Møbler til salgs!

Jeg skal flytte til Drammen om litt over en uke, og har følgende møbler til salgs:

*
Kjøkkenbord med fire stoler i mørkt tre og smihjernsben, ganske ny. Av typen Janne, kostet 2000,- ny, selger for 900,. Har fått et par tynne riper i toppen, men de er ikke dype, og en flinkere person enn meg vet sikkert hvordan man klarer å dekke over sånt. Fine bordet.

*
Gammel seng med madrass. Ikke verdt noe særlig, og madrassen er littegrann for liten for senga, men det har ikke plaget meg de siste fem årene. Madrass med fjær, ikke skumgummi. Passe myk. Helt gratis!

*
Ikea pc pult med liten cd hylle (med dør) og overhylle i helt vanlig tre-farge, utrekksplate for tastatur. Veldig liten og praktisk. Tar 200,- for denne.

*
Haster nå - jeg flytter på lørdag!

Pengene går til "Tori Flytter Til London" fondet.
Støtt en god sak!
Ta kontakt på torijl @ gmail.com

<em>Larsebass</em> sitt bilete

plasterfjerner

Gå på apoteket og kjøp plasterfjerner. Med den og en bomullpad fjerner du lett LOTR klistremerket. Pluss alle prislapper du ikke har fått av cd og lpcover
LOVER!


<em>krazycat</em> sitt bilete

Problemet er at jeg prøvde

Problemet er at jeg prøvde å dra det av for en stund tilbake, og ble fryktelig overrasket over at ytre laget av skyvedøren fulgte med. Så den er ødelagt, dessverre.


mitt problem er at jeg bor i

mitt problem er at jeg bor i Bergen. hadde faktisk kjøpt det cd skapet ellers. jeg har lett etter det flere ganger på Ikea og de produserer det ikke mer :(


<em>krazycat</em> sitt bilete

Jeg vet! *rope til

Jeg vet!

*rope til Osloboere*
Det er fremdeles tilgjengelig!!


<em>krazycat</em> sitt bilete

Og i dag ble det solgt.

Og i dag ble det solgt.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.