Atter en oppgradering
Skrive av henrik sun, 21/08/2005 - 16:47
synth.no er blitt oppgradert til Drupal 4.6.3. Jeg har sikkert oversett noe, så si ifra hvis dere oppdager noe snusk.
Det skal ikke være forandringer etter oppdateringen. Noen forbedringer er det likevel:
- det er lettere å legge inn bilder i artikler o.l
- events kan nå ha slutt-dato
Galleri
Etter oppgraderinga ser det ut til at det et par ting som ikke fungerer:
- De personlig galleriene har tatt kvelden. Bildene ligger likevel i fellesoversikten.
- Oversikten over lenkene borte.
Jeg får sikkert fikset problemene etterhvert.
Liker oppdateringene dine...
...de har et lite snev av Microsoft-oppdateringer over seg. "Se her, ja!...oooops!!!" *knis*
---
Nae king! Nae quin! Nae laird! Nae master! We willnae be fooled again! (The Nac Mac Feegle)
Og ikke...
får jeg lagt til events heller.
Bøgg i system elelr er det teflonhjernen min som har slått seg vrang?
--
Transer og karameller!
Events
Du har helt rett. Jeg ser ikke umiddelbart hvorfor, men jeg skal få fikset det. Inntil videre kan du/dere sende meg privat melding med nye events.
Events: workaround
Bytt språk til engelsk i kontoen min >> endre, så får du lagt inn events.
Jeg er i gang med å dælje forfatteren av event.module.
Events: funker
I påvente av at forfatteren av event.module får ut fingeren har jeg laget et ørlite hack sånn at det går greit å legge inn events igjen.
Sluttdato
Det er superdupert med sluttdato/tid. Det ser kanskje bare litt dumt ut hvis man legger inn slutttid for et endags-arr. (så kommer sluttdato ut som dagen etter, lissom ...). Ja dette er en latterlig detalj, og jeg har sikkert bedre ting å bruke min & webmasters tid på.
:)
- - -
Hypnoskull til folket!
Medlemmer
'Medlemmer'-lenka hadde visst også forsvunnet etter oppgraderinga. Nå er den tilbake i lenkelista øverst til høyre.