Onde kosedyr?

Hoi!

Jeg lurer på om det er noen tradisjon blant gotere og lignende i Oslo for å lage eller samle på skumle kosedyr. Mener å huske at en av Gothams DJ'er løp rundt med en vanvittig kul badegakk. Lurer nemlig på å organisere noe greier som har med sånt å gjøre. Sjekk forresten Kjeller'ns husdemon Pelzebub i galleriet øverst på siden...

<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Kosedyr

Dominion hadde en anselig samling slike en gang i tiden. Blodoversprutete teddybjørner, maltrakterte teddybjørner og andre uhyggeligheter. Jeg er ikke sikker på hvor de er blitt av, men om de dukker opp igjen kan de sikkert doneres til den gode sak.


<em>Tollef</em> sitt bilete

For ikke å snakke om maskotten vår

En vampyrhvalross (også kalt hvalpyr). Hyllevare fra ikea med de største tennene. Blodig og elegant i skreddersydd sort kappe med lilla for.


<em>Itto</em> sitt bilete

liten samling

Har så vidt begynt å samle på ymse kosedyr.
Er i besittelse av
1 Cthulu(type goth)
1 Cthulu (type Jul)
En Sel (Type Søt)
og 1 woodoodukke (type håndlaget og slem)


<em>elektronika</em> sitt bilete

the brain

har the brain fra animaniacs, ihvertfall

- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)


<em>myotis</em> sitt bilete

mullvad

Jag har en mullvad
fyra fladdermöss
en grön orm
en anka
en älg (älgar är väldigt läskiga)
och ett skummelt bi
så det så...


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Yay!

Jeg har nemlig skikkelig lyst til å ha kosedyrutstilling på Kjeller'n. Vi snakker dommerpanel og fine premier. Full hundeutstilling-pakke altså. Tror det kan bli moro. Selv om ingen slår vår Pelzebub.

"Mullvad" er et nesten like fint ord som "murvel". Men så liker jeg svensk også, da.


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Julecthulu?

Bilde!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Hah!

Jeg har en summer fun-Cthulhu! Med bermudshorts og sandaler. Den er ganske grell.


<em>mindtrip</em> sitt bilete

Kosedyr Galore aka Tales of the Plush Cthulhu

Etter jeg så http://www.logicalcreativity.com/jon/plush/01.html kastet jeg alle mine.

"Some men see things as they are and say why? I dream things that never were and say why not?"

- JFK


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

En klassiker, det der. Min fa

En klassiker, det der. Min favvis er Professor Blue Smush DinoBaby. Hvorfor kan ikke vi mennesker også få så søte navn?


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.