A word of warning...

"I nuläget har vi sålt mer än dubbelt så mycket biljetter som vi gjorde 2003 då vi sålde slut, och jämför man med förra året så har vi sålt lika mycket som vi hade gjort i mitten på juni…"

Kjekt å ha i mente, når man vurderer hvor lenge man skal vente med å kjøpe billett i år. Ja, og det er Arvikafestivalen vi snakker om her, om du ikke forstod det sånn umiddelbart. :-D

<em>Ian</em> sitt bilete

Det har lenge vært en drøm

Det har lenge vært en drøm å komme meg til ARvika.. gjerne i selskap med eminente kjentfolk her på synth..
Men også i år som de fåregående år blirjeg forhindret. Før har det vært økonomi, i år er dt ny jobb.. Så dere får kose dere dere som skal, så skal jeg gå her hjemme i bartebyen å surmule...
"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Vi stoler selvfølgelig på

Vi stoler selvfølgelig på alt Espen sier om Arvika etter Kraftwerk-blødmen hans:-D

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>elektronika</em> sitt bilete

Men denne gangen står det

Men denne gangen står det faktisk på websiden til festivalen :-)

---

Fantasy night delivery service by Santa


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

LOL

hehehe... kan ikke noe for at du føler deg dum fordi du gikk på spøken vel! Den får du ta på egen kappe gitt. :-D
----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Jeg gikk ikke på den, så

Jeg gikk ikke på den, så den ikke før etter den var avslørt....bryr meg uansett null niks om kraftwerk...*lener seg tilbake og venter på hatmeldinger* :-)

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Vel...

... det er nok gjensidig. No stress. :-)

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.