Årets årsavstemning.

Siden det nå er snart 2k7 må man begynne å mimre tilbake på årets utgivelser...
Her er hvertfall mine topp fem-skiver i 2006:

1:Covenant-Skyshaper
Dette hadde jeg ikke trodd første gang jeg hørte skiva, men gudbedre som den har vokst, tidløs og klassisk Covenant.*Nynner på Happy man*
2:Dismantled-Standard issue
Årets forvandling...Fra hard sinnasynth til übercatchy fengende elektropop/ebm. Mr.Zon har virkelig meloditeft
3:Scandy-13ways to masturbate
Alt den mannen tar i blir til gull, røkelse og myrra. Skiva er så skitten at man må dusje etter å ha hørt på den...
4:Tactical Sekt-Syncope
Klodens beste endzeit-band, sparker hardt og lenge.
5:Code 64-Departure
Happy happy, danse danse...gåsehudmelodier over en lav sko.

<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Year of goth

Har kommet så mye bra i år at det er umulig å komme frem til en liste jeg ikke vil forandre på om noen dager. Så derfor tar jeg og lister opp mine norske favoritter tror den er mere stabil:

1. I - Between two worlds
Abbath som prøver å være Lemmy, denne skiva blir du whiskeyfull av å HØRE på
2. Scandy - 13 ways to masturbate
Viva Fredrikstad.
3. When - Whenever
Rart og genialt, flott med band ingen ligner på. Skiva kom vel i fjor(?), men skaffet meg den i år.
4. Head control system - Murder nature
Kristoffer Rygg er jo helten min.
5. Biosphere - Dropsonde
Herr Jensen svikter ikke denne gangen heller.

Uansett hvis jeg skulle prøvd meg på en internasjonal liste vil det sikkert bli mye goth, artig med at sjangern som jeg liker mest, som har vært i myra så lenge har eksplodert de siste årene. Snakket med en av gæmlissa, hvor jeg påsto at gothen ikke har vært så bra nå som på minst 15år, hvorpå han sier: Der tar du feil gutten min, du må iallefall 20år tilbake for at gothen har vært så bra som nå.


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Etter å ha sovet på saken

Etter å ha sovet på saken synes jeg lista mi er bra, har ikke fått hørt 120 days skiva enda, så får se om den kunne ramle inn. Ser at folk har med EPer noe jeg ikke har tatt med siden det ikke er fullengder, men det kom mange bra EPer i år.

Ser at Beatylos har All gone dead på lista, må si at de har laget din fineste balladen jeg har hørt på årevis. Og at med en såpass positiv tekst kan låta alikevel bli så trist.

Hasj fører til batikk


Hmm, i tilfeldig

Hmm, i tilfeldig rekkefølge:

Justin Timberlake - Futuresex/lovesounds
The Killers - Sam's Town
Scandy - 13 ways to mastrubate
Margaret Berger - Pretty Scary silver fairy
Bermuda Triangle - 33 Rpm

Mye pop her ja....

http://www.black-alert.com


<em>nymfen</em> sitt bilete

hei, fler enn meg som tør

hei, fler enn meg som tør å innrømme at justin er fønki jo:)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg har aldri hørt noe av

Jeg har aldri hørt noe av greiene hans, men jeg klarer ikke så skjønne den visuelle appelen han synes å ha. Mannen er schtøgg som...noe..som er skikkelig..stygt.


<em>nymfen</em> sitt bilete

han er vel ikke noe

han er vel ikke noe glansbilde akkurat, men det trenger man jo ikke være når man har talent. ikke engang i popbransjen, om man er ordentlig flink.

hvordan i himmelens navn har du klart å ikke høre noe som helst av ham? det skal godt gjøres:) jeg for min del oppsøker popmusikk, på radioen og slikt, for å ha litt oversikt der også. noen ganger kommer det tuslende talentfulle mennesker innenfor den sjangeren óg:) outcast f. eks., de er tøffe de.

