Recent releases

Suicide Commandos nye Bind, Torture and Kill er finfinfin gitt. Det er mye død, drap og vold i tekstene, så der er de helt på track med egen stil. Flere av låtene fenger etter et par gjennomhøringer, og generelt virker dette som et veldig bra album. Tittelmelodien Blind, Torture and Kill er vel den som setter seg først. Goodie goodie! :-D

In Strict Confidence er også ute med Where Sund and Moon Unite. Ja, jo. Jo, ja, nja. Første gjennomhøring overbeviser overhodet ikke. Spesielt den merkelige trance-følelsen man sitter igjen med i flere av låtene. Veldig E-Type-refrenger. Veldig "svensk trancevokal med en god dose romklang". Må nok høre gjennom flere ganger for å få et velfundert inntrykk av skiva, men dette er ikke det sterkeste de har levert. :-|

<em>optimusprime</em> sitt bilete

Og jeg som har spredd deg

Og jeg som har spredd deg glade ord om den nye ISC i et par uker nå... Promised Land er en av de absolutt fineste låtene jeg har hørt i mitt unge liv, 7min og 11sek med yummie... Men jeg er litt skuffa over Skyshaper faktisk, mangler den lille edgen covenant er så gode på syns jeg... Derimot vil jeg fremheve nye Wumpscut yet again, killerskive! Og så må man få spredd det gode ord om nye Mesh-singeln, den er så velprodusert og dansbar at en blir helt våryr...

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Joooooda

Den er ikke DÅRLIG, ikke det jeg sier. Men det er veldig overraskende i The Promised Land, når det plutselig popper en en übertypisk trance-vokal, dynget ned i romklang. Hørtes veldig Dina ut i mine ører.

Nå har jeg hørt på den flere ganger, og jeg synes ikke den vokser spesielt. Selve melodien er grei nok, og kan være fengende, men jeg synes den er "bli fort lei av"-materiale. :-|

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Jaja, ungdommen

Jaja, ungdommen nåtildags:-) Kjenner jeg heldigvis ikke Dina godt nok til å sammenligne slik du kan, hehe...

I am Lucy Liu! Give me your spines!


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Dina, ja

Vel, jeg har en datter på snart 6. Så jeg har ikke sluppet helt unna Dina gitt. :-D Det er sååå deilig å ha noen å skylde på i en slik sammenheng. hehe

Men jeg står fast på min opprinnelige oppfatning av ISC-låta; den blir litt cheesy med den type damevokal... blir for eurotrance. :-(

Den nye Suicide Commando-skiva derimot... oooooohhhhh... den vokser. Blir fetere for hver gjennomhøring. Digg digg digg!

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Nye s.commando er fet ja,

Nye s.commando er fet ja, til tross for enda mer blød og gørr-tekster enn før... OG så m¨å jeg få lov å hjerteligst anbefale nye Amducia! Den som klarer å stå stille til åpningslåta er enten døv, dum eller lam....

I am Lucy Liu! Give me your spines!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.