Gratis remix av Konfront til allesammen!

Kjære alle synthfolk!

Konfront og undertegnede har den glede av å presentere Fimbulvetr (Bariuz Remix)
Den gir vi ut via nett til alle de som vil ha den. Ligger her:

http://bariuz.beider.org/Fimbulvetr%20Remix/

En hardtslående oppsyntha remix som man kan både headbange, poge, danse, sove og drekke til!:evil:
Låten er skrevet av Peder Hancke og remixet og føkka opp av Bjørn M.Borg@Homeworld Productions

Håper dere liker den eller ikke... Gi meg gjerne tilbakemelding, enten her i forumet eller via mail på bm_borg@yahoo.no
Likte du låta og er hypp på å gi meg et remixeoppdrag? Ta kontakt!

peace out
-Bjørn Marius Bariuz

<em>teppemann</em> sitt bilete

det røsker hardt i mongodans

det røsker hardt i mongodansefoten :D


<em>Tollef</em> sitt bilete

Føler meg ganske mongo selv.

Feit mix som bør bli en stor hit på gulvet. Streitere, og ikke nødvendigvis bedre enn originalen, men pokker som jeg gleder meg til å hoppe til den låta.


Fett...

en milepæle i historien: første konfront-infiserte produkt som kan og bør danses til - om enn av andre enn meg.. skikkelig tøff, jeg er beæret og bøyer meg i gjørma for deg :-) låta mi kunne aldri ha snublet i bedre hender enn dine.

-peder (konfront)


<em>henrik</em> sitt bilete

Fin

Finfin låt. Ja takk, mer!


<em>elektronika</em> sitt bilete

moro

minner meg litt om VNV Nations remix av Suicide Commando-Hellraiser.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

Dette var gøy

Strukturert og dansbart, denne blir nok garantert spilt på mitt nest vorspill.

CARPE SCROTUM


<em>RKN</em> sitt bilete

Et sejt nummer!

.. som man sier på dansk. betyr ikke seigt :)


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Bra den bjørn, dansbar og s

Bra den bjørn, dansbar og sånn....Venter spent på første konfront-remix av Paranova eller protostar da.....Eller kanskje Vorlon????

Brian. -I am not the Messiah
Crowd: -He is the Messiah, only the true Messiah can deny his existence!


<em>Oberkorn</em> sitt bilete

Wow

Har somlet litt med å få lastet ned, men den som venter på noe godt: Dette var knallbra! Låta/miksen sitter som ei kule! Venter spent på mer...

How I learned to hate rock'n'roll


<em>Scorn</em> sitt bilete

Tøff :)

Må bare si meg enig i at denne var veldig bra :) Har vi en ny musikk-sjanger på vei? Synth-blackmetal? :D Men absolutt veldig bra!


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Syntetisk svartmetall

kan man jo kanskje si at har vært her en stund, særlig blant finske band som Impaled Nazarene og Beherit - som begge har laget steintøffe ting.

Ellers har Scorn rett i at dette var morsomme saker!

--------------

– Dersom Beethoven hadde omkommet i et flykrasj som 22-åring, ville hele musikkhistorien måtte skrives om. Luftfartshistorien også, når jeg tenker meg om. (Wolfgang Plagge)


...og her er videoen...

http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/idiot.wmv

Ok, så er den kanskje ikke til låta. Men beklager, jeg kan ikke slutte å ville misjonere dette enestående eksemplet på hvor langt det er mulig å fjerne seg fra alt som konstituerer et menneskelig sinn.. dette er det mest sataniske jeg har kommet over - noensinne. Og jeg skal aldri sette min fot i mellomeuropa igjen..

Få for guds skyld med dere slutten, da blir det virkelig søtt.. Denne typen skal faen meg med på neste konfront-konsert..


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Er han så ille da? Jeg miste

Er han så ille da? Jeg mistenker at jeg sjøl har sett vesentlig verre ut på dansegulvet og sangstemmen min er omtrent like ille. Forskjellen er kanskje at mens han slår seg i hodet med vilje, klarer jeg sånt helt uten å måtte anstrenge meg...

--------------

– Dersom Beethoven hadde omkommet i et flykrasj som 22-åring, ville hele musikkhistorien måtte skrives om. Luftfartshistorien også, når jeg tenker meg om. (Wolfgang Plagge)


<em>Nikko</em> sitt bilete

Moromann...

Man slipper liksom unna med det om gjør det på scenen med et halvlitersglass. Det har jeg gjort i alle år, men aldri fått noen varige mén av det. Hirr hirr.
---
memento mor di


godt poeng... Det var vel

godt poeng...

