Så hva synes folket om Precious-videoen?

Er offisielt lansert og lagt ut på depeche-mode.com og i DM Receiver nå.

<em>elektronika</em> sitt bilete

helt ok

Sangen er fremdeles nydelig, men videoen var ikke mer enn ok. Pent, men litt kjedelig.

Fikk den forresten ikke til å funke i Firefox, bare explorer. Mulig det er jeg som har teite innstillinger.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Funka ikke i Explorer hos meg heller...

Men enig med deg. Den var helt ok. Fikk dog litt lyst til å ta en tur med danskebåten igjen. :-)


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Depeche-båten

Det blir sikkert Depeche-gig på danskebåten om 20 år, vøttø. Med "Depeche Mode" bestående av Andy Fletcher og et par studiomusikere som var henholdvis 7 og 11 år da Speak & Spell kom ut.

--------------
Jeg skal bli onkel!


<em>thejnmgns</em> sitt bilete

Haha.. Jeg trodde faktisk

Haha.. Jeg trodde faktisk den blueprint-versjonen som romsterte rundt på nettet i sommer var den ferdige videoen. Tenkte faktisk for meg selv at "endelig turde Depeche å gjøre noe annerledes og originalt igjen" (jmf Corbijn-perioden), selv om jeg kanskje synes den var litt vel enkel. Uansett, den ordentlige versjonen er lekker og digital nok den. Men hva coverart på den nye skiva angår, er jeg ikke imponert (selv om figuren ligner på Roberts Smith sin "Boys Don't Cry"-positur aldri så mye..)


<em>TV Noise</em> sitt bilete

Ikke verste videoen fra den

Ikke verste videoen fra den kanten, begynte kanskje bli litt lei lavbudsjett videoene til Corbin etterhvert, selv om en del av de er legendariske...

Gleder meg mer og mer til plata.

Why do birds suddenly appear ?


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.