Takk for en fet festival!
Skrive av BlackLightDistrict mån, 14/11/2005 - 15:53
Oslo Synth Band ønsker med dette å takke for en utrolig koselig kveld.Ingen tvil, synthere er de koseligste menneskene som vi kjenner til!
Kan du forestille deg hvordan det var å se en skokk med svartkledde folk som hoppa rundt med partyhatter på sine velfriserte hoder?
Nei, dette var årets opptur.
Ellers vil jeg takke Die Party-polizei for god omsorg, og sjåføren som kjørte oss hjem mens han sang "En Himmel Full Av Stjerner" for oss.
Hasj er bæsj, fysj og æsj.
Hasj er bæsj, fysj og æsj. Priceless :D
Første gang jeg så dere og dere var, sammen med Tetsuo og SMK, klart det som gjorde billetten verd pengene. Tusen takk! Går det an å få tak i greiene deres noe sted?
tusen takk:)
Vi leker med tanken om å gi ut et album snart, inntil da har vi trykt opp noen tøymerker hvor det står 'property of Oslo Synth Band', skulle det være interessant?
Klem fra en hard mann
t-skjorter
hva med noen kule OSB t-skjorter da? :P
T-skjorter? God Ide!
Vi skal sjekke ut hva ting koster.
Det blir i så fall noen dypt alvorlige, sosialrealistiske motiv på dem.
Er det noen som er interessert, så trykker vi opp noen.De første ti som legger inn bestilling får dem signert, i god stadionrock-ånd.
Vill skal og Må
Vill skal og Må ha!!!!!!
Jeg er en hard man kom å kjenn kom å kjenn!!
Pink Flamingo Freakout
T-skjorte vul man jo gjerne
T-skjorte vil man jo gjerne bruke litt penger på. Hvem var den/de heldige som fikk "property of OSlo synth band"? Fikk det ikke med meg.
Bongo fra Kongo,- Thorbjørn Jagland