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg har verken radio eller

Jeg har verken radio eller tv... *er steinaldermenneske*

Ok da, har bredbånd, enormt lerret, svært anlegg og prosjektor :D


<em>nymfen</em> sitt bilete

nettradio! så får man fin

nettradio! så får man fin lyd fra anlegget sitt istedet for blikkbokslyden i vanlig radio.

hvordan ser man på prosjektor-tv når det er lyst ute, evt. inne, forresten? er det sånn at man alltid må slå av lys og trekke for gardiner eller funker det greit? eh, digresjon, holde seg til tema nå ida. det er jeg ikke så flink til..

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Må skru av lys, ja, og

Må skru av lys, ja, og gardiner for, for å få optimalt bilde, men det trenger ikke være stupmørkt. Jeg har på lys for å strikke/hekle når vi ser filmer og sånt.

Apropos pop, jeg er litt fan av Robbie Williams, han kan synge, og er heit som faen :D Og jeg liker rytmen i den nyeste...lovelight, er det det den heter?


<em>Larsebass</em> sitt bilete

10...

Portion Control - Filthy White Guy
Mesh - We Collide
Sparks - Hello Young Lovers
120 Days - 120 Days
I Love You But I've Chosen Darkness - Fear Is On Our Side
She Wants Revenge - She Wants Revenge
Monomen - Monomen EP
Laibach - Volk
Siva Six - Black Will
Gary Numan - Jagged

"Tingene er ikke, hvad man tror de er - det tror man jo for resten ikke."
Piet Hein


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Portion Control

hadde nok kommet med på lista, men siden jeg bare tar med utgivelser jeg har fått anskaffet enda kom den dessverre ikke med. Men de låtene jeg har hørt fra den sat som et skudd i rytmeboksen.

--
When we have eachother, we have everything

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Kjenner at det var litt

Kjenner at det var litt forhasta å bare liste opp fem skiver, ved nærmere ettertanke vil jeg ha med både Mesh, Amducia og Terrorfakt på den lista, og siste Noisuf-x ep'en..og siste In strict confidence..og Frozen plasma..oh,well.

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Årets liste

i dag i vilkårlig rekkefølge:

Monomen - Monomen EP (Ian Curtis ville vært misunnelig - FANTASTISK!!!!)
Compulsion - Machines (futuristisk synthpop-electro-dance-industrial hybrid)
All Gone Dead - Fallen and forgotten (prakteksempel på at goth og batcave blomstrer for tiden)
The Deviant - Ravenous deathworship (norsk death metal for menn med hår på brystet)
Yyrkoon - Unhealthy opera (Cthulhu death metal fra de dype finske skoger)
Violet Tears - Cold memories & remains (melankolsk og vakker goth/shoegazer/ethereal - jeg ble rørt til tårer)
Joy Disaster - J.D. (post punk og new wave i et nydelig samleie)
Siva Six - Black will (parkerer alle andre ebm/industrial/endzeit band)
120 Days - 120 Days (kraut kraut kraut)
The Other - We are who we eat (138% horrorpunk/deathrock - zombie galore!!!)

--
When we have eachother, we have everything

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


<em>Zonetripper</em> sitt bilete

WTF er shoegazer???

Sansyneligvis det festligste sjangernavnet jeg har hørt:)

Damn you all for being so small!!


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Shoegazer

Det ligger i navnet. Svevende vegg med gitar mens man stirrer på joggeskoene sine.
Slowdive og My Bloody Valentine er gode eksempler på denne genren.

Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Shoegazing

--
When we have eachother, we have everything

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


<em>Zonetripper</em> sitt bilete

Takk!

Innså desverre for sent at jeg bidro til å fjerne tråden ennå lenger vekk fra tema:(

Damn you all for being so small!!


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Nå spiller det jo ikke noe

Nå spiller det jo ikke noe rolle lenger, nå er det bare å vrøvle i vei.

Jeg har akkurat vært å driti. Sang litt gjorde jeg også.

