What the f**k is wrong with you people?

Nå har jeg hørt gjennom førsteskiven på combichrist albumet en del ganger. Og det er et par spor som virkelig skiller seg ut, som f.eks førstesingelen get your body beat. Godt driv og stomp stomp som kjennetegner combichrist.
Utenom førstesingelen så vil jeg også trekke fram In The Pit, Are You connected og Shut Up And Swallow som gode spor som helt klart har driv og en del av dette som vi kjenner som combichrist ved seg.
Jeg må innrømme at jeg ikke er helt imponert over låtene, men jeg tror at de låtene som jeg har trukket fram her skiller seg ut som sterke.
Det ble nettopp postet et siste delen av et intervju med Andy der han innrømmer at Nashville Pussy, Turbonegro, SLayer, Vitalic og Johnny cash er noe som ofte spilles hjemme hos ham. Og hvis du hører etter på Give Head if you got it sporet på slutten av skive 1 så vil du nok kjenne igjen noe som jeg umiddelbart koblet som turboneger-inspirert lenge før jeg leste intervjuet.

Har enda ikke hatt mulighet til å høre gjennom CD2 skikkelig, men det virker som den er I samme sporet som Everybody Hates you. Litt roligere og og mindre sinna-stomp-stomp enn slik jeg liker CC.

Noen andre som har hørt gjennom albumet skikkelig enda? Hva syntes dere?

god gammal Combichristmusikk

god gammal Combichristmusikk dette!!
Du vet hva du får,- og jeg digger det rått!!


<em>optimusprime</em> sitt bilete

Mannen er jo tidligere

Mannen er jo tidligere hardcore-musiker, at han hører på slayer o.l. hårete musikk er ikke noe sjokk... Personlig blei jeg blåst av stolen av den nye skiva, Fuck that shit er en ubegripelig bra låt som kommer til å funke som ville helvete å spille ute. Ellers er det imponerende at Andys (ironiske?) kvinnesyn har blitt om mulig enda styggere.. Men Combi er gøy, og skal taes med en liten saltbøsse... Og album-versjonen av Electrohead er tøff som juling:-)

HAIL SATAN!


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.