Populært med plagiering

Er ikke bare Fitts for Fight som stjeler fra Demoscenen gitt.

Hva er greia med å plagiere? Hvorfor tror man at det vil fungere bra?

http://www.nrk.no/kanal/nrk_p3/5828277.html

:-)

<em>Bariuz</em> sitt bilete

Haha! Se på trynene på

Haha! Se på trynene på bildet der. Timbaland: Jeg har ikke gjort no gæli jeg vel! Furtado: Hirrhirrhirr


<em>Karirari</em> sitt bilete

Hva, visste du ikke det?

Hva, visste du ikke det? Alle de kule kidsa knabber shit fra andre, det er bare suckahs som lager sine egne greier.


<em>henrik</em> sitt bilete

FFF på Bylarm (not!)


<em>greger</em> sitt bilete

Historien jeg hørte om

Historien jeg hørte om det,
var at de spurte om Binärpilot ville spille for dem på ByLarm, men han ble bare sur fordi de hadde rappet låt, og sa nei.
Nå får han spille i stedet for dem på ByLarm. litt morsomt? Ja.

--
"Never fear, I is here!"


<em>henrik</em> sitt bilete

Binärpilot

Hmm, det eneste jeg har sett sitert av han gode Binärpilot var at han synes det var litt artig å bli covret av kidsa.


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Og:" Jeg har ikke gjort meg

Og:" Jeg har ikke gjort meg opp så veldig stor mening om dette, sier Aleksander Støver aka Binärpilot til Ballade. - Jeg lo litt av all e-posten som plutselig strømmet inn, men selv har jeg ikke engang hørt bandet. De er 15 år gamle og det er lov å drite seg ut, mener Binärpilot. - Det startet vel som en lek på jenterommet, og det virker nå som det hele har blitt blåst ut av alle proporsjoner. Det eneste jeg har å si at de kan bruke noe av den kreativiteten de tydeligvis har til å huske å spørre om lov neste gang. Men jeg skulle gjerne tenkt meg å høre den låten deres, avslutter han."

Som i en veldig tunnel klinger lyden
av mine skritt imellem vegg og vegg-
R.Nilsen


<em>rabiatius</em> sitt bilete

Plagiat og plagiat fru blom

Har hørt begge to, og det hørtes ut som en tilfeldighet gitt.

---
-What's the difference between Jedi and Ninjas?
- Jedi are tucked away safely in your DVDs. Ninjas are standing right behind you. Seriously. (askaninja)


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.