--
When we have eachother, we have everything

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


Oi drømmer mig tilbage i

Oi drømmer mig tilbage i tiden med gamle helte som "Swervedriver", tidlig Ride eller Catherine Wheel (før de fandt ud af de skulle spille prog eller college rock), den første
Moonshake EP hvor trommesporet var baglæns.... og mbv koncerten hvor
"you made me realise" endte i en stor brutal væg af distortion som varte i tyve minutter, som man bare
forsvandt i. Sese det var tider :)
Så har egentlig mere lyst til at aflevere året afstemning for 1991 eller noget i den dur
istedet for 2006 .... og der er jo egenligt ikke noget af ovenstående der er særlig synth relateret


<em>MSP</em> sitt bilete

Justin = fønki...

Jeg kan innrømme det hvis jeg kan definere "Fønki" selv?
Som "Euuu, hva er den FØNKI lukta..."

_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>nymfen</em> sitt bilete

vått kænn ai sei,

vått kænn ai sei, produksjonen er heit.
men det er ikke akkurat noe jeg regner med å få positive tilrop for her inne nei;P

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Beatboxing

Har sans for bruken hans av beatboxing både på den siste og forrige skiva. Han har jo fått med seg et par av de største navnene innen beatboxing. Gjør at det hele får noe organisk over seg.

--
When we have eachother, we have everything

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


<em>Braxe</em> sitt bilete

Justin!

Justin er noe av det mer talentfulle som finnes der ute i pop-verden.Jeg er grinete for at jeg ikke har billett til konserten hans. Tipper det hadde vært en litt annerledes opplevelse. På en god måte.

I`ve got a hole in my head and no one to fix it. Gotta straighten my thoughts, I`m thinking too much sick shit.


<em>monoton</em> sitt bilete

Jeg skulle hatt betalt for

Jeg skulle hatt betalt for å gå på konsert med han. Dermed basta.


<em>Strega</em> sitt bilete

I <3 Justin

Han er min guilty pleasure ;) Jeg mener bestemt at Sexy Back er en av årets beste låter!
The Knife - Silent Shout er årets beste plate og de holdt årets beste konsert i Arvika
Hmm.. Prøver å finne andre bra plater/sanger fra i år, men når jeg tenker litt på det, slår det meg at jeg hører mest på gamle ting, som Dolly Parton (jippi jeg skal på konsert med henne i Bergen!) og Skinny Puppy og Bjørk og sånt.

Don't confuse having an iron rod stuck up your ass with having a spine

P.S. Ikke noe mobbing for Dolly. Hun er kuulest! (Dessuten har hun kjempestore pupper)


<em>MSP</em> sitt bilete

Noe å leve etter...

Jeg mener STERKT at;
Hunnkjønn som opptrer; jo mindre klær du har på deg når du opptrer/synger, jo mindre talent har du!
Hannkjønn som opptrer; jo mindre hunnkjønnene rundt deg har på seg når du opptrer (ex. i videoen), jo mindre talent har du!
Basta!

Mindre klær betyr mer oppmerksomhet på kropp og mindre oppmerksomhet på talentet.
_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>nymfen</em> sitt bilete

å spille på sex og å ha

å spille på sex og å ha talent er mutually exclusive? noget bombastisk kanskje;P at det gjelder i de fleste tilfeller har du derimot rett i.

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Det er jo bare tøys og

Det er jo bare tøys og tull. Man kan spille på sex og være talentfull samtidig. Wenche Myhre har masse klær på seg, det har Elisabeth Andreassen og som oftest Carola også, er de så veldig flinke?


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Vet du kommer til å hate detta

Men de kan i hvertfall synge rent uten elektroniske hjelpemidler...
Så har de kanskje ikke skrevet så mye av materialet sitt selv, men har du hørt Elisabeth Andreasson synge "we can do it!" fra Askepott,- vel, mitt syn på henne har aldri vært det samme siden.

