Reason

Noen som har erfaring med Reason 3.0 fra Propellerhead Software?

<em>Nikko</em> sitt bilete

JA.

Jeg har, og jeg har bare positive erfaringer med det også. Anbefales på det varmeste.
:-)
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Har kun 2.5 men funker som

Har kun 2.5 men funker som ett uvær her, droppa oppgradering pga få interessante nye funksjoner og ett par stykke bugs når 3.0 ble lansert.

Why do birds suddenly appear ?


Veldig bra!Mye muligheter og

Veldig bra!Mye muligheter og er også veldig stabilt!


<em>skill</em> sitt bilete

Jepps

Har brukt programmet siden versjon 1.0.
Noe spes du lurte på?

-E-


jeg har!

hvordan er lydbildet i forhold til gode gamle hardwaresynther?


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Siste platene til Erasure

Siste platene til Erasure (div softsynther, bla mye Reaktor) og Prodigy (nesten kun brukt Reason på den) gir vel en pekepinne på hvordan dette låter

Why do birds suddenly appear ?


<em>skill</em> sitt bilete

Lyden..

Jeg syns lyden er bra jeg, men det krever litt "skruing" for få det til å låte skikkelig proft. Med tanke på gamle hardwaresynther, syns jeg ikke de kan sammenliknes, men du kan få ganske så fete lyder (igjen, med litt skruing). Men man har jo to sample-playere, så litt av den ganmle sjarmen får man jo vet å lase opp noen gamle gode. D/A convertor'n er ikke helt 100 etter min smak, men et lite triks er å rewire den igjennom Cubase, da låter det faktisk veldig bra!

Skill


Rebirth 338

Bruker fortsatt programmet som kom før Reason: Rebirth, "ReBirth CD-ROM Image" kan lastes ned gratis på rebirthmuseum

Ellers så kan jo Reason 3.0 demo versjon lastes ned på http://www.propellerheads.se/ --> download


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Takker for tilbakemelding

Jeg var bare interessert i å høre om detet er et program som det er verdt å bruke tid på å sette seg ned med.
Ser vel ut som jeg må skaffe meg Reason og leke litt på Macen.

--
When we have eachother we have everything


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.