Oghr's Majik video forsøkt stoppet av konservative i USA

Verdens mest demokratiske land er på banen igjen...

Conservatives are up in arms after seeing the new video from ohGr, 'maJiK', on MTV. A letter on petitiononline.com addressed to MTV Networks says, "We the following feel shocked and appauled that MTV would air a music video that would show our president in a negative light in America's time of need. On several occasions a video has been shown for a song called Majik by a group called Ohgr that shows the president of the United States, George W. Bush, as he stands upon a large podium and delivers a speech using simiar mannerisms as Adolf Hitler himself. Almost as offensive is the fact that the video shows all Americans as hypnotised zombies. We are deeply offended by this video that not only offends the leader of the United States but the American people as well. The fact that MTV would show such anti-American footage during America's time of need deeply offends us all. We request that Ohgr's Majik video be removed from rotation on MTV and the MTV2 networks." Check out the petition http://www.petitiononline.com/majik2/petition.html and watch the video http://www.spitfirerecords.com/e-cards/ohGr/Video.htm

<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Hmmm...

En gruppe borgere samler underskrifter for å protestere mot noe de er uenige med, i et forsøk på å påvirke en mektig institusjon. Et skoleeksempel på hvordan et demokrati bør fungere, spør du meg.


<em>elektronika</em> sitt bilete

touche!

- You're the disease and I'm the cure
(Cobra)


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Demokrati!

Demokrati er noe dritt. Seriøst ment altså. Jeg er tilhenger av ytringsfrihet, organisasjonsfrihet, religionsfrihet og alle andre friheter, men massedemokrati er noe piss. Det eneste resultatet er at den politiske viljen havner i hendene på en gjeng med underutviklede gjøker! Strengt tatt er jeg anarkist, men jeg ville gått tilbake til monarki anytime for å slippe det idiotsystemet vi har nå.

Husk å stemme på Fascistisk Folkeparti ved neste valg! Vi skal gjeninnføre Kongen som øverste politiske myndighet og styrke lokaldemokratiet, dog vi skal fjerne systemet med politiske partier og basere oss på fagorganisasjoner som basisenhet. Landet skal styres av et råd av utnevnte fylkesrepresentanter og kongen i fellesskap. Kongen kan avsettes av rådet, og de velger da ny. Heia Mussolini!

-Gird_09-


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Word up!

"Det eneste resultatet er at den politiske viljen havner i hendene på en gjeng med underutviklede gjøker!"

Helt enig. Men fordelen med demokratiet er at disse undereutviklede gjøkene kan avsettes, og at det er grenser for hva de har myndighet til å gjøre.

Selv synes jeg fascismens største seier fant sted da Mussolini skulle dokumentere sitt nye Italia ved å lage et staselig nasjonalt leksikon. Prosjektet måtte visst avbrytes ettersom det viste seg at så godt som alle som kunne skrive til et leksikon var i utlendighet eller satt i fengsel...

Men Musse kunne kle seg, DET skal han ha.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Musso

Mussolini var for å vært helt ærlig ikke en bra fascist. Mussolini brukte fascismen som en unnskyldning for imperialisme. Fascismens største seier var da det fascistiske stor-rådet avsatte Mussolini og innledet fredsforhandlinger med de allierte. (Dersom jeg ikke husker feil var det vel Grev Ciano som etterfulgte ham?) Jeg skal ikke påstå at den italienske fascismen i ren form er et eksempel til etterfølgelse. Den er nasjonalistisk og imperialistisk og sentralistisk. Jeg er derimot tilhenger av en internasjonalistisk desentralisert variant, uten partidiktaturet.

-Gird_09-


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Så du er tredjeposisjonist e

Så du er tredjeposisjonist eller noe slikt, med andre ord?

3p-greiene er interessante å lese, siden det er såpass mye der som minner om anstendig, fornuftig politikk - helt til du kommer til der de begynner å hyle om jødene og homsene, og dermed minner deg på at de jo faktisk er fascister. Og nettopp hvorfor fascismen har havnet på historiens skraphaug.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Som sagt

Jeg er anarkist, men dersom jeg måtte velge en type regjeringsform ville jeg valgt en menneskelig form for fascisme. Dog, jeg har ingenting mot verken homser eller jøder. Jeg har (eller har hatt) venner av begge slag.
Jeg er i bunn og grunn motstander av autoritære styreformer, men jeg ser et problem med at massedemokratier blir mediestyrte knee jerk regimer uten noen form for konsekvent politikk eller guts til å fatte nødvendige men upopulære vedtak.

Det er så mange bevegelser som kaller seg tredjeposisjon eller tredje vei at jeg ikke ønsker å bruke det begrepet, tilogmed Blair kaller seg det!

Dæven som vi har herpet denne oHgr diskusjonen nå! :D

-Gird_09-


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Tja, synes heller vi har heve

Tja, synes heller vi har hevet diskusjonen. Husk at den begynte med en bekymring om at noen klaget på en halvkjip musikkvideo. Mye mer interessant å snakke ekstremistpolitikk da.


<em>Gird_09</em> sitt bilete

øy

Jeg liker den videon! Litt ihvertfall, tror jeg bare har sett den en gang. oHgr er bedre enn mye annet!

-Gird_09-


<em>Kat</em> sitt bilete

Jeg gremmes...

:barf:


<em>Bassington-Bassington</em> sitt bilete

Yeah!

Problemet med demokratiet er at også dustene har demokratiske rettigheter. Men det er tross alt bedre enn alternativet, der man gir dustene total makt...

Sier som Churchill: Demokratiet er den verste styreformen som finnes, bortsett fra alternativene.


<em>Soulmachine</em> sitt bilete

churchill

Han så også at konservatisme var godene fordelt på få og sosialisme var byrdene fordelt på alle. Fint med valg , ingen ting fungerer


<em>Gird_09</em> sitt bilete

Churchill

Jeg fester ikke mye lit til en mann som var alkoholiker, narkoman, megaloman og atpåtil britisk...

-Gird_09-


Visningsval for kommentarar

Velje korleis du vil at kommentarar skal visast, og klikk 'Lagre innstillinger' for å aktivere endringane.