"Mer vanære til Folket!"
-Tolpinrud den yngre


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg er bare utrolig skeptisk

Jeg er bare utrolig skeptisk til folk som smiler så mye :P

Det er ikke SÅ vanskelig å synge rent da. Men ok, de er ganske flinke. De synger bare så mye ræl..


<em>Divabolica</em> sitt bilete

Jeg vil våge påstanden

om at det er langt færre skikkelige sangere, som bruker stemmen som instrument i 2006 enn det var på f.eks 50 og 60-tallet. Ja, de hadde plateselskapene i ryggen (litt sånn boy-band),- men by Jove de kunne synge! (ok, materialet de fremførte, kan man diskutere) jeg synes ikke det er så mange som kan synge i dag. -Alle kan "synge",- men dessverre spiller det nok mer på image, framfor stemme som instrument.
Det er nå i alle fall det jeg vil formidle.

Vet jeg kommer til å få tyn nå, men f.eks Madonna er ingen stor sanger. Men hun er dyktig, og talentfull, OG hun spiller på sex :D

"Mer vanære til Folket!"
-Tolpinrud den yngre


<em>Karirari</em> sitt bilete

Er egentlig ganske enig der

Er egentlig ganske enig der :) Ella Fitzgerald, f.eks, WOW. Ja, det var en god del smørsangere det gikk 13 av på dusinet, men blant dem var det himla mange fantastisk flinke mennesker.


<em>MSP</em> sitt bilete

Talent..

Jeg mener IKKE at alle som har klær på seg er talentfulle! *prrftt*
Jeg mener at når de må ta AV seg klærne så er det ikke mye annet talent der...
_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>nymfen</em> sitt bilete

hva om man er flink, og

hva om man er flink, og liker å vise seg frem? sitter talentet i klærne? hva er egentlig galt med å spille på sex om man kan, og atpåtil har mer enn kropp å tilby?

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Man kan da være naken og

Man kan da være naken og talentfull samtidig. Pupp og talent er ikke enten eller. Hva med Mira Craig?


<em>MSP</em> sitt bilete

Talent..

PS: alle de damene har holdt på med musikk i over 25 år, solgt tonnevis med album og kan synge rent, det står det respekt av samme om man liker musikken eller ikke.

_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>Karirari</em> sitt bilete

Hvorfor tror folk at det er

Hvorfor tror folk at det er så vanskelig å synge rent!


<em>nymfen</em> sitt bilete

fordi så veldig mange

fordi så veldig mange syngemennesker ikke får det til for fem øre vil jeg tro:)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Haaaaah, har du sett videoen

Haaaaah, har du sett videoen av Enrique Iglesias? Søk på navnet hans på youtube, den er hysterisk. Han sang med playback, men en lydmann tok opp det han sang inn i mikken. Hinsides grusomt.


den er faktisk litt dårlig gjort!!!!

- han skriker jo bare for å gi mest mulig liv ut i fra situasjonen...
mannen kan faktisk synge bedre enn som så...

forunderlig at han ikke sang live i utgangspunktet.


<em>MSP</em> sitt bilete

Vise seg frem...

Ønsker man å vise seg frem halvnaken, så er man karnsje opptatt av en annen type oppmerksomhet. Da burde man karnsje stoppe å synge og heller blitt stripper...

_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>nymfen</em> sitt bilete

jeg skjønner fortsatt ikke

jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er så veldig oppsatt på at det ikke går an å ønske seg både musikalsk og seksuell oppmerksomhet. hvis man både kan synge og strippe så er det da ikke noe problem å kombinere det..

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Karirari</em> sitt bilete

Enig! :D Skulle til å si

Enig! :D Skulle til å si pussycat dolls som eksempel, men de er egentlig ikke så flinke t å synge.


jeg husker Douglas McCarthy

jeg husker Douglas McCarthy og Bon Harris spratt rundt i knebukser og bare overkropper...
- hvilken vei vekter de i denne sammenhengen??


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Lister?

Men hva med flere lister folkens?

