Coldplay gjør en "Kraftwerk"
Skrive av Disynthegration fre, 11/11/2005 - 09:25
Hørte nyss en Coldplay-låt på radioen; Talk. Den må vel sies å være særdeles lite subtil i forhold til hva "Inspired by Kraftwerk" innebærer. Tipper gutta i bandet har hørt mye på Kraftwerk ja.
Denne låta BER jo om en...
Denne låta BER jo om en "Coldplay vs Kraftwerk".
Noen DJer her som tar denne utfordringa?
Den har jeg ikke...
...giddet å få med meg ennå. Er den no' futtekrutt i?
Og aller viktigst: Er den bedre enn hva U2 beklageligvis forsøkte å gjøre med Kraftwerk i fjor? :-(
::Electro::
Njæææ...
Coldplay er jo i utgangspunktet ikke et veldig up-beat-band. Men det er ingen tvil om hvilken sang de har "rappa". Uansett er den verdt å høre på for kuriositetens skyld... siden den fakisk rapper melodilinja så direkte. :-)
Ja, den er bedre enn U2s versjon av Neon Lights.
Takk øvre makter...
...for dèt! Det kan vel ikke bli stort verre enn U2 (eller i aller mest grusomme fall; Missy Elliots forrige rip-off single)!
::Electro::
Det med Missy var vel mer
Det med Missy var vel mer strengt tatt en rip off av Cybertrons ripoff av Kraftwerk (:
Cybertron - Clear. Er på GTA Vice City etc.
Jeg har hørt at Coldplay
Jeg har hørt at Coldplay kontakta Kraftwerk før de slapp låta - og Kraftwerk godkjente.
Uh.
Det er vel det tydeligste tegnet på at Kraftwerk-"gutta" er blitt gamle og senile.
---
You may have noticed that I'm not all there myself.
Eller at de synes det er
Eller at de synes det er spennende å høre sine egene greier i nye omgivelser, uavhengig av sjanger. Det er ikke et tegn på senilitet i mine øyne.
---
Fantasy night delivery service by Santa
nei, de er senile
Det er tross alt Coldplay vi snakker om her...
Salus Populi Est Suprema Lex!
Blir spennende å se...
Blir spennende å se hvor denne diskusjonen ender. Om noen klarer å overtale den andre til den "andre siden".
Og når vi er i mål her kan vi jo løse: Windows vs UNIX/Mac.
You go girls!
eller datamaskin vs slegge.
Jeg vet hvem som vinner...
Salus Populi Est Suprema Lex!
Du kan vel bruke
Du kan vel bruke datamaskinen som slegge?
---
Fantasy night delivery service by Santa
eller telefonen
...og svinger den rundt som en slegg-EEEE!!!...
Hihihihi
Hihihihi