Poll for årets album

Sleng inn noen kandidater til årets album, så det kan lages en poll.

Mine 3 kandidater:
Combichrist - Everybody hates you
Depeche Mode - Playing the angel
Rotersand - Welcome to goodbye

Og runner-up; Ladytron - Witching hour

<em>jonis</em> sitt bilete

årets album

bra valg, jeg er ikke så over-begeistret for det nye DM albumet. Men ellers er det kanonskiver. Ladytron var den store overraskelsen for min del, jeg hadde ikke trodd det skulle bli så bra.

The Dalai Lama went over to a hot dog vendor and said, 'Make me one with everything'


<em>teppemann</em> sitt bilete

Unter Null - TFE

Unter Null - "The Failure Epiphany" :D


må det være mørk synth?

må det være mørk synth? hvis ikke:

Røykisene - The Understanding
Kate Bush - Aerial
Emiliana Torrini - Fisherman's Woman


<em>Nikko</em> sitt bilete

Mest mulig variert, helst?

A-ha - Analogue
Interlace - Imago (selv om den strengt tatt kom ut i fjor - genial skive, med enormt variert lydbilde)
System Of A Down - Mezmerize
---
You may have noticed that I'm not all there myself.


<em>elektronika</em> sitt bilete

det er vel klin umulig å

det er vel klin umulig å bli enig om en liste å stemme over? synes det er mer interessant om folk skriver sine 10 egne årsbeste. Så oppdager jeg kanskje nye band. Men hvis man på død og liv skal ha en poll, bør ihvertfall Ladytron, Mind.in.a.box, Depeche og New Order med. og ørten band til jeg ikke kommer på akkurat nå

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>Nikko</em> sitt bilete

Enig!!!

Jeg er ganske musikalsk schizofren, så jeg ville neppe blitt enig med meg selv heller, for den saks skyld. :-)
---
You may have noticed that I'm not all there myself.


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Enig med KillerNik

Spor 3 på Andy Bell sin Electric Blue har gått mye her i det siste, og denne uka kom Kraftwerk live DVD n fra Jersey så den har mer eller mindre gått på repeat her.

(Presiserer for kverulantene her i forumet at det er IKKE Kraftwerk live fra Jersey, men derimot er DVD n bestilt fra en nettbutikk som ligger på Jersey øen. Kraftwerk live er fra Moskva m.m.)

Why do birds suddenly appear ?


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Synth i vilkårlig rekkefølge

Fractured // Only human remains [årets overraskelse fra Canada innen ebm/industri] // mp3 sample

Siva Six // Rise new flesh [gresk ebm/industri med en helt egen sound og meget detaljert lydbilde] // mp3 sample

Mind.in.a.box // Dreamweb [en av de få som gjør noe originalt, techno pop?] // mp3 sample

The Dignity of Labour // The Dignity of Labour [slik liker far synth popen sin] // mp3 sample

Romantic Vision // Pleasure object [herlig 80-tallsinspirert new romantic/synth pop] // mp3 sample

--
When we have eachother we have everything


<em>Her Ethic</em> sitt bilete

TheFutureEmbrace

De 2005-utgivelsene jeg synes har vært de mest positive overraskelsene må vel være Billy Corgans "TheFutureEmbrace" og Ljungbluts "The Other Side of All Things", samt b-side albumet til Nick Cave & the Bad Seeds...

www.myspace.com/zoroasterofficial

Zoroaster live på Union Scene i Drammen, 26. desember, også kalt 2. juledag


Gothminister - Empire of

Gothminister - Empire of dark salvation
System of a down - mesmerize
Apoptygma Berzerk - You and me against the world

Let's go to war?


<em>henrik</em> sitt bilete

Samlet og arkivert

Nå har jeg lagt albumene her (minus samleskiver og fjorårets utgivelser) i en avstemning. Føl valgets kvaler her!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.