Invitasjon til synthbygging
WintherStormer inviterer i samarbeid med NoTAM og bandORG til to forskjellige synthbyggekurs:
11. - 13. juni på kveldstid midt i uken:
http://www.notam02.no/web/2013/05/kurs-i-synthbygging/
15. - 16. juni - på dagtid i helgen:
http://www.bandorg.no/kurs/kurs-i-synthbygging/
Kun 10 plasser på hvert kurs!
Du kommer hjem med en ferdig synth etter kurset - som du har bygget selv!


Recent comments
26 weeks 2 days ago
2 years 1 week ago
2 years 1 week ago
6 years 47 weeks ago
6 years 49 weeks ago
7 years 1 week ago
7 years 34 weeks ago
7 years 38 weeks ago
7 years 47 weeks ago
8 years 4 weeks ago