Noen som skal til Arvika?

............og har lust (og mulighet) å få med en snill o hygglig svensk jente ;-P
Jeg vil helst fare på torsdag - så hvis noen som skal dit på tors med bil, så blir jeg KJEMPEGLAD!!
Kan pakke litet hvis jeg må!

;-D Magdalena

Send gjerne en melding til 91162538

Du må jo dra med Sandra,

Du må jo dra med Sandra, tyskeren.

http://www.black-alert.com


<em>zandra</em> sitt bilete

black celebration...

Tilsammans... jeg har jo flybilletter, men ingen billett for Arvika (so far), kan ta med noen telt for 3 personer (passer bra for 2). Trenges bare transportasjon fra OSL til ARV.
Eller skal vi til Stockholm? Eller Helsinki?
hm hmm..
Skal se Depeche Mode i dag i hvert fall! *GLEDE*
generated by sloganizer.net


<em>magida</em> sitt bilete

Hmm

Jeg har heller ikke noen biljett ennå. Tenkte at kunde være greit å vite at man kom dit!
Sist jeg såg på SJ men tågreiser (fast da såg jeg ju på torsdag) - så kostet det mer en 500.- enkel reise, det syns jeg er litt dyrt - er det noen som kan tipse om noe billigere?

*smil*


<em>zandra</em> sitt bilete

Har biljett *hurra hurra*

Har biljett *hurra hurra* skal til Arvika.
Flyen fra Berlin går 11/06 med germanwings...

Har du tenkt å hitchhike til Arvika?
Hm.
Hakke peiling jeg...

generated by sloganizer.net


Og jeg skal se Placebo på

Og jeg skal se Placebo på Tirsdag og depeche på torsdag om en uke:) Og du skal til Arvika;)

http://www.black-alert.com


<em>zandra</em> sitt bilete

PLACEEEEEEBO *sukk* og jeg

PLACEEEEEEBO *sukk*
og jeg sitter og venter for Seigmen DVDen. Hahaha.
HAHAHAHAHAHA!

generated by sloganizer.net


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Bilder kan bedra, men du

Bilder kan bedra, men du øver ikke til Notodden BluesFestival by any chance ?

(DJ_Burlesk) altså hva må man gjøre for at ett svar skal havne nogenlunde i nærheten av den man svarer til ??

Why do birds suddenly appear ?


<em>magida</em> sitt bilete

Hmmm, jeg mener ju onsdag - juh!!

Jeg mener å dra på onsdag, det begynner ju på torsdag, eller hur?
Hvis noen drar bil fra Oslo (mener jeg også) For meg så er det ju selvfølgeligt om at alt dreier seg om og omkring Oslo, verlden utenfor finnes ikke, førutom nå som jeg vil til Arvika.


<em>magida</em> sitt bilete

Det ordner seg!

Jeg Numisa og Zandra - hurra for oss, vi har fått skjuts til Arvika på onsdag! Takk Sverre!


<em>zandra</em> sitt bilete

Viele Freunde zusammen

Så bra! Gleder meg!

Hvem er hvor? Noen er på hytter, noen på ingenstrand, noen sover i bilen...

generated by sloganizer.net


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Placebo var særs bra,men

Placebo var særs bra,men litt kort sett...og tool var KJEDELIIIIG....

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>zandra</em> sitt bilete

HVA? tool var *kjedelig*? er

HVA? tool var *kjedelig*? er det mulig?
:O

generated by sloganizer.net


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Kan ikke no for det, syns de

Kan ikke no for det, syns de mangler noe flinkis-musikk er ikke min greie kanskje, men jeg sto mer å kikka på de blonde tensing-damene som var overalt enn tool...

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Martepus</em> sitt bilete

Vel

Vil ikke akkurat kategorisere Tool som flinkismusikk, sel vom de er veldig flinke musikere. Bare god låtskriving ;)


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Marte da!

Det var min kommentar... Martepus og jeg er på samme pc.

---------------------------------------------------------------
"...now I am become Death [Shiva], the destroyer of worlds..."
---------------------------------------------------------------


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Slående likhet

Det forklarer jo familielikeheten....

You can't spell slaughter without laughter!


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Pøh

Tool kjeder meg mer enn værmelding på estisk...

You can't spell slaughter without laughter!


<em>optimusprime</em> sitt bilete

tool gode låtskrivere? Nei,

tool gode låtskrivere? Nei, låtene deres er jo et sammensurium av forsøksvis gode riff som de ikke holder i lenger enn tre sekunder før de skal blande inn noe annet "spennende"... Men tror ikke vi blir enige Bjørn, even though jeg selfølgelig har rett:-)

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

tool = geek

flinkismusikk (stort punktum her)

og den nye plata gav meg barnetrua tilbake. at et band kan tvinge så mykje rart på folk som vanligvis synst at (putt inn et band som startar på "the") er toppen av kunstnerisk genialitet, og få dei til å like det, er heilt fantastisk.

en kan sikkert gi dei æra for renessansen til Hicks og Crimson også..


ooooh!

