Endelig mer Placebo

Fikk tak i det nye Placebo albumet igår. Høres bra ut så langt;)

<em>Her Ethic</em> sitt bilete

Nytt Placebo

Har alle fått med seg at det er Dimitri fra Trash Palace som har produsert den nye Placebo-skvia?

---------------------------------

www.myspace.com/zoroasterofficial


<em>Snodige_vesen</em> sitt bilete

vel

alle interesserte har vel garantert fatt det med seg, og det e jo ikkje sa overraskande etter samarbeidet med brian fra for av...

hvis placebofans e i london rundt den 24 sa spilles den nye videoen te placebo inn i camden den dagen dukk opp utenfor koko for a vere med, mer info pa www.placeboworld.co.uk

everything here is eatable.I'm eatable, but that my children is called cannibalism, and is frowned upon in most societies.


<em>Her Ethic</em> sitt bilete

Tja...

Overraskende mange Placebofans som har gått glipp av TP. Men jeg regner med at det betyr deres mest elektroniske skive hittil..

---------------------------------

www.myspace.com/zoroasterofficial


<em>Electro</em> sitt bilete

Ikke spesielt mye elektronikk

Skiva var veldig bra. Kanskje den nest beste etter "Without You I'm Nothing". Men når det gjelder elektroniske elementer, er det ikke spesielt mye, gitt.

::Electro::


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Placebo

Placebo figurerer vel under indie-genren, så det er vel ikke å forvente at de har all verden av elektroniske innslag. Har til gode å høre den - men den massive, gode kritikken gjør vel at den må høres på.

----------------------------------------------
* I have counted to infinity. Twice *


<em>Her Ethic</em> sitt bilete

interessant

Gleder meg noe grisejævlig. Synes "Sleeping with Ghosts" er det beste hittil, jeg ,da...

---------------------------------

www.myspace.com/zoroasterofficial


Synes også den er den

Synes også den er den beste, men "Meds" er veldig bra den også, låten med Michael Stipe er bare helt utrolig, nesten som "special needs" eller "protect me from what i want". Gled deg masse!

Let's go to war?


<em>Her Ethic</em> sitt bilete

Because I Want You

Nå har jeg hørt to av sangene, og har ingen interesse av å høre flere før jeg kan sette hele driten i spilleren. UK-singelen "Because I Want You" synes jeg er en totalt intetsigende kjempefiasko. "Space Monkey" derimot synes jeg allerede rager blant Placebos 5 beste låter... Sprø forskjell...

---------------------------------

www.myspace.com/zoroasterofficial


<em>alice</em> sitt bilete

ah, gleder meg sinnsykt.

ah, gleder meg sinnsykt. Kommer til å bli utrolig fett
og coveret er knall og, da trenger jeg bare digipack så får jeg ståtiss av dette her.

-Alice, aka Androcid.net


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.