Gode butikker!
Skrive av greendaygirl tor, 29/12/2005 - 23:15
Halla!
Hvilke butikker er skikkelig dritbra, og hvilke butikker er til å spy av?
i vilken by? Land? ~våga
i vilken by? Land?
~våga vara svensk~
selv spyr jeg av
Cubus, Lindex og Kaphal, eller hvordan det nå skrives.
Bortsett fra at Kaphal har bra strømpiser til 3for2.
Bra butikker i Oslo er : Bonaparte, Body Map, Tonic, Rebella, Something Else, Boa....
I kill for money, but since you are my friend, I kill you for nothing.
Det heter Kappahl :-) Jeg
Det heter Kappahl :-)
Jeg har akkurat oppdaget butikken Memento Mori på Aker Brygge. Den har mange godsaker innimellom fargene og blondene.
---
Fantasy night delivery service by Santa
Jeg liker blonder
Jeg liker blonder jeg.
--
When we have eachother we have everything
Oooog
Mitt skattkammer.
Og alle disse sjappene ligger i Oslo.
I kill for money, but since you are my friend, I kill you for nothing.
Mitt Skattekammer har jeg
Mitt Skattekammer har jeg hørt om, ja.. ser ut som om de har fine klær der.. her i Bergen finnes omtrent ingenting i det hele tatt.. man blir inspirert til å sy og hekle.. (noe som jeg er elendig i)
bra butikk
er Manillusion...de har butikk i Pr. Dalhsgate i Oslo og er du ikke i Oslo har de flott nettbutikk..manillusion.no
Brutopia, Sandefjord. Naboen
Brutopia, Sandefjord. Naboen min :-)
"Never offend people with style when you can offend them with substance."
--Sam Brown
Bra sjapper.
Siden ingen har spesifisert at det er tøy det spørres etter her,synes jeg det er på sin plass å nevne Arilds antikviteter i Akersgata i Oslo.Makan til bra butikk skal man lete lenge etter.Fantastiske krystallglass og 50 år gamle blonder i metervare.Det hjelper på kvaliteten i heimen min i allefall.De brukt-gutta oppe i Bogstadveien er bra de også.
Gatsby nede i Brugata(?) der også. Vintage-hansker til billig penge,Mye strass og juggel.Der kan man dra fram prute-muskelen.men på et sofistikert vis,mind you.
we want another curator
Merkelig at ingen ennå har
Merkelig at ingen ennå har nevnt Jernia?
Da jeg var liten fjortis var det her jeg kjøpte de beste boaene til nyttårsballet. -Masse bra kjettinger, og ekspeditørene hjelper deg gjerne med å finne den som matcher kjolen best. (Eller dressen, om du vil.)
-
Ja til terrorcore! Gratis grisebank til alle!