Blodklut lyd v.2.0

Føles egentlig litt merkelig å prate om dette her, men faen =)

Blodklut lyd er kjærlighetsbarnet til meg og Anders Psychofreud (som også har vært bakse/progge-mann for Kjøttqvarna). Vi hadde et party på Killyrego i fjor som gikk salig bra, til tross for at programmet hadde så og si null sammenheng. Vi spilte dancehall, breakcore, ebm, industri, hiphop, drum&bass, dub, mørk ambient, oldschool jungle og så og si whatever vi følte for, og det fungerte faktisk flott.

Vi har så og si slåss siden så lenge siden som 1998 for å få ordna noe hos Blå, som fortsatt har det feteste lydsystemet du kan oppdrive i Oslo akkurat nå, uten hell. Noen her har sikkert lagt merke til min frustrasjon :P However, nå har de plutselig out of the blue blitt interessert i å gi oss en sjanse.
Med andre ord, Blodklut lyd 2.0 lager brell på Blå Fredag 1.Juli. Vi jobber iherdig med lineup og å sikre at kvelden går bra.

Jeg personlig kan ikke garantere noen her noe annet enn at hvis de liker det jeg driver med, har likt noe av det jeg har spilt ute, eller liker noe som helst i settet linka under, så vil de i det minste få noe ut av å komme innom den kvelden og se meg og anders, styrt drita i godt lag, gjøre akkurat hva vi elsker, som er å gjøre totalt uforutsigbare soniske spasmer.

I tillegg blir det antageligvis MCs, videogreier, gjesteDJs og masse, masse hurra!

ALLE MÅ KOMME PÅ DATALYDSFESTEN! :D

http://sunjammer.dubplates.net/MPX/sets/Sunjammer-(Blodklut_lyd_Killyrego_Jan2_2004).mp3

<em>Nikko</em> sitt bilete

MH!

Høres gøy ut, men 1. juli er første dagen av vår bryluupsreise. Du får si fra hvis det blir flere. :-)
---
memento mor di


Bryllup...giftemål...

Been there done that, jeg likte det IKKE for godt...
Løp gutt, løøøøøp...mens du ennå har sjansen!!!

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<


<em>Nikko</em> sitt bilete

Generaliserer du ikke nå?

Mange som klarer det helt fint, vettu. :-P
---
memento mor di


Jeg generaliserer ALDRI!!!!!!

Jeg generaliserer ALDRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<


<em>Nikko</em> sitt bilete

Sa han...

Og generaliserte igjen... He he he. Du vinner ikke denne, lillegutt.
---
memento mor di


Snøft!

Vinne? Hah! Jeg er Keiser, jeg trenger ikke vinne, jeg befaler at jeg vant uansett utfall...
Jeg generaliserte IKKE, jeg stadfestet et uendelig faktum!
:)

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<


<em>Tollef</em> sitt bilete

Pah!

Jeg synes det å gifte meg er det beste som har skjedd meg.


Ja, ja...

Sinnsykdom og manglende dømmekraft kan ramme den beste. Så du skal ikke være lei deg for at det traff deg og...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA...

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<


<em>elektronika</em> sitt bilete

surpomp

Liker at noen våger å tro på kliss og romantikk, jeg.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


For all del..:)

Jeg har vært gal selv jeg...
Var gift i fire og et halvt år. Jeg er friskmeldt nå.
Herfra til evigheten blir det promiskiøs sex og KORTE forhold. Helst ikke over én natt...
:)

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<

PS! Jeg er ikke sur...hehe


Gosj!

...og grattis.

Da har jeg ferie for faen! Ikke pokker om jeg har tenkt å gå glipp av det der :)

-=Ikke mobb barten min!=-
eller mobb den istykker - jeg driter i det


<em>VAngst</em> sitt bilete

Jeg var der på den første,o

Jeg var der på den første,og det var føkkings fantastisk!
Jeg kommer med tout le entourage.

"You just gotta love those mormone rockers"


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Vel, nettop vært innom Blå

Vel, nettop vært innom Blå og prata om hvordan vi kommer til å gjøre ting: Nok sagt, dette kommer til å bli fullstendig berserk om vi får til halvparten av det vi har planlagt. De ansvarlige for stedet virker nesten like gira som oss på å gjøre det så bra som mulig.

Første av 2 plakater vi kommer til å forsøple byen med:
http://www.mediadogs.net/blodklutlyd.jpg

Legg merke til den latterlig lave CCen; ifølge Blå er dette det billigste klubbarrangementet de har huset, faktisk såpass at de kanskje tvinger oss til å dytte den høyere :(

I hopes not. Det er en symbolsk sum 2kr dyrere enn en cola i baren.

To clarify: Konseptet er veldig friform. Det eneste jeg kan garantere dere er at jeg spiller akkurat hva jeg har lyst til sålenge det kan bakses og hoppes til, ikke som det støy-og-helvete-settet jeg spilte på Kraftverk en stund tilbake. Industri, ebm, breakcore, hiphop, acid, soul, dancehall, drum&bass, synth. Fet er bare hva jeg kommer til å spille i tillegg til mine egne greier, og det er to andre som spiller i tillegg :)

Vil dere bli overraska og høre interessante ting på det som i min mening er byens desidert beste lydsystem for så og si nada spenn, do come by. Om vi trekker nok folk denne kvelden blir det svært sannsynlig et månedlig opplegg med budsjett til å fly inn proper headliners, og noe sånt innenfor vårt sjikt har det ikke vært på Blå siden så lenge jeg kan huske. Alle må komme, alle må ha det gøy! :D Jaaa!


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Also.. Noen som har gode idee

Also.. Noen som har gode ideer til hvor vi kan putte disse plakatene våre, evt annen form for promoshan?


<em>elektronika</em> sitt bilete

plakater

Du bør holde deg til andre utesteder og butikker og slikt, for Oslo Kommune har strammet inn på plakatopphenging og trafikketaten bøtelegger nå alle som henger opp plakater på offentlige steder. OSF fikk 2-3 bøter på 500 kroner i høst.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>sunjammer</em> sitt bilete

We know this.. Det suger. Så

We know this.. Det suger. Såvidt jeg kan se er det bare plakatvegger på grünerløkka også.

Hvordan er lovverket mht flyer-forsøpling? :)


<em>elektronika</em> sitt bilete

hehe

det har jeg ikke undersøkt.men det er jo bare å kaste ut en haug fra plaza og se hva som skjer.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>mogule</em> sitt bilete

Byggeplasser

er fine.


<em>VAngst</em> sitt bilete

Åffer står det 60 kr et ste

Åffer står det 60 kr et sted og 30 annet sted a?

Uansett så gledes det noe veldig,jeg har tatt fri hele helgen for komme på rett kjøl til mandag.

"Schnål på håret."


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Fordi Blå feiga ut hardcore

Fordi Blå feiga ut hardcore på prisen. Vi får ikke gå lavere enn 60, og det hjalp ikke med strong arm tactics :( 30 utgikk, 60 er the new dilly. Vi er seriøst lei oss for det, det ødelegger noe av poenget med kvelden. Håper det ikke er alt for stor dreper for folk..


<em>MrBone</em> sitt bilete

bakse

e ska bakse!!!!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.