etteM twelve points

maaan jeg er tøff.

ringte optimusprime og spørte om jeg sku, og så sendte jeg en melding til en kis jeg har hatt et oppheng på i 10 år , ekskl. en liten pause på et par, som jeg har bedt på øl to ganger før og fått avslag ( fordi han hadde daaaameee), og så ringten meg opp igjen! jeg var på jobben så skal prate men igjen imorra, håper han ikke har daaameee.han tror vel jeg er den kaninkokern.faend det driter jeg i, så lenge han gidder treffe meg.han hadde vært i bergen i helga da. faen hvem er i bergen i helgene hvis dem ikke har dame der. offf. trokke detta blir no opplegg, lizm, but maaan i need some klåusjur.han er høy og mørk og stilig og streit som f. og rett etter jeg hadde prata men kom jeg på at jeg er småfeit og skrullete og full av harry tattoo'er og er pierca i trynet. faen da vi gikk på videregående kom han bort til meg og sa jeg måtte drite i å skinne meg mer og ta ut ringen i nesa. men det værste er at jeg ikke har høyere utdannelse. saaaaaatan. åh møt meg a.

sletter denna imorra hvis det går i dass, krøss fingra.

<em>etteM</em> sitt bilete

gikk dritt,ass.

gikk dritt,ass.


<em>Scythe</em> sitt bilete

Faen på dine vegne. Vil du

Faen på dine vegne. Vil du komme i bursdagen min i stedet? Jeg skal lage satankaker, og så stikker man på Cyberdyne når det nærmer seg midnatt.


<em>etteM</em> sitt bilete

om jeg vil! når er det, da?

om jeg vil! når er det, da?


<em>Scythe</em> sitt bilete

Kom til meg på lørdag før

Kom til meg på lørdag før Cyberdyne!
Jeg bor i Neuberggata 9B: Gå til Valkyrien Plass på Majorstua, sving inn Neuberggata og gå nedover. Etterhvert kommer du til en Rimi-butikk, deretter en kjerke og en parkeringsplass. Når parkeringsplassen er forbigått står du ved et blått hus, og THAT´S hvor jeg holder til. Gå til oppgangen. Der er det ringeklokker i massevis. Vår funker ikke (og er heller ikke merka), så ta opp mobiltelefonen, tast mitt nummer (eller Paal sitt) og hør at det ringer to-tre ganger. Da hører jeg nemlig en lyd fra min telefon, ser at noen jeg kjenner vil inn, og peller meg til døra og slipper deg inn. Er du sprek, går du alle trappene opp til femte etasje. Har du hjertetrøbbel eller trenger en titt i speilet, tar du heisen til femte etasje. Husker ikke om du har mitt nummer, men det er i alle fall 91 56 30 80. OBS: Ta med Paal sin lue, han savner den...

Om alt går etter planen, serverer jeg satankake :)

Edit: Så denne havna i fellespostene, men den var altså til mette, ikke hele synth.no :) Tross alt...


<em>southofheaven</em> sitt bilete

Faen og......

Jeg som her meldt avbud på bursdagsfesten jeg EGENTLIG skulle på denne dagen...... satankake og alt......

Internet er kommet for å bli!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.