Eksklusiv tilgang

Hei.

Som en aldri så liten test må man nå logge seg inn for å lese gjestebøker og kommentarer. Eventuelle tilbakemeldinger på dette er selvsagt velkomne.

Tilbakemelding

OK... :)

***** Kaiser Hæggmæn 1 *****
>lysets hersker, mørkets beskytter<

<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Eksklusiv, schmeklusiv

"Eksklusiv tilgang", du liksom. Det er da ikke noe eksklusivt med passord og innlogging og sånt. Vi vil ha medlemskort, hemmelige håndtrykk, opptaksritualer og sånt noe!

--------------

– Dersom Beethoven hadde omkommet i et flykrasj som 22-åring, ville hele musikkhistorien måtte skrives om. Luftfartshistorien også, når jeg tenker meg om. (Wolfgang Plagge)

oooooh jess!

Det Kalde Nords Losje for Synth og Annet Bråk...

Åsså må vi være veldig hemmelige :)

<em>Gird_09</em> sitt bilete

orgier!!

Ingen hemmelige losjer er det samme uten orgier! Det bare mååå vi ha! Og kule kapper og sånn...

Salus Populi Est Suprema Lex!

<em>elektronika</em> sitt bilete

det måtte komme fra deg :-)

det måtte komme fra deg :-) er gjerne med på matorgier, men er de av mer seksuell karakter, blir jeg hjemme.

---

"They failed because of their lack of ability to succeed"
gammelt jungelordtak

samme hva slags orgier det er vel

Poenget er at man har kule kapper og at folk tror vi holder på med noe skummelt. Hvilket vi gjør naturligvis! Orgiene bør strengt tatt være mer og mer myteomspunnede jo høyere man kommer i gradene da...

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig

Orgier er en selvfølge, samt skummel musikk, med gregorianerkor i bakgrunnen, og svulstige sermonier...
Litt ála Eyes wide shut :)
Detta blir bra...
(PS Jeg blir gjerne med på matorgie først, og så etter at pinglene har reist hjem, eventuelt blitt bundet og kneblet på et alter, så setter sexorgien i gang!!)

<em>Mallpunk</em> sitt bilete

Siden man uansett må være m

Siden man uansett må være medlem for å kunne gi tilbakemelding vil du neppe få noen ville protester :)

For min del spiller det liten rolle. Men jeg er enig med Didrik - vi vil ha hemmelige håndtrykk!

<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Håndtrykk og losjer

Mener å huske at Monty Python hadde noen gode eksempler på slike håndtrykk, og at man måtte være ganske smidig for å få dem til.

En plan jeg hadde da Kjettersk Kjeller var på idéstadiet var å organisere klubben som en orden der man steg én grad for hvert arrangement man møtte opp på. Gradstitlene skulle selvfølgelig være i Kjellern's dypt seriøse og gotiske ånd - Ridder af den Revne Nettinghose, for eksempel.

Så kunne man evt. snike litt i gradene ved å spandere mat og drikke på Kjellern's styremedlemmer.

Jeg mener å huske at ideen strandet på at det ville bli for mye papirarbeid.

--------------

– Dersom Beethoven hadde omkommet i et flykrasj som 22-åring, ville hele musikkhistorien måtte skrives om. Luftfartshistorien også, når jeg tenker meg om. (Wolfgang Plagge)

Papirarbeid

er bare bra på toiletten...

<em>RKN</em> sitt bilete

Tilbake til start

For å svare på Henriks spm: Jeg syns det er en veldig fin ide. D.v.s. så kan utenforstående helt fint se info om arrangementer, links osv. men ikke de ultraserøse kommentarer vi hele tiden har. Jeg støtter herved tiltaket.

Hypnoskull til folket!

jeg er enig

Men det har jeg ikke nevnt enda. På den siden får jo "uønskede elementer" litt høyere terskel også kanskje...?

<em>Loulou</em> sitt bilete

Nei

Eg er ikkje samd. Eller... Heilt greit at ein må vera innlogga for å lese gjestebøker, men det er artig å lese mange av ordskifta her, so om det er fleire medlemmer du vil ha so meiner eg at nysgjerrigperar bør få lese kommentarar, om enn ikkje skrive noko.

<em>henrik</em> sitt bilete

Brukere

Begrensningen er ikke lagt inn for å få flere brukere (selv om det nok kan se sånn ut), men er heller et forsøk på å skjerme kommentarer og gjestebøker fra søkemotorer et.al.

Synth.no er tydeligvis svært spiselig og indekserbar for søkemotorene (Google indekserer synth.no annenhver dag), dermed blir pjattet vårt svært synlig. Jeg ønsker at synth.no skal indekseres etter hovedoppslag og events, og ikke etter pjatt. Ikke at jeg har noe imot pjatt, altså.

Pjatt!

(PS. Så langt er forsøket ganske vellykket!)

Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.