Maschinenfest

Så er det visst endelig klart at det blir Maschinenfest i år også. I byen Krefeld i Tyskland. Ingen line-up ennå, men etter de siste åra å dømme (Converter, Morgenstern, Sonar, Hypnoskull, Winterkälte for å nevne noen få) burde det være muligheter for noe bra. Hjemmesiden http://www.maschinenfest.de/ blir forhåpentlig oppdatert snart!
*hurra*

<em>RKN</em> sitt bilete

Maschinenfest 2004

De første banda til Maschinenfest i oktober er klare:

catholic boys in heavy leather +++ config.sys +++ hecq +++ heimstatt yipotash

klangstabil +++ larvae +++ l´ombre +++ mimetic +++ monokrom +++ monolith

norm +++ polarlicht 4.1 +++ proyecto mirage +++ s:cage

this morn omina +++ vromb +++ winterkälte

*glede seg som et barn*
RKN :)


<em>RKN</em> sitt bilete

Fest! Maschinen sådan!

Så nærmer det seg med stormskritt (to dager til take off). Jubi :) Det blir festivalen sin det. Full line up er:

dazzling malicious
greyhound
norm
monokrom
geistform
hecate
mimetic
vromb
this morn omina
heimstatt yipotash
genetic selection
hecq
¥P¥
config.sys
l´ombre
hypnoskull
winterkälte
robert görl
caos
mothboy
polarlicht 4.1
s:cage
catholic boys in heavy leather
larvae
mlada fronta
sanctum
monolith
proyecto mirage


<em>elektronika</em> sitt bilete

og jeg..

trenger seriøst å utvide min horisont og skaffe meg ny musikk. Hadde hørt om svært lite av dette. Noen anbefalinger?

"you & me - eternity"


<em>RKN</em> sitt bilete

Hakke hørt om alle banda sj

Hakke hørt om alle banda sjæl heller, men tips til deg kunne kanskje være This Morn Omina. De har laget en del forskjellig, men det meste er supert!
Flere tips kommer etter helga hvis jeg har overlevd uten alt for mye tinitus i øra :)


<em>Scorn</em> sitt bilete

hmm. hvorfor har ikke jeg få

hmm. hvorfor har ikke jeg fått med meg denne festvialen mon tro? doh!


<em>RKN</em> sitt bilete

Ja, det kan du lure på siden

Ja, det kan du lure på siden jeg tipset om denne allerede tidlig i sommer :)

Hypnoskull til folket!


<em>RKN</em> sitt bilete

hurra-støy i krefeldt

Så var Maschinenfest overstått. Dritkul festival som anbefales på det aller sterkeste (eneste halvkjipe er at det pleier å bli utsolgt tidlig både med festivalbilletter og hotellrom).

Personlige høydepunkter var :
* Hypnoskull (spilte de ALLER mest stressede og opphakkede låtene fra platene).
* Winterkälte (maskinelt, hardt og monotont - på den fede måde)
* ¥P¥ (nytt bekjentskap for undertegnede, visstnok han fyren fra Ah-cama-sotz og powderpussy)
* mlada fronta (stemningsfullt, visuelt vakkert og veldig hypnotisk)
* dazzling malicious (åpningsbandet - overraskende dansbart og rått)
* hecate (kuleste støydama i byen. spilte låtene ved hjelp av 4 (!) platespillere og mikrofon)
* catholic boys in heavy leather (morro-bandet over alle! to tyskere i lærhomse-antrekk ropte/støyet seg gjennom 'daddy cruel' m.v.)

Av alle ting spilte robert görl (ja, han fra daf nemlig) et sett også. Det er desværre det værste møl jeg har hørt på lenge. Tror han skal holde seg til old school EBM ...

Og så var det jo CD-kjøpe tid for alle penga og vel så det :)

*hurra*


<em>sinnatagg</em> sitt bilete

PayPal :(

Noen som har paypal som har mulighet til å hjelpe meg med å kjøpe billetter ?


<em>krazycat</em> sitt bilete

alle som har emailadresse kan

alle som har emailadresse kan bruke paypal.
helt sant!


Jeg har testa,,,

og med mindre de har gjort om rutinene sine, godtar de ikke aol, hotmail, yahoo etc. adresser som godkjent mail. Start.no funker :)
Også må man jo ha VISA/DC/MC seffers...


<em>krazycat</em> sitt bilete

email

jeg aner ikke hvordan det funker med email adresse, men man kan overføre penger fra sin bankkonto til paypal. Som om man betaler en regning. Det tar et par dager, men det skal være mulig. Trenger ikke kredittkort.


<em>sinnatagg</em> sitt bilete

biletter snart på vei!!

Jeg har litt motforestillinger mot å legge igjen kredkortet mitt overalt på nettet. Derfor liker jeg ikke paypal og lignende noe særlig.

Uansett. Det gikk kjapt å greit å overføre penger direkte til kontoen så biletter bør være på vei snart. Ifjor ble djevelskapet utsolgt på fire dager elns. :( Og det så ut som ren ekstremsport å få booket hotell. I år er det heldigvis i mer sentrale strøk så vi ikke trenger å krangle om hvem som skal være edru sjåfør og slikt.

-a


Hvis man bruker VISA

på Paypal ihvertfall, noe jeg har gjort en haug med ganger, så oppgir man bare kredittkortnummeret én gang og så er man ferdig, helt til man bytter primary e-mail. Da må man oppgi kortnummeret på nytt. Og det er jo ganske greit da.

Visste ikke at man kunne vippe inn penger direkte. Funker sikkert bra det :)


<em>RKN</em> sitt bilete

Billetter er kommet!

Mine billetter kom i dag, fly er booka, hotel fixa - så nå er det bare en katastrofe som kan forhindre meg i å oppleve Hypnoskull live !!!! :) *ivrig nå*


<em>batcheeba</em> sitt bilete

Hypnoskull........live.......

Hypnoskull........live.........oh jeg må jobbe....
*stirre apatisk ut i luften*


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.