Atter en oppgradering

synth.no er blitt oppgradert til Drupal 4.6.3. Jeg har sikkert oversett noe, så si ifra hvis dere oppdager noe snusk.

Det skal ikke være forandringer etter oppdateringen. Noen forbedringer er det likevel:

- det er lettere å legge inn bilder i artikler o.l
- events kan nå ha slutt-dato

<em>henrik</em> sitt bilete

Galleri

Etter oppgraderinga ser det ut til at det et par ting som ikke fungerer:

- De personlig galleriene har tatt kvelden. Bildene ligger likevel i fellesoversikten.

- Oversikten over lenkene borte.

Jeg får sikkert fikset problemene etterhvert.


<em>Nikko</em> sitt bilete

Liker oppdateringene dine...

...de har et lite snev av Microsoft-oppdateringer over seg. "Se her, ja!...oooops!!!" *knis*
---
Nae king! Nae quin! Nae laird! Nae master! We willnae be fooled again! (The Nac Mac Feegle)


<em>Baetylos</em> sitt bilete

Og ikke...

får jeg lagt til events heller.
Bøgg i system elelr er det teflonhjernen min som har slått seg vrang?

--
Transer og karameller!


<em>henrik</em> sitt bilete

Events

Du har helt rett. Jeg ser ikke umiddelbart hvorfor, men jeg skal få fikset det. Inntil videre kan du/dere sende meg privat melding med nye events.


<em>henrik</em> sitt bilete

Events: workaround

Bytt språk til engelsk i kontoen min >> endre, så får du lagt inn events.

Jeg er i gang med å dælje forfatteren av event.module.


<em>henrik</em> sitt bilete

Events: funker

I påvente av at forfatteren av event.module får ut fingeren har jeg laget et ørlite hack sånn at det går greit å legge inn events igjen.


<em>RKN</em> sitt bilete

Sluttdato

Det er superdupert med sluttdato/tid. Det ser kanskje bare litt dumt ut hvis man legger inn slutttid for et endags-arr. (så kommer sluttdato ut som dagen etter, lissom ...). Ja dette er en latterlig detalj, og jeg har sikkert bedre ting å bruke min & webmasters tid på.

:)

- - -
Hypnoskull til folket!


<em>henrik</em> sitt bilete

Medlemmer

'Medlemmer'-lenka hadde visst også forsvunnet etter oppgraderinga. Nå er den tilbake i lenkelista øverst til høyre.


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.