--
When we have eachother, we have everything

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


<em>Karirari</em> sitt bilete

Jeg har ingen liste :(

Jeg har ingen liste :(


<em>Scorn</em> sitt bilete

pjatt

jeg lar vær og publisere min liste siden denne tråden ble ødelagt av jente-pjatt :)


<em>nymfen</em> sitt bilete

du er så demonstrativ og

du er så demonstrativ og tøff;P
vi diskuterte jo faktisk et av punktene på raymonds liste da..selv om det kanskje fløt biiittelitt ut:)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Herregud, fint med

Herregud, fint med tulleting, Men sto opp idag og tittet og så hvor mange som hadde lagt innlegg i denne tråden og da viste jeg at da var den ødelagt og mange som kunne skrevet listene sine gidder ikke nå, tenkte jeg. Og vel Tardis var beviset jeg trenkte. Jeg synes sånne lister er meget artig for å se hva folk liker. Men burde ikke skrevet et svar for nå blåser jeg bare liv i spamen, så jeg vet ikke om jeg gidder å svare.

Hasj fører til batikk


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Typisk!

"Tingene er ikke, hvad man tror de er - det tror man jo for resten ikke."
Piet Hein


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Er det ikke noen som er

Er det ikke noen som er moderatorer på dette forumet som kan slette spam/pjatt-poster?

--
When we have eachother, we have everything

This Fading Dream | Gotham Nights | Kjettersk Kjeller


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Det var jo ikke verre en at

Det var jo ikke verre en at hvis man skulle snakke om Justin Timberlake kunne man åpnet en ny tråd. Men det er vist vanskelig.

Hasj fører til batikk


<em>Scorn</em> sitt bilete

hallo

Dette er jo et synth-forum. Ingen som tør starte en Justin Timberlake tråd her, men sniker seg inn bakveier i stedet :)


<em>Braxe</em> sitt bilete

List-o-rama

Her kommer min liste, dog i tilfeldig rekkefølge. Jeg greier aldri å bestemme meg for hva som er best.

Deftones-Saturday Night Wrist
Snoop Dog- The Blue Carpet Treatment
Tool- 10 000 Days
120 Days- 120 Days
Mesh- We Collide
Justin Timberlake- Futuresex/Lovesounds
Muse- Black Holes & Revelations
Monomen- Monomen Ep

I`ve got a hole in my head and no one to fix it. Gotta straighten my thoughts, I`m thinking too much sick shit.


Glemte helt Placebo - Meds

Glemte helt Placebo - Meds og Deftones - saturday night wrist som Hanne hadde med. Ja nå er de på lista mi også.

http://www.black-alert.com


<em>MSP</em> sitt bilete

Kommentar.

Ingen regler uten unntak. Men jeg mener at i 99% av tilfellene så gjelder reger; mindre klær, mindre talent.

Mange talentfulle damer som har fått oppmerksomhet på flere måter enn bare for syngingen sin;
Suixie and the banshees, Kate Bush for eksempel.
Digger jo f.eks. en dame som har på seg minimalt på senen; Juliette and the Licks.

_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>nymfen</em> sitt bilete

men da er vi jo langt på

men da er vi jo langt på vei enige. det var bare påstanden om at å spille på sex og å ha talent utelukker hverandre totalt jeg ville til livs.

tilbake til listene!:)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>MSP</em> sitt bilete

Trist..

Det er bare så trist å se folk kle av seg og ikke ha noen annen talent.
Jeg ELSKER musikk og mener at man kan stå i en striesekk på senen hvis man har virkelig talent.

Hva er denne "listen" folk snakker om..? ;oP

_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>nymfen</em> sitt bilete

ja, det kan man

ja, det kan man selvsagt:)

uæh, nå får jeg så dårlig samvittighet for å ikke skrive lister at jeg tror jeg holder munn:( ;)

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


<em>MSP</em> sitt bilete

*hmmm*

Dere har nå "pjattet" og lagt inn 12 innlegg om hvor fælt hele denne "justin" situationen er....
I rest my case...
_______________________________________
"Where Zen ends, askicking begins!"