"jeg disser tool, jeg er så provoserende! se på meg, se på meg"....

jeg har aldri hørt om et band som har i sin makt å tvinge musikk på folk. dessuten er det intenst passé å være morsom med band som begynner på "the".

Silence is pitiful.


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

ooooooh!

vat? vat?
prøvde ikkje å vere morsom, men positiv. lei for det. skal ikkje gjere det igjen.
ønskte berre ikkje å "disse" ett spesielt band, og av grunnen du påpeikar tenkte eg det ville vere rimelig trygt å gjere det slik.

og tool er då slikt eit artig band å krangle om.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

flame on!

(Som johnny storm sier det...)
Her ser jeg frem til en god gammeldags flamewar..
Tool er like spennende som alle de andre bandene som er goth uten å være det. Altså de bandene som er akkurat likte teite som manson, men som prøver å late som de er mer enn goth.
Nevner i fleng: trent reznor og NIN, korn, placebo etc etc... Folkene som tror de har oppfunnet kruttet, når de egentlig bare har skiftet navn på det....
Det er lamt, det er kjedelig og det er uinteressant.

You can't spell slaughter without laughter!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Band som begynner på the

The Peche Mode


<em>zandra</em> sitt bilete

* L O L *Le Psycobat: douze

    * L O L *

Le Psycobat: douze points.

generated by sloganizer.net


<em>Bariuz</em> sitt bilete

TOOL

jajaja. Skjønner ikke hvorfor Tool blir kalt flinkismusikk. Det har aldri slått meg som et flinkisband. Tullete begrep uansett :P Men for å snakke om elektronisk musikk. Aphex Twin... er det flinkismusikk da eller? Jeg ville ikke kalt det for flinkis-electronica, men fy faen så mye mer innvikla det er enn Tool.......................................................OKOK! Dårlig sammenlikning.......... Liquid Tension Experiment. DET er flinkismusikk!

---------------------------------------------------------------
"...now I am become Death [Shiva], the destroyer of worlds..."
---------------------------------------------------------------


<em>Gird_09</em> sitt bilete

flinkismusikk

Det er vel ravende likegyldig om det er flinkismusikk eller ikke? Jeg bryr meg ihvertfall ikke. Det som derimot har noe å si er nerve. Det er faktisk det eneste som har noe å si whatsoever. Har det ikke nerve gidder jeg ikke høre på det. Det som slår meg med Tool og en hel rekke andre (la-meg-kalle-det) hvite-middelklasse-tøffingband er at de overhodet ikke har noen nerve. De skal være voldsomt tøffe, lidende og sinte og alt det der, men de fremstår bare som polerte og overflødige. La heller middelklassen holde på med noe den kan, som å diskutere lønnsforhold og jobb, of hva slags bil de hadde sist... Jeg hører uansett ikke forskjell.

You can't spell slaughter without laughter!


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Det det ender opp i er at

Det det ender opp i er at all musikk er kun frekvenser, og den musikken man liker er hva hjernen er programmert til å like. Sånn kynisk sett.

Flinkismusikk er det pr definisjon folk som er dyktige på div instrumenter og at man ikke liker de fordi de faktisk kan spille, og ikke bare lapper sammen noen jævla samplinger som er kjørt gjennom en distortion pedal ?

Why do birds suddenly appear ?


Spirit

har dere sett artikkelen i Spirit? kom over den på en kafé i går..


<em>Tollef</em> sitt bilete

Finkismusikk

Problemet med flinkismusikk er ikke folk som er flinke til å spille. Problemet er når folk er mer opptatt av å vise hvor flinke til å vise at de kan spille en de er av å lage gode låter. Ganske utbredt det der. Folk kan være veldig flinke og spille komplisert musikk uten at det blir flinkismusikk av den grunn.


<em>Nikko</em> sitt bilete

Word.

Det er nok av band som skjuler at de ikke kan lage en skikkelig låt ved å legge på en masse instrumentrunk for å vise hvor dyktige musikere de er.
Samtidig finnes det en del band som har en vanvittig låtteft selv om de ikke er så dyktige musikere.
Sånn er det bare. Go figure.
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Liker både Tool, NIN og

Liker både Tool, NIN og Manson jeg. Og jeg er ikke flau for å innrømme det engang. Hvorfor alt dette maset om kommers og image? Jeg velger musikk med øra, ikke basert på hva jeg leser om dem i sladrebladene.


<em>Nikko</em> sitt bilete

Helt enig med deg, Eira!

Jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg liker NIN og til og med enkelte låter med Kylie Minogue og Robbie Williams. Jeg liker det jeg liker fordi det gir _meg_ noe, jeg driter glatt i om andre liker det eller om det at jeg liker det gir meg kredibilitet.
Når det gjelder musikk er det meg revnende likegyldig hvorvidt bandet kommer fra middelklassen i USA, om de er vokst opp i bedehusbyen Kristiansand eller om de har vokst opp i the black hole of Calcutta.
---
Tattooed, pierced, cut, dressed, evolved and walking on my hind legs.


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Sant som det er sagt ! Why

Sant som det er sagt !

Why do birds suddenly appear ?


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.