Cafe Kraftverk åpner snart!

Vi er mer eller mindre ferdig med produksjonen av Cafe Kraftverk, og venter nå bare på at hengehuene i Næringsetaten skal få hånda ut og singnere de siste papirene. Er i daglig dialog med dem, men makan til folk finner du bare ikke maken til! Vi har gjort, og gjør alt for å tilfredstille Næringsetatens krav. Vi har fått 2 konkrete beskjeder om at alt er i orden papirmessig, men de kommer alltid med nye krav. Vi er drittlei av å vente, og beklager på det sterkeste at vi bor i et land hvor byråkratiets tannhjul er smurt med stein.
Den gledelige nyheten er at vi i denne venteperioden har fått perfeksjonert Cafe Kraftverk til å kunne tilfredstille alle våre nye kunders krav, og en jævla god del til! Dere kan bare glede dere...
Gleder oss som små tannløse barn til å åpne, og håper dere alle tar dere en tur ned for å kikke!!! Hjertelig velkommen alle sammen.
Hilsen gutta på Cafe Kraftverk.

hei fredrik, gleder meg! k

hei fredrik,

gleder meg! kan du bekrefte aldersgrensene? (20 på hverdager og 23 i helgene.) og har dere tenkt til å være gestapo når det gjelder legg?

hilsen kork.


Til kork

Oppe: 20 år alle dager. Nede: 20 år hverdager og 23 år i helgene. Høy nazifaktor på legg!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Lykke til!

Ville bare si det. Særlig til Tom. Kanskje jeg til og med gidder å gå ut igjen når Kraftverk åpner.


Mailingliste Cafe Kraftverk

Send gjerne mail til kontoret@cafekraftverk.no , så legger vi dere inn på mailinglisten slik at vi kan oppdatere dere ang åpningsdato etc


Spent nå...

Når åpner dørene i dag? :)


Vi tror og håper at vi åpne

Vi tror og håper at vi åpner i løpet av neste uke. Invitasjon til åpningsdagen blir sendt til de på mailinglista, så det er bare å registrere seg.


<em>krazycat</em> sitt bilete

feilmelding

jeg har forsøkt å sende mail to ganger nå, men får samme respons:

"The original message was received at Sat, 24 Jan 2004 04:02:52 +0100
from s-smtp-osl-01.bluecom.no [62.101.193.35]

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
torbothomaso@hotmail.com
(reason: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable)
(expanded from: )

----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx2.hotmail.com.:
>>> DATA
<<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
550 5.1.1 torbothomaso@hotmail.com... User unknown
<<< 503 Need Rcpt command.
"


<em>elektronika</em> sitt bilete

får samme melding

fikse lista kanskje?

- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)


<em>irma vep</em> sitt bilete

Mailinglista igjen!

Og når skulle den bli fiksa sa du? ;)


<em>Kat</em> sitt bilete

Gratulerer!!!

*puh* var redd en stund der for at jeg ikke skulle ha noen grunn til aa besoeke Oslo igjen }:)

Lykke til! Gleder meg til aa fortsette aa drikke bort pengene mine hos dere :D


<em>Diamanta Kalas</em> sitt bilete

Hurra! Vi gleder oss. Men få

Hurra! Vi gleder oss. Men få på plass den ciderkrana, nå da. Jeg trenger litt kraftfor for å komme i Kalas-hommør.


<em>SIRI</em> sitt bilete

Omtalt i Dagsavisa


<em>rocketos</em> sitt bilete

hurra hurra

for kraftverk.

solen står atter opp i mitt soliale landskap.


<em>gryber</em> sitt bilete

ojojoj

ojojoj då får man ta sig upp snart o hälsa på o checka in det nya stället..
ser fram emot det.
:D


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.