<em>Catgirl</em> sitt bilete

hm....

Mine favorittutgivelser i 2006 er nok ikke så elektroniske som dere andres...Men noe er det da..hehe.

1. Tool - 10.000 days (sånn er det bare for meg..inhabil og ustabil..)
2. Mastodon - Blood Mountain (helt utrolig massivt..what a ride)
3. Isis - In Absence of Truth (vakkert og inderlig som alltid)
4. Deftones - Saturday Night Wrists (veldig fint og blir bedre hele tiden)
5. Peeping Tom - Peeping Tom (Mike Patton er en elegant djevel til å lage popmusikk..Skikkelig moro)

Dette er vel skivene som jeg i helhet har hørt grundig og kan stå inne for. Alt annet har vært en sang her og en sang der og da. Liker f.eks. godt et par av sangene til 120 days og the knife..men har ikke hørt hele skiva. Liker også godt skiva til She Wants Revenge...men vet ikke om den kom ut i 2006.
---------------------------------------------------
"Boys can be so dumb some times" - Tori Amos


<em>Karirari</em> sitt bilete

Du, takk for at du minnet

Du, takk for at du minnet meg på Deftones, jeg hadde tenkt å kjøpe skiva, men hadde glemt det fullstendig! De er snabelaktige. Oslokonsert etterhvert, eller? :)


<em>Catgirl</em> sitt bilete

Deftones spilte i sommer...

De spilte jo på Norwegian i sommer, men vet ikke om de har planer om ny turne med nye skiva og innom Oslo da. Det hadde jo vært fabelaktig om _noen_ kunne klare å få ræva si over dammen (Ikke irritert for manglende Tool konsert nei..neiiiida)

Isis kommer til våren. Og de turnerer med Jesu i USA nå, så man kan jo håpe at de reiser med Jesu igjen (ref. konsert 7. mai med Jesu på John Dee 2005..luuuuuuuuuuuuvly)

"Boys can be so dumb some times" - Tori Amos


<em>Braxe</em> sitt bilete

Peeping Tom, Mastodon og Isis..

..de glemte jeg. De er selvskrevne på min liste. Hurra for litt metall i Osf-styret :D

I`ve got a hole in my head and no one to fix it. Gotta straighten my thoughts, I`m thinking too much sick shit.


<em>nymfen</em> sitt bilete

Tool!

Tool! Ja!

C:\DOS
C:\DOS\run
run\DOS\run!


Covenant "Skyshaper"

Covenant "Skyshaper"
Endelig har jeg sluppet dem ind i varmen, efter at have haft covenant noia i ti år :-D
Rottersand "Dare To Live"
Skuffede på Mera Luna, men albumet er super duper catchy
Derniere Volonte "Devant le miroir"
Ikke mye synth og dansen rundt her, men fy søren hvor pauker er bra :-)
Clan of Xymox "Breaking Point"
Super overaskelse efter ikke have købt noget "gammel goth" på længe, super frisk i produktionen


<em>elektronika</em> sitt bilete

120 Days - 120

120 Days - 120 Days
Margareth Berger - Pretty Scary Silver Fairy
Mesh - We Collide
IAMX - The Alternative
Junior Boys - So this is goodbye

-----------------------
Look what I can do!
-----------------------


<em>elektronika</em> sitt bilete

Og selvsagt: Conetik- Kube

Og selvsagt:

Conetik- Kube Musik

-----------------------
Look what I can do!
-----------------------


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Og her er beviset på at man

Og her er beviset på at man aldri må skrive årsoppsummering før året faktisk er omme. Den nye Psyclon Nine-skiva må med på lista, den skal HØYT opp på lista. Goddamn så fett med elektronisk svartmetall...:-)

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>henrik</em> sitt bilete

Syntetisk årskavalkade

Sent men godt: Mye av denne musikken hører dere også på Syntetisk årskavalkade.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.