Bugreport?

Submission queue.
Er det noe feil her? Eller er det noen som legger inn samme tingen flere ganger nå.

Har fått submissionmeldinga og gjenomført voten på "BLACK ALERT & DARKSHOW story" tingen, men den forsvinner ikke som "submission queue (1)", og jeg har nå en liste over 4 stk. BLACK ALERT & DARKSHOW story votes, hvor en er fullført. Om jeg trykker på de tre andre kommer jeg bare inn i storyen og har ingen votemulighet..

<em>Electro</em> sitt bilete

Samme her!!

::Electro::


<em>Ian</em> sitt bilete

Da er jeg ...

oppe i 7:)



skjermdump

"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."


<em>Electro</em> sitt bilete

Ditto!

::Electro::


<em>Ian</em> sitt bilete

Vel.. noe endret seg ihvertfall nå..

Nå har jeg "submission queue (1)" i menyen min, men trykker jeg på linken får jeg dette:

Submission queue
Subject Author Type Score
No posts available in queue.

"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."


<em>elektronika</em> sitt bilete

det var nok fordi jeg la

det var nok fordi jeg la nyheten på forsiden. Tenkte det ville fjerne problemet, men det står jo fremdeles at det er en submission der, så tipper at Henrik har en bug å bryne seg på

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>Ian</em> sitt bilete

Og der er alt tilbake til normalt..

Nå står subbmisjonskøen min i null igjen:)

"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."


Tror kanskje jeg gjorde noe

Tror kanskje jeg gjorde noe feil når jeg skulle legge det inn??

Let's go to war?


<em>henrik</em> sitt bilete

Takk

Jeg har innført Ida som erstatning for innlegg i kø-funksjonen, det ser ut til å fungere bra!


<em>elektronika</em> sitt bilete

hæ?

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>Ian</em> sitt bilete

Noe sier meg at jeg burde

Noe sier meg at jeg burde skjønnt hva du sa der, men det virket bare kryptisk for meg:D

"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."


<em>henrik</em> sitt bilete

«If you're not confused,

«If you're not confused, you're not paying attention.»


<em>Loulou</em> sitt bilete

Erstatnings-Ida

Reknar med at Henken hintar til at Ida freista å fikse problemet ved å totalt omgå køa og berre legge det på framsida. Ida erstattar kø-funksjonen. Sentralistisk demokrati på høgt nivå :)


<em>elektronika</em> sitt bilete

takk

det er fredag og jeg er trøtt :-)
men nå skjønner jeg

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>Ian</em> sitt bilete

Return of the son of the dog

Return of the son of the dog of the mother bug of the submissionqueue..
Nå har jeg den vakre sum av 12 innlegg i øen min.. alle like og alle om rammsteinaftenenen til Mørk alarm! Blakk Klubb....

"Pzy has a mind that ticks like a clock and, like a clock, it regularly goes cuckoo."


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.