Torsdag

Tydeligvis skal jeg spille på chateau neuf på torsdag, uten at noen har hørt at noe som helst skal foregå der. Noen som kan briefe meg på hva det faktisk dreier seg om, og hvorfor i guds navn de har bestemt seg for at det er en god ide å dra inn meg når de andre som er booka inn rundt samme sammenheng er Klovner i kamp o.l?

<em>Lunifil</em> sitt bilete

Haha, det kan sikkert jeg - f

Haha, det kan sikkert jeg - for det er antageligvis min løsmunnethet som har fått deg dit :D


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Jamen så brief meg daaaa!

Jamen så brief meg daaaa!


<em>MrBone</em> sitt bilete

Ser ut som at

Du skal spille på Stud Aid :)
Synes det sto noe om Trond Granlund i teksten der.
Sunjammer og Trond Granlund.
I samme lokale.

Håper ingen har tenkt til å lefle med stoff den kvelden der, det blir i såfall en snååååååål tur :sick:


<em>elektronika</em> sitt bilete

For en fantastisk kombinasjon

For en fantastisk kombinasjon!

- you & me = eternity


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Søte jesus. I fullt alvor, j

Søte jesus. I fullt alvor, jeg har ingenting der å gjøre hahaha, å gud.
Noen tanker om hvordan jeg kan overleve? :P


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

I Fjertnes-modus

Som en bekjent av meg sa det: "Da den Macarena-låta kom, skjønte jeg fort at jeg måtte se humoren i den for å overleve". Jeg har lagt meg de ordene der på hjertet, og de fikk meg gjennom et familieselskap med Jule-Macarena. Kanskje kan Eskilds kloke ord hjelpe deg også?

--------------

"I don't need an attitude
Rebellion is a platitude"


<em>VAngst</em> sitt bilete

Og hur gikk det? Lure lure.

Og hur gikk det?
Lure lure.

"Høvle-ravle-ruvle-røu-hurra!"


<em>sunjammer</em> sitt bilete

Det gikk ikke. Kommer vel ikk

Det gikk ikke. Kommer vel ikke som noen overraskelse på noen at hele opplegget var en eksplosiv failure. Sånn går det når man ikke reklamerer og har null struktur i hvem man booker inn.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.