Lavt, solid X-stativ eg kan låne?

Laurdag 10. november klokka 20.30 skal Essence of Mind spele på Elektrostat. Stor, stor sak for meg.

Og då skulle eg gjerne hatt eit stativ som var litt lavare enn dei eg har tilgang på no.

Eg spelar på eit 4 oktavers midikeyboard, som vi gaffar fast der vi kan. (Bra gaffa - ingen merker)
Dette brettet er såpass smalt at det X-stativet Erlend har ikkje går lavt nok ned. 90 cm er sånn cirka der det høyrer heime.

Er det nokon der ute som har eit solid stativ som er berekna på å vere litt lavt? Og kan tenkje seg å låne det bort denne kvelden i november?

Eit par pils, varme tankar og kos innanfor sosialt aksepterte grenser kan ordnast som takk.

*off to see the Ronan, the wonderful Ronan of talk*

<em>Bariuz</em> sitt bilete

Kan jo alltids...

...låne mitt stativ om det trengs. Hvorfor må dere ha X-stativ? Jeg har et 'Ultimate' stativ som både er solid, stødig og kan settes veldig lavt. Plass til en laptop er det også (To sett med armer):-)

http://www.ultimatesupport.com/s.nl/it.A/id.227/.f?sc=14&category=44

--------------------------------------------------------------
www.myspace.com/bariuz
www.myspace.com/cyberdyneclub
www.myspace.com/blackcomedymetal
www.myspace.com/hypnodrift
--------------------------------------------------------------


<em>kriegaffe nr11</em> sitt bilete

X

Ja, stativet ditt er meir enn gjennomsnittleg solid. Litt for solid, eigentleg. ;) Har fått for vane å bevege stativet medan eg spelar, og kjenner meg litt inaktiv om stativet er for stort til å flytte på. :)

Då eg lånte stativet ditt sist var eg litt redd for å velte pcen til Erlend. Han blir så grinete når eg gjer det.

~ikkje selg skinnet før bjørnen er spist~


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Hey! <=== Bariuz

Just what I am looking for. :) Mulig å låne det til Tyske Ludder-konserten? :)

-------------------------------------------------
* Forgive me father for I have synth *


<em>Bariuz</em> sitt bilete

Hei!

Du kan godt det, men da må du være villig til å kjøre opp til Nannestad for å hente det :-) Står nemlig i øvingslokalet vårt.

--------------------------------------------------------------
www.blackcomedy.net
www.code64.se
www.myspace.com/bariuz
www.myspace.com/cyberdyneclub
--------------------------------------------------------------


<em>Disynthegration</em> sitt bilete

Supre saker

Jeg vil gjerne låne det, dersom jeg ikke finner noe nærmere. :) Thanks.

-------------------------------------------------
* Forgive me father for I have synth *


hepp! har stativ til utlån

hepp!
har stativ til utlån jeg også hvis det trengs :)

-----

808


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.