Det var vel mest det tilsynelatende selvutleverende og uforbeholdne som gjorde meg ille til mote... - snarere enn oppvisningen i seg selv. Det gir jo mening om man er nihilistisk nok til å anta at vemmelse bare er gjenklangen av strenger som slås an i ens eget dyp.. Men faen heller, hva spiller det for rolle. Kan man ikke heller bare le av andres fornedrelse og la det være med det.


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Tja, fornedrelse og fornedrel

Tja, fornedrelse og fornedrelse - han har det jo forferdelig morsomt, da! Jeg ville langt heller vært ham enn sånne kule folk som står på konserter med armene i kors og desperat prøver å se ut som om de kjeder seg (skjønt med mye av musikken de liker, er det mulig at kjedsomheten ikke er påtatt).

Minnes at jeg ble dratt med på Tranen av en gjeng ironiske studenter for å le av Arnie Norse. Men jeg syntes Arnie i full cowboy-finstas og hans fans, som koste seg glugg i hjel og danset, var omtrent hundre ganger tøffere enn de islenderfolka jeg ble dratt dit av.

--------------

– Dersom Beethoven hadde omkommet i et flykrasj som 22-åring, ville hele musikkhistorien måtte skrives om. Luftfartshistorien også, når jeg tenker meg om. (Wolfgang Plagge)


<em>teppemann</em> sitt bilete

bra idiot

http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/idiot.wmv - gir meg lyst til å kjøpe et nytt webcamera igjen. denne idioten har noen crazy movez :D


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Å for faen...

Jeg blir jo nesten redd av fyren. Ser jo ut som han tørrtrener til å dra på fjortisdisko. :O

Får litt assosiasjoner til denne saken:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/07/28/374575.html

hehe


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Sinna-synth liker vi :)

Låta funket som en polvott i kram snø da jeg spilte den på Shadowlove nå på fredagen.

Heia Bjørn!

--
Let Death become my Muse, my bed within Her womb...


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Oppdatert mix!

Halla

Takk for positive tilbakemeldinger! Veldig fett at så mange av dere liker den. Jeg har nå lagt ut en oppdatert mix. Mer definert lyd og bedre mastring. Navnet er også forandret litt, men det jo ikke så farlig da :p

Bytt ut med den dere har lasta ned allerede... Har du ikke lasta ned?? Fysjameg. Gjør det nå, du.

-Rævahue


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Faen!

Neineineinei

Den der var det noe riv ruskende galt med. Om du lasta ned etter å ha sett forrige melding, så gjør det enda en gang. Var no galt med bass-pluginen min. SLETT! Sorry

-Rævahue Indeed


<em>Scorn</em> sitt bilete

Kongelåt

Fortsatt en kongelåt :) Mer sånt takk!


<em>henrik</em> sitt bilete

Strålende!

Ja takk, gjerne mer!


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Jeppjepp! god bless high audio quality

Sånn! Da har jeg lagt ut wav-fila også, for dere Dj`s og andre skiveryttere som vil ha låta i full kvalitet.

Dance on & fuck off
-BamseBjørn Rævahue


<em>teppemann</em> sitt bilete

perfekt

gleder meg til å høre strøken lyd!


<em>teppemann</em> sitt bilete

analog

via alaloge metoder har jeg nå fått en gjeng med bønder til å digge denne låta. releaseparty på Strandefjorden Sommerteater? :p


Fløtt deg, jeg skal danse!

...og her skal det faen meg engasjeres ved bordene!


<em>teppemann</em> sitt bilete

danz

engasjeres? jeg trenger ikke damer for å danse til denne låta. bord? jeg trenger ikke bord for å danse til denne låta. tror vi bare kan engasjere på gulvet, TorDeFrance :D


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Konfront!

Jeppjepp folkens! Nå er klokka 20.27 og jeg drar strax nedover til byen for å spelle denne remixen live med Konfront! De begynner å spille kl 21.50, så til dere som ikke er der allerede: KOM! Universitetsgata.

weeee


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Gaaaaaah

Til alle som møtte opp:
Smooth As Shit From A Ducks Ass

Veldig kult av dere! takker sååå mye

-Bjørn


<em>Scythe</em> sitt bilete

Hah! Man trosser da regn og r

Hah! Man trosser da regn og ruskevær for å få med seg dette! Hadde faktisk ikke lasta ned låta før konserten, men den funka jo som faen! Var klin umulig å stå stille, til tross for at det gikk utover min hardt opparbeidete hårsveis og at min hoppende Donald-paraply sikkert plagde livet av folka bak...

---
Vold løser ingen problemer? Hah, BULLSHIT!


<em>teppemann</em> sitt bilete

mongosommer

søteDJ'n pumpa låta i den svette sommernatten på Dominion. eneste låta jeg danser til. MONGOSOMMER! :D


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.