Billett til Elektrostat selges

Grunnet en skrap tom bank-konto har jeg plutselig ikke råd til å reise likevel og må kvitte meg med en billett. Den er i hendene til Numisa i Oslo og ikke hos meg i Bergen, så send en melding til meg hvis du har lyst på en billett til under kostpris :(

Og jeg som hadde gledet meg sånn da, der får jeg for å ikke planlegge godt nok. Men jeg stod på muntlig eksamen i går da! Så det var da ihvertfall bra.

EDIT: Den er borte :)

<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Så synd og så bra Hasj

Så synd og så bra

Hasj fører til batikk


<em>jonis</em> sitt bilete

jeg vet! jeg får ta meg en

jeg vet! jeg får ta meg en tur til Oslo en annen gang det skjer noe :/


<em>Nikko</em> sitt bilete

NEEEEIII!!! JOOONIIIIS!!!

NEEEEIII!!! JOOONIIIIS!!! BUUUHUUU!!!
*kremt*
Får håpe du kan ta deg en tur snart, da. *klemme på*
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.


<em>Numisa</em> sitt bilete

Bu-huh mr Blue

*savne jonis-pus som ikke kommer på festival*

Men vi sees i London om noen uker - lykke til med eksamener og den søte little rosa jenten :D


<em>jonis</em> sitt bilete

takk takk :) samfunnsfag

takk takk :) samfunnsfag gikk jaggu meg bra med tanke på at jeg hadde fire uker mindre å lese på enn eksamenskontoret sa at jeg hadde. så nå er det gym, norsk og nynorsk igjen :P


<em>Numisa</em> sitt bilete

Hm..

Ehem...hvordan tar du eksamen i gym??


<em>jonis</em> sitt bilete

det er kjempefint. 150

det er kjempefint. 150 siders teoridel som jeg må ta :D
det er det eneste! :D

er jeg ikke flink? slikt skjer når man ikke møter opp sånn ca 40+ dager siste året på skolen.


<em>Numisa</em> sitt bilete

Flink Jonis :D

...Så for meg at du måtte løpe 60-meter og kaste slegge og sånne ting...hihi


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Kan se for meg Jonis løpe

Kan se for meg Jonis løpe Coopertest for full rulle. "pust pes jeg må ha en femer puste pese". haha

Hasj fører til batikk


<em>jonis</em> sitt bilete

haha, kan du se for deg meg

haha, kan du se for deg meg løpe? Nå skal jeg riktignok si at jeg har danset så mye denne høsten og jeg går veldig mye veldig for at kondisen min faktisk ikke er så ille. Den har hatt en stor oppsving siden sommeren og arvika igjen, da var jeg i heller dårlig form ;)


<em>Karirari</em> sitt bilete

Gled deg til

Gled deg til innebandykapittelet, alt pratet om køller og baller er rasende festlig med den rette mentaliteten.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.