Lustmord

Jeg ble voldsomt imponert over "Place Where the Black Stars Hang", noen som kan/gidder fortelle hvordan de andre Lustmord-skivene er i forhold?

<em>eyevar</em> sitt bilete

Hallo.... To each his own og

Hallo.... To each his own og sånn, men jeg tror du skal høre på den en gang til jeg. :P
Men siden du spør; det meste av såkalt "dark ambient" jeg har hørt har ikke falt i smak, når man prøver å være åh-så-mørk-og-skummel blir det som regel litt teit IMO. Bortsett fra enkelte coil-saker da så klart. Men Lustmords Black Stars - fy så fet den er på høyt volum; massiv, mørk, suggerende, med originale lyder i konstant bevegelse.. Har hørt den nesten daglig de siste ukene. Perfeksjon! Synes jeg da.

Uansett, takk for tipsene, jeg skal sjekke de ut! Fant en lyd-snutt fra Paradise Disowned og det virket meget lovende...

PS. Hvis du allikevel etter nøye revurdering ikke liker skiva så kanskje du vil selge den til meg? Den er nemlig umulig å oppdrive...

Terror Against Terror

Bortsett fra at dette i utgangspunktet er et over middels bra bandnavn, så skjuler altså Lustmord seg bak dette mørke, noget EBM-inspirerte prosjektet (dersom jeg husker riktig).

<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Barte bra

Får jeg se på når du setter fyr på barten din?

Ellers har jeg, etter å ha oppholdt meg en del i Øst-Europa, lyst til å anlegge en bart sjøl. Men må nok vente litt, av biologiske grunner.

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.