A Chud Convention

Er det noen av de oppimot 200 folka på synth.no som har vært borti A Chud Convention? Skinny Puppy i samarbeid med á;GRUMH... - hvordan kan jeg ha gått glipp av det??? Diskografien er jo grei nok, med én 12" på PIAS/etc. ved navn "Sorrow". Er det noen som har den som samtidig har lyst til å svi den over på CDR, så må de bare melde fra. Hvis ikke blir det bex! Hehehe.

<em>Larsebass</em> sitt bilete

Kjære lille deg...

hvis du får tak i den, så si fra til meg!!!!!!
Har lett etter den i MAAAAAAAANGEEEE år!
Helt siden jeg var liten gutt og traff deg på Sten & Strøm...

men se her likevel:
http://db3.gemm.com/c/search.pl?sid=367220632&key=1445&currency=US&refer...

$440 for 12" er jo ingen ting!!!!
sorrow LP koster bare $198...


<em>Alexander-Cato</em> sitt bilete

Har den bortgjemt i et skap...

Husker ikke om det var 12" eller LP'en. Kjøpt i Stockholm engang på slutten av 80-tallet. Spilt en eller to ganger.
Selger den gjerne. Bud? :-)


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Hvis

du ikke skal ha blodpris for den, kan vi snakke om det. Men unge her Cthulberg var jo først ute, så han får få tilbudet først...


A Chud Convention

Jeg har også denne, men er ikke mer begeistret for den enn at jeg lar den gå for et anstendig bytte, eller pris! Fant den merkelig nok i en bruktbutikk her i Oslo for noen år siden. Tror ikke den solgte all verden her til lands, så det var rimelig uventet.


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Du

får gi meg noen hint i hva du vil bytte med...
er egentlig ikke glad for å bytte, så sårt å kvitte seg med oppsparte skatter...


Værsågod, Larsebass.

Itt'no problem. Er stor SP og á;GRUMH... fan, men det får da være grenser. Kan'ke skjønne at det skal være så vanskelig å vippe skiva ned på MD eller tilsvarende.


Verdien

på skiva er satt til altfor mye av de aller fleste. Er bare interessert i å få hørt det.


<em>Larsebass</em> sitt bilete

Nok

litt i meste laget for meg også.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.