! wohoo :) åhh, hate this live er nødt til å kicke igang alt jeg har gjemt inni meg ^^


....ja den gjør det....

Så Hate This live på WGT i år - og den gjorde akkurat det - kicka igang all den dritten jeg hadde fortrengt.... jeg var sinnsykt glad - tårene spratt faktisk - alt imens jeg ropte og skreik "Hate this motherfucker!!"..... fy faen som jeg gleder meg til den 5 desember nå !!!
(med det forbehold at Tom får spikra denne dealen selvfølgelig....har jobba med booking i 8 år og VET at vinden plutselig kan snu mitt i selv de mest fantastiske opplegg.... jeg krysser fingra og alt jeg har å krysse jeg...)


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.