Neocrusader's blog
Depeche til Bergen
Submitted by Neocrusader on Wed, 01/10/2008 - 08:41http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=517490
Skal man tro denne så kommer depeche til bergen neste sommer.. noe det har vært snakk om i lengre tid.
Tror jeg kollapser litt av indre glede
Bloodline/visual
Submitted by Neocrusader on Sun, 28/09/2008 - 23:11Da har man fått has på div bilder fra åpningskvelden, så hvis noen føler de vil se hva de gikk GLIPP AV:
...kan de klikke på denne linken
http://gallery.synth.no/main.php/v/bloodline/opening/
Fotograf for kvelden var ingen andre enn Mr Nikolai Kleppe
Utblåsning
Submitted by Neocrusader on Tue, 22/07/2008 - 16:22I dag fikk jeg ånden over meg og skulle oppdatere virusen min med siste software.
Man skulle tro jeg hadde lært etter sist gang jeg oppdaterte noe på maskinen, og alt røyk rett vest.
Neida, nå står alt i syv steiner takket være en vill protest fra mLAN-systemet og MIDI-driverne ser ut til å ha gått til skogs.
Hvorfor? HVORFOR?? Hver gang jeg hooker på noe nytt i studioet, installerer en app, oppdatering, whatever, så klikker hele faenskapet.
I slike stunder misunner jeg dere som fikk vokse opp med CV-gate
Hva faen?
Submitted by Neocrusader on Sat, 28/06/2008 - 19:01I går ble jeg linket dette avisoppslaget:
http://www.ba.no/nyheter/article3634609.ece
Rimelig ufyselig sak
Og i dag kunne man lese om dette:
Http://www.ba.no/nyheter/article3637071.ece
Har det tørnet fullstendig for folk?
Puh
Submitted by Neocrusader on Fri, 13/06/2008 - 14:44Nå vet jeg hvordan grandiosaen har det i steikovnen. I går var jeg i et brennkammer som nådde en temp på 250 grader.
I dag fikk man føle på kroppen hvordan det var over 360 grader, i fullt arbeid. Hadde jeg hatt med meg et grillspyd inn hadde det vært ferdig på 5 minutter.
Og man overlevde også.
Sånn, nå har jeg fått skrytt litt av meg selv jeg og.
God Helg!
Waldorf
Submitted by Neocrusader on Fri, 30/05/2008 - 12:44Har snust litt på denne nysaken til waldorf;
Blofeld
Noen som har en formening om denne lille sjarmøren?
Tor Erling Staff på banen igjen, denne gangen ang josef fritzl
Submitted by Neocrusader on Sat, 03/05/2008 - 19:36http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/03/534299.html
Er denne mannen rablende gal? Han risikerer jo å bli korsfestet på åpen gate snart..
Takket være dere...
Submitted by Neocrusader on Thu, 14/02/2008 - 17:17... går jeg nå rundt og nynner på The Lovecats!
Dabbidabbdabbdabbdaaadaaaadaahdaaahdaaahdaaaahdaaahdaaahdada!
Mjau mjau



Recent comments
27 weeks 4 days ago
2 years 3 weeks ago
2 years 3 weeks ago
6 years 48 weeks ago
6 years 50 weeks ago
7 years 3 weeks ago
7 years 36 weeks ago
7 years 39 weeks ago
7 years 49 weeks ago
8 years 5 weeks ago