Goth City Live: 5. - 9. juli 2005

I dyp uvisshet om noen her har postet dette tidligere, så legger jeg det uansett ut igjen. Dette arr'et fortjener kanskje tross alt mer enn ett lovord :-)

[Hentet fra www.gothfest.no]

Goth City Live: 5 dager, 16 band, Kristiansand 5.-9. juli 2005

--------------------------------------------------------------------------------

Artister
Her er oversikten over bekreftede artister til Goth City Live 2005. Dette er en festival, så vi tar forbehold om endringer av spilltider.

Tirsdag 5. juli
In_Zekt (N)
Tömmermenn (N)

Crüxshadows (US)

Onsdag 6. juli
Megaptera (S)
Negru Voda (S)
The Protagonist (S)
Des Esseintes (S)

Torsdag 7. juli
In Minor (N)
Gothminister (N)
Sirenia (N)

Fredag 8. juli
Malice in wonderland (N)
Elusive (N)
Mist of avalon (S)

Lørdag 9. juli
Mortal love (N)
Where angels fall (N)
Inkubus sukkubus (UK)

----------------------------------------------------------------------------

Informasjon

Goth City Live er en musikkfestival som arrangeres for første gang i år, og har som mål å presentere alternativ kvalitetsmusikk som er å finne innenfor mørke sjangre.

I år arrangeres festivalen i Kristiansand og i samarbeid med Quartfestivalen. Festivalen avholdes på Markens Klubbscene, Tollbodgata 3, Kristiansand (Kart).
Arrangementet har 18 års aldersgrense.

Selv om vi samarbeider med Quart-festivalen så er vi et seperat arrangement, Quart-festivalpass er derfor ikke gyldig på Goth City Live, men vil gi deg rabatt. Dette betyr også at du ikke behøver Quartbillett for å komme på Goth City Live.

<em>Tollef</em> sitt bilete

Mektig

Gothnorge har vel aldri stablet på beina noe i denne størrelsesordenen før. Respekt.


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Inkubus sukkubus !!!! :D så

Inkubus sukkubus !!!! :D
så bra!
sist vi hadde de i bergen ble de med på narspill og drakk 96% labsprit.
Tony sjekka meg opp, candy var forbanna og det siste hun sa før hun gikk ut døra var "goodbye queen bitch"
Mere på kødd enn noe annet tror jeg ;)
ikke min feil mannen hennes ville at jeg skulle flytte til england og bo med han :P
Men fantastisk band å sykt hyggelige!

WIELD IT WISELY, AND WIELD IT RUTHLESSLY


<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Ja, dette virker lovende. Jeg

Ja, dette virker lovende. Jeg har dessverre verken tid eller råd til å reise nedover. Ikke får jeg med meg Laibach heller. *snufs*


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Tiltredes! Særlig ble jeg im

Tiltredes! Særlig ble jeg imponert over bredden i bandene.

--------------

– Dersom Beethoven hadde omkommet i et flykrasj som 22-åring, ville hele musikkhistorien måtte skrives om. Luftfartshistorien også, når jeg tenker meg om. (Wolfgang Plagge)


<em>mogule</em> sitt bilete

WOW!!!

Man får lyst til å dra på kvarten dette!! Spennende med Tömmermenn og Crüxshadows etter hverandre. De har vel i bunn og grunn bare ¨ til felles.

Ellers er det noe nostalgisk ved Inkubus Sukkubus (for oss som var fjortiser for ikke så lenge siden).

"Dingsallerdingsallerdingsdingsaller "
- B. Bargeld


<em>iamkYm</em> sitt bilete

GCL

Hehe, reagerte på det samme, de har vel iallefall forskjellige fanskarer vil jeg tro. Uansett, om noen skal nedover så skal jeg spille plater en eller flere av dagene.

Cheers!
www.nastyninja.net


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.