HJÆLP! Radio 4!

Vil noen være så vennlig å hjelpe meg? Jeg VET med sikkerhet at jeg har hørt "Radio 4", noe jeg opplevde som en mystisk flukten-fra-dyreskogen-elektronika-gruppe. Blant annet har jeg hørt en låt som heter "Caroline", som satte meg autistisk tilbake. Men jeg er altså ute av stand til å få tak i denne kostbare musikken! Jeg har søkt på Synth og på Discogs og på Google, men de er elektronisk rensa fra overvåkningssystemet. Så, jeg innser det - greit, det er vel meg det er noe i veien med. Kanskje skrives det på verdens vanskeligste måte, kanskje må en være medlem av en spesiell kvinnelosje for å få tilgang til denne gruppen (kanskje er det ikke engang en gruppe, men moren til Jörg Haider). Så, hvis det er noen der ute som skjønner hva jeg mener, og vet hvor i himmelens navn en kan finne denne musikken, så plis hjelp meg, jeg kjemper. "Radio 4" kverner i meg som kraftsang!
Hilsen Helga Brekke Mathisen

<em>henrik</em> sitt bilete

Radio 4

allmusic.com er din venn. "Caroline" er på EP-en "Dance to the Underground".

(Google er forresten også din venn, helt sant!)


<em>Larsebass</em> sitt bilete

En annen god venn

cdon.com er også en god venn...
De har da i alle fall noen titler med Radio 4.

ja... særlig!!


<em>lynch</em> sitt bilete

Radio 4... Prøv dette...

Ettersom mye av det de har gitt ut er non-major label ville jeg prøvd Tiger. Ellers så kan det gå ann å bestille direkte fra Gern Blandsten (plateselskapet) eller en distributør alla Plastichead...

Det finnes også 3 GRATIS og lovlige MP3 i god kvalitet på favorittsiden min epitonic.com

http://www.epitonic.com/artists/radio4.html

Good Hunting!

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>lynch</em> sitt bilete

ESG

Sjekk ut dette hvis du liker Radio 4. Basslinjen til 'Dance to the underground' er tatt fra 'moody' av ESG. Vanskelig å få tak i orginalt, men det har blitt ny-utgitt på Souljazz records.

::: live electro and stuff like that... på TILBAKE TIL FREMTIDEN hver onsdag kl 19-20 på www.clubdecks.se ::: se også i arkivet under electro-mixer-tilbake til fremtiden.


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Platekompaniet

på Oslo City er også en mulighet... De hadde i alle fall i dag...

ja... særlig!!


<em>eyevar</em> sitt bilete

og hvis du liker radio 4 må

og hvis du liker radio 4 må du sjekke ut !!! (chk chk chk). "louden up now" er akkurat så flott som hypen skal ha det til.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.