Takk for en fet festival!

Oslo Synth Band ønsker med dette å takke for en utrolig koselig kveld.Ingen tvil, synthere er de koseligste menneskene som vi kjenner til!
Kan du forestille deg hvordan det var å se en skokk med svartkledde folk som hoppa rundt med partyhatter på sine velfriserte hoder?
Nei, dette var årets opptur.
Ellers vil jeg takke Die Party-polizei for god omsorg, og sjåføren som kjørte oss hjem mens han sang "En Himmel Full Av Stjerner" for oss.

<em>sunjammer</em> sitt bilete

Hasj er bæsj, fysj og æsj.

Hasj er bæsj, fysj og æsj. Priceless :D

Første gang jeg så dere og dere var, sammen med Tetsuo og SMK, klart det som gjorde billetten verd pengene. Tusen takk! Går det an å få tak i greiene deres noe sted?


<em>BlackLightDistrict</em> sitt bilete

tusen takk:)

Vi leker med tanken om å gi ut et album snart, inntil da har vi trykt opp noen tøymerker hvor det står 'property of Oslo Synth Band', skulle det være interessant?

Klem fra en hard mann


<em>Scorn</em> sitt bilete

t-skjorter

hva med noen kule OSB t-skjorter da? :P


<em>BlackLightDistrict</em> sitt bilete

T-skjorter? God Ide!

Vi skal sjekke ut hva ting koster.
Det blir i så fall noen dypt alvorlige, sosialrealistiske motiv på dem.
Er det noen som er interessert, så trykker vi opp noen.De første ti som legger inn bestilling får dem signert, i god stadionrock-ånd.


<em>Zirconium_InC</em> sitt bilete

Vill skal og Må

Vill skal og Må ha!!!!!!

Jeg er en hard man kom å kjenn kom å kjenn!!
Pink Flamingo Freakout


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

T-skjorte vul man jo gjerne

T-skjorte vil man jo gjerne bruke litt penger på. Hvem var den/de heldige som fikk "property of OSlo synth band"? Fikk det ikke med meg.
Bongo fra Kongo,- Thorbjørn Jagland


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.