|
|
NavigationBrukarinnloggingNye innlegg
Bursdagari dag
Nye brukarar
Pålogga no0 brukarar og 1 gjest er pålogga.
Tilfeldig nettradio
Siste vevlenkjer |
Nye kommentarar
Komande hendingarNye forumemneNye bloggpostarAvstemmingLørdag=?
Pizza, rødvin og kos
19%
Lynol, selvskading, og My Chemical Romance
2%
Synth, øl og Docs
42%
Neofolk, naziestetikk og kynisme
2%
Goth, rødvin(sic) og ny eyeliner
4%
Grisefylla, tapt mobiltelefon og sjefsnoia
8%
Øl, fitte og hornmusikk
6%
Rosa drinker, rumpe og cumshot
0%
TV, cola og østbågar
15%
Blogging, farris og tørre kjeks
2%
Antall stemmer: 48
Hjelp synth!Synth.no trives bedre med litt grunker.
|
Hallo.... To each his own og
Hallo.... To each his own og sånn, men jeg tror du skal høre på den en gang til jeg. :P
Men siden du spør; det meste av såkalt "dark ambient" jeg har hørt har ikke falt i smak, når man prøver å være åh-så-mørk-og-skummel blir det som regel litt teit IMO. Bortsett fra enkelte coil-saker da så klart. Men Lustmords Black Stars - fy så fet den er på høyt volum; massiv, mørk, suggerende, med originale lyder i konstant bevegelse.. Har hørt den nesten daglig de siste ukene. Perfeksjon! Synes jeg da.
Uansett, takk for tipsene, jeg skal sjekke de ut! Fant en lyd-snutt fra Paradise Disowned og det virket meget lovende...
PS. Hvis du allikevel etter nøye revurdering ikke liker skiva så kanskje du vil selge den til meg? Den er nemlig umulig å oppdrive...
Terror Against Terror
Bortsett fra at dette i utgangspunktet er et over middels bra bandnavn, så skjuler altså Lustmord seg bak dette mørke, noget EBM-inspirerte prosjektet (dersom jeg husker riktig).
Barte bra
Får jeg se på når du setter fyr på barten din?
Ellers har jeg, etter å ha oppholdt meg en del i Øst-Europa, lyst til å anlegge en bart sjøl. Men må nok vente litt, av biologiske grunner.